Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda 1202


anastas

Recommended Posts

  • Отговори 73
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • anastas

    17

  • Krankenstein

    10

  • Skoda_Estelle

    8

  • maxrpm

    6

Най-много писали в темата

Ти ли я взе, бре хиена smile004 ? Браво! Като се видим някой път ще ти подаря книжката дето я имам за тая кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала, спасили сте я smile126 Аз вече си мислех, че ще иде на скрап... какво бъдеще планираш за Оли, оригинал ли ще остане или пластична хирургия в стил Драг рат? Всъщност каквото и да е все ще бъде по-добре от Надин... колата е много рядка у нас, ама в Чехия са бол, така че в случая тунинга не бих го възприел като вандалство.

 

п.п. само не пускай Дани Боримечката да сяда вътре, че като го знам к'ъв е карък от Оли оли може да стане Оле олеле... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе да ,Дани при мен нетроши даже я кара и пробва да дрифти , но тва е кораво копеле не е някъв задно моторен боклук smile091 Кранки да ти кажа и в Чехия хич не са бол има точно 3 които са реставрирани другите са дроп , несмятам да е реставрирам може и да я правя бегачка вообще нищо несмятам засега , незнам и защо я взех правя сечено на надините май s_flag

Иначе колата е култова баси техническите решения направо съм в потрес от механиката на ръчната , централното смазване на шенкели ,накраиници, амортисьори , втулки ....има 100 лосчета от карба до педала ...Скоростния лост е с баси механиката ?!?!Двигателя е 1250 47 коня макс момент на 3000 оборота и може да вдигне 100 километра :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе колата е култова баси техническите решения направо съм в потрес от механиката на ръчната , централното смазване на шенкели ,накраиници, амортисьори , втулки ....има 100 лосчета от карба до педала .

Охоо, това наистина е с класи над задномоторните ни боклуци, жалко само че не са правили и спортни модели на тая база /тука чакам Макса да ме обори :lol: /... иначе първото, което се сещам е да я направиш сервизна кола да ти носи гумите и тубите по пистите. Аз преди време се бях огледал в една Кароса, която е била навремето оборудвана за "бегачконосач" по ралитата, или поне някоя Авиа да ми носи РС-ката... ама дори категория нямам за такова животно, да не говорим как ще го поя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито (за колата и прическата)!!!

Страхотна бангия, с четири странични прозореца и общо десет. Егати Skoda-та.

Хареса ми причината, поради която си я взел :) . Всъщност ти едва ли не знаеш защо си я взел, по - скоро още не си решил кое от многото неща, дето са ти в главата, да й стовариш на горката Skoda ;) .

Последната снимка си я бива! Отзад също има много място. Даже тя направо си е с фабрични раздувки - спестили са ти малко труд. Само дето едни големи гуми искат един голям мотор, ама да видим...

s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я виждам с хамерикански осмак Биг блок и дросели, стърчащи над капака :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за покупката и честито.Щом е при теб ночно тази кола1НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАМ ЗА НЕЯ.Каквото и да решиш да направиш с нея ще е готино сигурен съм.Евала ти правя чесно smile126 smile126 smile126 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф мерси колеги !! Имам заден мост от BMW M5 , BMW мотор и скорости докъм 400 коня със керамични съединители радятори всичко... големи спирачки бе от до няма на кво да ги сложа :D

Таз бангия на няколко болта и се разделя шаси от рама което е много добре може да си подготвя купето а през това време да се модифицира рамата на нея остава всичко което ме дразни между другото , дразни ме и положителния краи на акумулатора е на маса

http://img12.rajce.idnes.cz/d1202/2/266 ... es/156.jpg

Рамата си е като на октавията малко по различна е отпред , ресьорите са по дебели , амортисьорите са от стария тип жабкови отпред и играят ролятя и на горен носач . Скоростите са със долен лост 4 броя маи са си синхронизирани щото вместо 4та слагам 2ра чат пат :D главното предаване е голямо нещо към 4,8 маи по голямо от октавия че нали уж е товарно , пише че може да товари до 800 кила което си е една шкода 100с !! от онея задно моторните боклуци :D:D

http://img12.rajce.idnes.cz/d1202/2/266 ... es/140.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Насе! Ше я направиш ти, няма да се стърпиш. :)

Бая багаж ще събере за събора.....даже и на Дончо оркестъра :smt033

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я, къде се приземила търновската царица. Не смея да си мисля кво я чака горката. Ама каквото и да и сторите ще е радост за очите. Аз бих предпочел да я видя в оригинален вид , ама като видях къде е попаднала моментално изпъдих тази мисъл от главата си. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много го коментирате тоя багажник бе

 

2012-03-11%252015.50.35.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна придобивка! :o Със сигурност ще излезе интересен проект от нея, особено щом е в ръцете на Анастас. :smt004 s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се радвам,че тази Шкода е спасена.Преди месец-два,ходих до ВТ да я видя и да говоря със собственика.Много ми се искаше да я купя,но като няма парички съм безпомощен.Много ми беше тежко като ми каза собственика,че ще я държи до Април месец и след това ще я нареже.Лично аз се надявам колата да остане в оригиналния си вид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе ти кво си съ захапал с задно моторните бокуци бе.От кога стана такъуту, тати такъа такъуту.Я с моита има с тая и с мб то ши тъ прекарам през Устина и перущца ба. :lol: ей ши ви стрижа. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бай Марине ща натвара отзад барабар с колата и то без да съм бутнал седалката за да седнеш зад мен и да ми стрижеш голата глава ! Еи от сто години ви разправям да не се занимавате със задно моторни боклуци smile096

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе то всички Шкоди са б...ци, самото име означава на чешки "жалък"... ама нали знаете, че тая марка подобно на италианките се възприема не с ума, а със сърцето. Да ви кажа само, че тая катафалка заслужава уважение щом след 50 г. още пали и върви без да се разпадне за разлика от много нови, дето само киснат по сервизите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Думата шкода от чешки означава както каза кранкенщайн: развалина,повреда,жалко и други подобни,но името на марката Шкода няма нищо общо със споменатата по-горе дума.Двете думи се различават по произношението.Важно е къде слагаш ударението.Имам един приятел,който се казва Томаш Шкода,което не онзначава Томаш Повредата.Както примерно английската дума PEDAL означава педал на автомобил,натиск върху... и натиск при изправяне от наведено положение.Някои сайтове превеждат думата шкода буквално защото няма как да я преведат с произношение.Така че името на марката Шкода и думата шкода нямат нищо общо по значение,а само по правопис.На всичко отгоре марката е кръстена на сър Емил фон Ритер Шкода,който дори не е чех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.