Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ниско ниво на масло и антифриз при спиране на наклон?


judasfan

Recommended Posts

@stelibg

Колега, не разбрах в крайна сметка след първа смяна на маслото може ли Yeti-то пак да е с променлив интервал, броящ "студените стартове" и ако е така, как се постига това? Демек в кои канали на "17-Instruments" са данните за този променлив интервал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • judasfan

    23

  • bega4kata

    16

  • gogata

    3

  • stelibg

    3

Най-много писали в темата

@stelibg

Колега, не разбрах в крайна сметка след първа смяна на маслото може ли Yeti-то пак да е с променлив интервал, броящ "студените стартове" и ако е така, как се постига това? Демек в кои канали на "17-Instruments" са данните за този променлив интервал?

 

@judasfan

Можеш да си сменяш интервалите на обслужване всеки ден. Важно е да си избереш с какъв искаш да си. Битуват две мнения:

- колата е нова, маслото е хубаво, той борд-компютъра си знае, абе немците са го сметнали ....- това е логиката на тези, които карат с променлив интервал

- горивото е смотано (не че е лъжа), много е прашно в БГ, маслото е менте .... - това би трябвало да е логиката на тези, които сменят масло на определен пробег, независимо как е карана колата. Дали само градско или само дълъг път.

 

Иначе не мога да ти помогна за борд компютъра - не се занимавам с това. Имам си колеги за тази работа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@stelibg

Колега, не разбрах в крайна сметка след първа смяна на маслото може ли Yeti-то пак да е с променлив интервал, броящ "студените стартове" и ако е така, как се постига това? Демек в кои канали на "17-Instruments" са данните за този променлив интервал?

Може да остане с променлив интервал.Когато сменяш маслото в ЕТ им кажи че това искаш - да не променят интервала за смяна на маслото на "постоянен" за 10-15-20к км.

Аз останах с променлив, а с първия променлив интервал минах 27к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@stelibg

Колега, не разбрах в крайна сметка след първа смяна на маслото може ли Yeti-то пак да е с променлив интервал, броящ "студените стартове" и ако е така, как се постига това? Демек в кои канали на "17-Instruments" са данните за този променлив интервал?

Може да остане с променлив интервал.Когато сменяш маслото в ЕТ им кажи че това искаш - да не променят интервала за смяна на маслото на "постоянен" за 10-15-20к км.

Аз останах с променлив, а с първия променлив интервал минах 27к км.

 

Колега, не са ли малко множко тези 27к км за първа смяна.....независимо какво казва компютъра?! В английският форум четох, че на 10к мили сменяват маслото, като филтъра бил в окаяно състояние! Битува мнението че маслата са еволюирали доста, докато филтрите не са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола също на 27 000 км. ме предизвести че ми предстои скоро смяна на маслото.Но аз вече се каних за 4-та смяна :D .

В петък си смених маслото на 37500 км.Сменям го на 7500.Така започнах от самото начало,защото мислех ,че на 15000 ще трябва да ходя в ЕТ да ми го сменят ,за да ми тече гаранцията.....но така и не отидох там де.

п.п.Ама не го зеносвам де :mrgreen: Слагам го на такстата и кара още 15 000 и нищо им няма на тях.Вече са на към 700 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола също на 27 000 км. ме предизвести че ми предстои скоро смяна на маслото.Но аз вече се каних за 4-та смяна :D .

В петък си смених маслото на 37500 км.Сменям го на 7500.Така започнах от самото начало,защото мислех ,че на 15000 ще трябва да ходя в ЕТ да ми го сменят ,за да ми тече гаранцията.....но така и не отидох там де.

п.п.Ама не го зеносвам де :mrgreen: Слагам го на такстата и кара още 15 000 и нищо им няма на тях.Вече са на към 700 000км.

 

Интелигиентно, колега! =D> Аз пак да питам - тъй като се предполага че Yeti-то ми има датчик за качеството на маслото, какво ще се случи ако сменя маслото? Тоест, какво ще се визуализира на Maxidot-а? Ще започне ли да "брои" отново километри и дни до следваща смяна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма датчик за качеството на маслото

 

Съжалявам, грешка :D Исках да кажа комбиниран датчик за ниво и температура на маслото - G266.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да може да прецени, че маслото е ново. Трябва да се нулира компютъра. Ако си с макси дот дисплей, нулирането се извършва по следния начин: при изгасен двигател се натиска и задържа бутона за нулиране на дневния километраж, превключва се на контакт, отпуска се бутона и се завърта веднъж надясно, на дисплея трябва да се изпише надпис "service now!". Готово!

Аз съм все още с променлив интервал и всеки път си нулирам по този начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да може да прецени, че маслото е ново. Трябва да се нулира компютъра. Ако си с макси дот дисплей, нулирането се извършва по следния начин: при изгасен двигател се натиска и задържа бутона за нулиране на дневния километраж, превключва се на контакт, отпуска се бутона и се завърта веднъж надясно, на дисплея трябва да се изпише надпис "service now!". Готово!

Аз съм все още с променлив интервал и всеки път си нулирам по този начин.

 

Искаш да кажеш, че ако сипеш "свежо" масло, колата няма да го разпознае? Имаш ли този комбиниран датчик за маслото - G266? Какво имаш предвид "....и се завърта веднъж надясно..."? Кое се завърта? Копчето за нулиране на дневния километраж не се върти, то е бутон!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бат Сами, не се занимавай с този, той май не е добре психически! В книжката да прочете за експлатация на Йети smile045 smile150 smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копчето за нулиране на дневния километраж не се върти, то е бутон!

 

Нали със завъртане си нагласяш часовника...е за същото завъртане става дума. smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копчето за нулиране на дневния километраж не се върти, то е бутон!

 

Нали със завъртане си нагласяш часовника...е за същото завъртане става дума. smile048

 

Колеги, благодаря за "скромната" оценка на менталния ми статус smile091 .....НО, вие явно сте виждали Yeti само на снимка!!! Та то, Yeti-то няма врътка....има два бутона, един за нулиране на километража и един за настройка на часовника! Fabia-та ми има врътка, а и предполагам че Octavia-та също, след като колегата dude_BG описва така процедурата! Все си мислех че тука са се събрали интелигиентни хора, с идеята да обменяме информация, да обсъждаме проблеми и да намираме тяхното решение!!! И колега martines -13.....не знам на колко години си, но добрия тон предполага да не обиждаш човек, който не познаваш!!! Същото важи за колегата bega4kata! Виждам че сме "набори", чета с интерес постовете ти защото явно си много "в час", но аз не си позволявам да обиждам никой във този или който и да е друг форум, така че бих искал да се отнасят с мен по същия начин! Никой не карам насила да пише в моите теми! Ако пък съм обидил или засегнал някой с моите "писания", моля да ме извини......и модераторите да изтрият темите ми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай,че съм те убидил.НО НАЛИ ТИ КАЗАХМЕ НЯКОЛКО ПЪТИ ,ЧЕ КОЛАТА ТИ НЯМА В КАРТЕРА ХИМИЧНА ЛАБОРАТОРИЯ ЗА АНАЛИЗ НА ЗАМЪРСЕНОСТТА,ВИСКОЗИТЕТА,ОКСИДАЦИЯТА ,СТЕПЕНТА НА РАЗБИВАНЕ НА СТРУКТУРАТА НА МОЛЕКУЛНАТА РЕШЕТКА НА МАСЛАТА :mrgreen: И Т.Н.

НЕМОЖЕ ЙЕТИТО ТИ ДА РАЗБЕРЕ ПО-НИКАКЪВ НАЧИН,ЧЕ СИ СМЕНИЛ МАСЛОТО,КАКТО И В ЕУРАТЕК

Ако целта ти е да губиш времето на колегите със задаване на едни и същи въпроси по-няколко пъти.....е друго.

Извинявам се още веднъж,защото силно се надявам,че от това което си написъл в горния пост,си интелигентен и възпитан човек...

все пак

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай,че съм те убидил.НО НАЛИ ТИ КАЗАХМЕ НЯКОЛКО ПЪТИ ,ЧЕ КОЛАТА ТИ НЯМА В КАРТЕРА ХИМИЧНА ЛАБОРАТОРИЯ ЗА АНАЛИЗ НА ЗАМЪРСЕНОСТТА,ВИСКОЗИТЕТА,ОКСИДАЦИЯТА ,СТЕПЕНТА НА РАЗБИВАНЕ НА СТРУКТУРАТА НА МОЛЕКУЛНАТА РЕШЕТКА НА МАСЛАТА :mrgreen: И Т.Н.

НЕМОЖЕ ЙЕТИТО ТИ ДА РАЗБЕРЕ ПО-НИКАКЪВ НАЧИН,ЧЕ СИ СМЕНИЛ МАСЛОТО,КАКТО И В ЕУРАТЕК

Ако целта ти е да губиш времето на колегите със задаване на едни и същи въпроси по-няколко пъти.....е друго.

Извинявам се още веднъж,защото силно се надявам,че от това което си написъл в горния пост,си интелигентен и възпитан човек...

все пак

smile027

 

 

Съжалявам че съм повторил въпросите! И отново се извинявам ако съм обидил някого! Мога ли да попитам друго - като запаля колата, няколко минути от ауспуха излиза бяло-сивкав дим.....нормално ли е това? Може би няма значение, но карам само с OMV MaxxMotion 100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нормално е

 

Мерси! Пак преглеждах твоята тема за Супер возилото, което си направил от Октавията! :D Аз не съм толкова върл фен на силовия тунинг, но четох че 1.8 TSI може да изкара 200 коня само с "чиповане" през OBD. Примерно това:

 

http://www.revotechnik.com/index.php?mod=skoda#stage1

 

Има руснаци, направили този ъпгрейд, пишат че са много доволни от пърформанса на автомобила! Бих искал да чуя твоето мнение по въпроса, разбира се ако имаш желание да коментираш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
нормално е

 

Мерси! Пак преглеждах твоята тема за Супер возилото, което си направил от Октавията! :D Аз не съм толкова върл фен на силовия тунинг, но четох че 1.8 TSI може да изкара 200 коня само с "чиповане" през OBD. Примерно това:

 

http://www.revotechnik.com/index.php?mod=skoda#stage1

 

Има руснаци, направили този ъпгрейд, пишат че са много доволни от пърформанса на автомобила! Бих искал да чуя твоето мнение по въпроса, разбира се ако имаш желание да коментираш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чак 200 неможе

190

 

Е пак е нещо s_flag А дали би имало проблем с двигателя от това "екстремно" натоварване? След като видях "пластмасовото" турбо, когато разглобиха колата, честно казано се притеснявам от подобна интервенция! И има ли смисъл да се инвестира в спирането на колата, например подмяна на предни дискове от 288мм на "дупчени" на 312мм, разбира се плюс накладките и другите елементи от спирачната система? Много въпроси зададох колега, ако не ти се занимава да отговаряш, няма да се обидя!!! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако увеличиш мощноста има нужда от 312.Увеличението на мощнста винаги е свързано с претоварване на турбото.Но ако е чисто нова колата ,няма страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако увеличиш мощноста има нужда от 312.Увеличението на мощнста винаги е свързано с претоварване на турбото.Но ако е чисто нова колата ,няма страшно.

 

Благодаря ти! smile159 Колата е нова........е, беше нова ](*,) ....сега е малко поразглобена, чакаща маховик.....дори в ЕТ се надяват да е той!

 

Има ли нещо вярно в това, че когато се сменя маховик, трябва да се смени и съединителя?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да

 

Да, ама не :D В ЕТ са на друго мнение по въпроса! Не може и маховик и съединител гаранционно - ще се получи леко "напукване" в областта на петите на клиента! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.