Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Felicia 1.9D (99-01г.) vs. VW Passat B3 1.9D (92-93г.)


Stranger

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Опитвам се да сравня тези двете, макар и от различен клас и поколения, за мен са сходни по ценовия клас /около 2000лв./, простия дизелов мотор и не на последно място, че са братовчеди от VW. В случая не ме интересуват никакви екстри, само здравина и безпроблемност. Пасатът за мен е по-добрият избор, но по-трудно може да се намери запазен 20-годишен екземпляр; повечето са проядени от ръжди и са като гърмяни патици. :) От друга страна Шкодите са по-ново поколение, но са по-податливи на ръжди и не са толкова масови, за да се намират лесно части по моргите. Знам, че това е форум на Шкода и много заклети фенове на марката не признават други марки, но все пак, реалистично погледнато, какво мислите за избор между двете? Ще се ползва за градско каране, според мен Шкодата е една идея по-икономична. Досега съм карал само Пасати и не съм имал проблеми, но се оглеждам за Шкода, защото цените на старо ми се струват доста атрактивни. То сигурно има и подводни камъни, за да са ниски цените, но бих искал да чуя Вашето мнение по въпроса.

Поздрави! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2000 лв. ще си купиш Фелиция 1999 - 2001г.,което реално погледнато си е 11-12 годишна кола,а Пасат-а е 19-20 годишен.Според мен няма смисъл да даваш 2000лв. за 20 годишна кола.А и не си мисли,че частите за тези фелиции са много кът!Естествено че не са затрупани моргитте с тях,но се срещат.Аз лично към купуване на части от автоморга бих прибягнал единствено ако е нещо много скъпо.Карам Фелиция комби вече година и половина и мога да кажа,че съм доволен.Този мотор 1.9 е чист дизел 64 коня код AEF,който се монтира и на Голф 3 и Поло.Не сам запознат този 1.9 на Пасат какъв е,но според мен много по-добре е по-новата кола от гледна точка на възраст.А разхода - 4,5-5/100 дизел извънградско.Градско предполагам ще скочи на 7-8/100.

Подводни камъни Фелицията има толкова,колкото и другите коли - все пак кола н 11-12 години е нормално понякога да се повреди.Но общо взето пък ремонта ще протече лесно и не толкова скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,изобщо не се колебай между тези два автомобила,скачай смело в Шкодата!Аз карам точно такава,Фелиция 1.9Д и съм с прекрасни впечатления,здрав и много икономичен мотор,корава и безпроблемна ходова част и евтина подръжка!Части за модела има колкото искаш а дори в Еуратек имат все още много налични части на съвсем човешки цени.Добре се оглеждай когато избираш кола,не се води само от цената защото после може да имаш доста главоболия докато я стегнеш във вид годен за каране.Успех с избора и покупката! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шкодака ! Аз също имам 1.9 дизел ! това е твоята кола , а и както казват всички много икономична и ефтина за подръжка !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих потърсил запазен пасат и то комби. Тук там изпъкват читави екземпляри поне на ламарини.

Всичките ми Пасати досега са били комбита. Пренасял съм всякаква покъщнина с тях, а и за пазар в супера са удобни - само отваряш вратата и мяташ торбите, място има достатъчно. :D За съжаление читава бройка от тези години трудно може да се намери, трябва много късмет. Поради тая причина съм се ориентирал към Фелиция 1.9Д, комби задължително. Това ми харесва в тях, че нямат турбо, респективно допълнителни ядове. :mrgreen: Засега в града търкалям стария Пасат 1.6Д, двигателят е като нов, но тенекиите почнаха много да гният. ](*,) Иначе тия дизели нямат чупене, ако сменяш масло от време на време и сипваш нафта, а не мизерии от фритюрници. [-X Мисля да се оглеждам известно време без да бързам, засега Пасата още не се е предал. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте колеги,

Хубаво е всяка приказка да си има край. :) Ето го краят на моята.

Както вече казах съм фен на коли от ВАГ групата, затова сметнах да взема Шкода Фелиция, фейслифтова, като едно добро и бюджетно решение. Изборът на такива коли обаче се оказа доста ограничен. Хареса ми на снимка ето тази във Враца и бих път чак дотам да я взимам.post-10687-138453373285_thumb.jpgpost-10687-138453373387_thumb.jpg

И едно допълнение, досега не бях виждал отблизо тия Шкоди, само на снимка. Затова останах потресен от мизерното изпълнение на това возило. А броните се оказаха от супер тънка пластмаса, направо ми се стори, че това е играчка, а не кола. Не съм очаквал също, че кола 2000г. може да е изгнила, като конкретният екземпляр беше пряснобоядисан направо върху ръждата. smile175

Извод №1: не трябва да се ходи надалеч за оглед на кола.

Извод №2: зачерквам този модел като алтернатива за бюджетна кола.

Вариантът за Пасат Б3 също отпадна, защото всички, които гледах, се оказаха големи кочини и смазани от каране.

В крайна сметка се спрях на това:post-10687-138453373391_thumb.jpg

Разбира се, бюджетът беше колкото за две Фелиции, но почувствах, че това е моята кола. И тук приказката свършва.

Поздрави на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да беше питал преди да биеш път 200 км.

И аз веднъж се полъгах да ходя до там и останах с впечатление , че там се събира всичката скрап от Австрия и южна Германия , но добре , че не си се набил с тоз отпадък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много приятели и познати имам във Враца и района,които се занимават с внос на коли. Те просто обичат колите по 100-300Е smile091

Смятай какви скрапери вземат. smile021 Всичко се пудри и ремонтира, след това се изкарва за продан и.....колата е карана от 80 годишна баба. :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много приятели и познати имам във Враца и района,които се занимават с внос на коли. Те просто обичат колите по 100-300Е smile091

Смятай какви скрапери вземат. smile021 Всичко се пудри и ремонтира, след това се изкарва за продан и.....колата е карана от 80 годишна баба. :smt030

 

Всички австрийки са с много ръжда. Особено 10 годишните и така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да беше питал преди да биеш път 200 км.

Затова пуснах тема, за да се консултирам с Вас. В крайна сметка направих своя избор и съм доволен. Както обикновено, салоните на новия внос са безупречни, но ходовата част е за ремонт. И е съвсем логично, никой не си ремонтира колата, когато е решил да я продава. Даже останах леко озадачен, защото аксесоарите като крик, гуми, хубаво радио, не бяха оглозгани. Важното е купето да е без ръжди и салона да е без съществени забележки, а ако е и High Line, още по-добре. Инвестира ли се в качествен ремонт, се очаква пет години безпроблемно каране.

Поздрави! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.