Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с фаровете Фабия 1 SDI


imperor

Recommended Posts

Здравейте!Тази вечер, на тръгване от работа, както винаги включих преди да потегля късите светлини. Те светнаха за миг и изгаснаха... Габарити има, дълги има, но къси - не... Имам 4 резервни комплекта за светлини (кутийки със всички крушки на страна + предпазители няколко броя) в багажника, но в тъмницата се отказах да предприема каквито и да е действия за подмяна на крушките. Прекръстих се и на габарити и халогени (не че се вижда нещо с тях по неосветените улици) с молба да не ме мерне униформен се добрах до вкъщи, слава Богу, без проблеми.

Въпросите ми са: 1. Възможно ли е да е изгорял предпазител (ако има такъв отделен за късите светлини), защото ми се вижда малко възможно да гръмнат и двете крушки наведнъж? 2. Ако е предпазителя, мога ли да го подменя сам (доколкото си спомням рейка с предпазители има точно под ключа за фаровете) или да потърся сервизна помощ?

Благодаря предварително! Адски тъпа повреда... петък вечер ](*,) ](*,) ](*,) , а обещах на детето разходка утре... :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригата на дългите се захранва от късите. Предпазители или фалшиви крушки. Те горят по две наведнъж, от студа и рязкото загряване се къса жичката в крушката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички отзовали се!

Искрени благодарности за мненията и съветите, а на Бегачката, за кой ли път smile126 - огромни благодарности за бързината, лаконичността и компетентността!

Всички предпазители се оказаха читави, ключа - слава Богу - здрав... Оказа се най-простото, най-глупавото и невъзможното нещо: и двете крушки са изгорели наведнъж, само в един миг, без разлика помежду си! Трудно за допускане, но факт. Откакто имам колата три пъти за година и половина ми горя крушката на десния фар. Първата заменена от мен крушка беше полска, смених я с чешки - все тази... Оказа се, че "дълготрайната" от левия фар е унгарска... Днес сложих две нови "Нарва", уж немски... Вчера ме заблуди крушката от десния фар: изглеждаше здрава, нямаше нищо прекъснато, само леко опушено телче до самата навита жичка. Подмяната на лявата е героизъм предизвикан от близостта на акумулаторната кутия...

Така че, колкото и невероятно да изглежда, напълно възможно е да изгорят и двете крушки на късите в един миг! Ще го запомня. А поместената схема на предпазителите тук, в нашия клуб, не отговаря точно на панела в колата ми. Има разлика точно в трите колони с големите предпазители от 15 и 20.

Още веднъж - благодарности на всички, които ми обърнаха внимание! smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма разлика. Просто е показана картинката за десен волан. Бушоните са същите само, че огледално подредени при нас.

post-1221-138453369462_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами има разлика. Да, обратно е дадена схемата и затова я копирах, за да не се объркам. Предпазителите на 49 и 54 са дадени за късите светлини, доколкото си спомням. Те се падат в средната от трите, нека ги нарека "широки колонки" с предпазители, започващи от основата на панела. При мен са само сини петнайсетки на 49 и 50, след това 51, 52 и 53 са празни, 54 е пак синя петнайсетка, 55, 56 (няма жълт) и 57 са празни и следва белия 25 амперов най-отдолу. Не знам защо е така и защо се разминава с показаната схема. Признавам, че уважавам електричеството, но не го разбирам и изпадам в ужас, когато трябва да се занимавам с него когато и където и да било...

Важното е, че късите работят и не е ключето, защото четох тук смразяващи цифри за евентуалната му подмяна. smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

imperor, това което си написал не противоречи на схемата. Не всички предпазители са запълнени. Зависи от оборудването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Така е, зависи от оборудването. Важното е, че при мен предпазителите за късите светлини са точно там, където е оказано. Бегачката отново е прав - имам картонче и точно то ми помогна да намеря местата на предпазителите (понеже на него има символи). Оставам влюбен в автомобила си и съм втрещен от случайността и двете крушки да изгорят в един миг заедно. Повече от убеден съм, че едва ли на някой в нашия клуб му се е случвало подобно нещо... Явно на Фабианите проблема им е в крушките, за около близо година и половина съм сменил общо 9: къси, мигачи, стопове, осветление на номера...

Все пак, дано това да и е проблема. \:D/

Благодаря за полезните и навременни съвети на колегите!!! smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Междудругото,за всички да знаят-ако искате да не ви горят купувайте си Хела крушки.От тревогите ми с такситата ....до този извод съм стигнал.Особено тея Н7-ци как горят на такси дето е денононо на фарове....направо бях започнал да се съмнявам ,че бакшишите ги продават /тези крушки които им давам за резерва/ и ме лъжат че са изгорели.Кой бяга от 5-10 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Ще потърся "Хела". Онзи ден сложих "Нарва" и понеже ме беше страх да не изгори пак някоя си купих две нови, италиански (такива ми попаднаха за момента) на "Лампа". Ще потърся тези дни и "Хела" - на всяка цена ще си взема и от тях! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.