Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Пмощ за карбуратор на Фаворит


Eney

Recommended Posts

С газова уредба съм, но през зимата паля на бензин. Паленето е винаги успешно, но колата работи на 3 цилиндъра докато е студена. След затопляне започва да работи редовно. Лошото е , че свещите са силно зацапани- черни от сажди. Смених ги с нови - и с тях същият проблем. На газ пали и работи нормално. Значи проблемът е в карбуратора. Моля за съвет, какво по-точно по карбуратора да проверя.

Предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се затопли ще се оправи ... смукача затваря плътно и не достига въздух ... 10 до 30 сек. след запалване отваря и започва да работи нормално ... ако бутнеш сега смукача рискуваш лятото да не закача и да имаш проблем с паленето smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета. Колата е на 22 години, грамотно карана и поддържана, но явно една профилактика на карбуратора с почистващите спрейове ще помогне за премахване на всякакви

отлагания от бензина. Благодаря още веднъж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де щом са му черни сващите не значи ли че сместа е богата? щото и аз имам същия броблем на моята.ама карба ми е на 120л.вие форманите,не сте ли с автоматичен смукач?просто питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Паленето е винаги успешно, но колата работи на 3 цилиндъра докато е студена. След затопляне започва да работи редовно.

Регулиране на клапани. Възможно е да имаш и прегорял клапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Смукача е автоматичен и затваря различно при различна външна температура и в големи студове затваря плътно и тогаз трябва да сработи един клапан за допълнително количество въздух , но тоз клапан в 90% от случаите не работи и тогава започва да кълца и да не може да се изфорсира , докато клапата на смукача не мръдне малко и да започне да пуска въздух ... има много места за реглаж на смукача и съм пробвал да въртя всичко и да гледам какъв е ефекта и стигнах до извода , че таз система на автоматичния смукач е много ефективна , но има едно положение , в което работи коректно в голям диапазон от външни температури , в противен случай трябва пролет и есен да се бъзика и за това Формана го паля и чакам 20 - 30 секунди за да изчисти и тръгвам , защото ако го бутна да остава леко отворена клапата трудно пали и връща толкоз рано , че мотора се опитва да гасне , а за смяна на тоз клапан и дума не може да става предвид цената му smile049

Колкото до черните свещи е нормално при липса на въздух ... като дойде лято и почнем да караме само на газ ще се изчистят или след 100 - 150 км. магистрала .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е този клапан, защото аз доста такива карбуратори съм правил и не съм видял такова нещо включително и при моя Фаворит? А и ако не достигаше въздух нямаше да работи нито 1 цилиндър не само този така че според мен или хлабина на клапани или сегменти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Колата е карана само на газ- Форман 1,3 карбуратор,искам да я пусна и на бензин,платната на карбуратора били за смяна ми каза стария собственик,бензиновата помпа е от 120 и там се сменя лесно платното,та мисълта ми е колко платна има по карбуратора и сам мога ли да ги сменя

Изобщо ще съм благодарен за повече информация относно карбуратора, за да работи на бензин както трябва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е карана само на газ- Форман 1,3 карбуратор,искам да я пусна и на бензин,платната на карбуратора били за смяна ми каза стария собственик,бензиновата помпа е от 120 и там се сменя лесно платното,та мисълта ми е колко платна има по карбуратора и сам мога ли да ги сменя

Изобщо ще съм благодарен за повече информация относно карбуратора, за да работи на бензин както трябва

 

 

http://skoda-felicia.5go.ru/html/6_1_3.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега относно инструкцийте на руски,но с прости думи някой не може ли с две приказки да сподели проблем ли е тия платна да се сменят и изобщо може ли ние обикновените любители на Шкода :D да си оправим карбуратора,че майстори много......ама кой е точния ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше си написал местоживеенето ,може би до сега някой ,който е близко до теб ,щеше да ти помогне.В друга тема пишеш за Пловдивско,ами в Пловдив има знаещи и можещи колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от Асеновград съм и тука майсторите ни са едни измислени :D ,питам един веригата обтяга ли се,той вика шкодата с верига ли е :lol: ,кво да говорим повече,сам ще си сменя платната,не е проблем,взех днес ново и нова ускорителна помпа и утре ще я натисна :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, като си от Асеновград...

Попитай khonza за Георги... :smt030

 

Ами, да ти кажа честно, не бих го препоръчал за такива деликатни неща. Той пипа "по-наедро"! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, като си от Асеновград...

Попитай khonza за Георги... :smt030

 

Ами, да ти кажа честно, не бих го препоръчал за такива деликатни неща. Той пипа "по-наедро"! :lol:

На едро на едро,колко бе майна :lol: накрая да не излезе мравка :lol:

Тука ще се гъбаркаме ли или просто ще споделяме......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,много странна работа,оправих карбуратора,тръгна без проблем но сложих за 15 лв. бензин и карам на газ и бензина го няма,бенз. клапан е затворен,кранчето също няма никъде теч по тръбите или резервоара.Но бенз. помпа платната бяха за смяна че бяха напукани,та може ли от платната тоя бензин да е отишъл в картера,много странна работа :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако е влезъл в картера, на маслото ще му стане ли нещо че тъкмо го смених,абе шантава работа къде отиде тоя бензин

да използвам да не пускам другаде тема,парното сваля ли се лесно....... че имам теч и подлежи ли на оправяне,или ново

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като влезе в картера толкава бензин освен, че ще съсипе маслото и самия картер ще прелее, той не е бездънен. Съмнява ме да е влязъл но виж нивото на маслото и го помириши. Парното се сменя с ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега го помирисах и от пробката и от капачката,мирише на бензин и вчера минах 40 км. и дали не се е преебало нещо,одеве я палих работи си както преди

това масло трябва ли да се смени или може да се кара,няма и 100км. от как го смених

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не си вземеш капсулована помпа от Фаворит/Фелиция , ми се мъчиш с таз 120-ва ?

Тя е и с по-ниско налягане и с много капаци , които могат да се кривят smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.