Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Страданията на една А7-ца и как се стигна до Фаетона.


skodadsgtdi

Recommended Posts

През есента на миналата година, моята Октавия беше брутално открадната, тогно под носа ми в Будапеща, но тъй като ми изплатиха обезщетение и обмислях покупка на нов автомобил, някак преглътнах нещата. Та, бях избрал Ауди А7, което пристигна в края на Декември, точно преди празниците, отне ми един ден при оправянето на документите за прехвърлянето, защото пак нещо не беше наред, но ядовете си струваха, тъй като колата беше невероятна – интериора беше с прекрасна, прецизна изработка, стерео системата Bang & Olufsen свиреше с много чист звук като беше учудващо мощна, седалките бяха много удобни, а колата просто изглеждаше страхотно, но возията с тези 20-цолови гуми беше като на бившата Октавия със 18-цолови гуми. Няколко дни след Нова година обаче, се започна с ядовете – покрай празниците семейно бяхме на почивка в Испания и на връщане, при всяко спиране за почивка, след натоварване, докато си почиваше ,работейки на място, оборотите непрекъснато играеха и колата се тресеше жестоко. При движение от проблема и следа нямаше, при студен старт и при работа на място при студен двигател също, само след пътуване, при постоянна скорост с едни и същи обороти, като оставях двигателя да разтовари турбината, оборотите играеха и колата се тресеше. В сервиза ми казаха че проблем не откриват, но уж правиха нещо – софтуер ли сменяха, магии ли правиха – проблема изчезна. До около 20-ти Януари вече бях изминал около 10 000км, през които нямах никакви проблеми, колата се държеше чудесно, набираше добре, но при едно по-продължително пътуване колата изведнъж влезе в авариен режим, не набираше повече от 2000об/мин., движеше се до 4-та предавка. Бавно се придвижих до сервиза на марката в Берлин, за където бях тръгнал, и оставих колата, докато си върша задачите. Когато се върнах, колата беше разпарчатосана и цяла групичка хора се бяха насъбрали около нея. Оказа се някакъв проблем със S-tronic-а, колата седя два дни в сервиза, след което смениха скоростната кутия и уж проблема трябваше да изчезне, но се появи друг, подобен на този при 7-скоростното DSG – придърпваше при потегляне и при смяна на предавка с по-горна имаше тласък, подобен на старите автоматици с хидротрансформатор, но доста по-осезаемо. След дълго коренспондиране със дилъра на Ауди, от който я купих, се изясни, че проблема при първата кутия се е получил в резултат на софтуерния ъпдейт, който бил предназначен за А8-ца с 8-степенен автоматик, тъй като повишавал мощността и кутията не е издържала на въртящия момент. – явно някой новоназначен е сгафил. А, относно проблема при новата кутия – предстоеше изясняването му, но ми отказаха повече информация, просто колата остана в сервиза, като аз останах без превозно средство, защото побързах веднага да оставя стария Супърб, който взех от необходимост, след кражбата на Октавията, но понеже исках да се отърва от него го бях обявил на ниска цена, следователно веднага беше продаден.

Ето и единствената снимка, която имам, и е до сервиза.:post-6069-138453367993_thumb.jpg

 

Очертаваше се това Ауди да поседи неопределено време в сервиза, въпреки разправиите заместващ автомобил не ми беше осигурен, което ме разгневи страшно, та реших да им го изкарам през носа и започнах дело да си искам парите обратно, поради обстоятелствата. Доста време – около месец до преди една седмица се провлачи, но успях да си върна всеки цент даден за тази барака. Междувременно карах стария автомобил на единия от съдружниците ми – Мерджан Е 250 дизел 2009 година на 170 000км, който се очакваше всеки момент да влезе в бокса за смяна на инжектори, но успях да разбера що за коли са Мерцедесите. Двигателя беше чудесен – 500нм, колкото на аудито, но изтискани от 2.1-литров двигател. Вървеше добре и не харчеше много, но се наложи пак да сменя возилото, понеже, както се очакваше и той изпадна в авариен режим, като не развиваше повече от 70км/ч., но поне беше очаквано.

Ето го и Мерджана:post-6069-138453368238_thumb.jpg

 

След тази поредица от неприятности се чудя какво да правя, каквато кола и да взема, все се чупи или й се случва нещо неприятно. В момента карам един раздрънкан Фаетон на 400 000км, собственост на брат ми, и не знам какво да правя. За сега единствено Шкода не са ми правили проблеми, за всички коли които съм карал или притежавал.

Лачения Фаетон, раздрънкан отвсякъде:post-6069-138453368244_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавия, бензин.... грабвай каквото има налично в шоурума.....и забравяш за сервиз!

smile168 smile152 s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile091

 

Що не пита във форума за проблема с кутиите , бе човек !!!

Имаме програмата , която връща софтуера от 8-степенна към 7- степенна кутия и всичко се оправя за 5-6 мин.

Доста колеги изреваха от този нов софтуер. Имаме го на флашка и си го предаваме от ръка на ръка ...Щяхме да ти го пратим в Германия по Цецо и да си караш готината колица ... :smt034 Ама не четеш редовно, само "кат си назор" !!!

Карай ся грозни файтони ! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубаво беше решил да вземеш шкода ама ...

п.п лоша работа с аудито сигурно доста нерви си изхабил докато се реши проблема пиши на auto bild да вземат хубавичко да го оплюят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти четох темата и пак не мога да повярвам. Според мен няма ама никакво място за сравнение между "куците шкодички" и марките изброени по горе. Любов , любов към марката ама чак пък толкова вече е смешно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

напълно съм съглален с колега ivanov4222. Няма как да сравняваш А7 и Е250 от 2009 със Шкода. В смисъл такъв, че са абсолютно различни класове автомобили. Тук по - скоро става въпрос (според мен) за надежноста на новите автомобили, за всичките им дефекти и НЕ приятни моменти, които споделя колегата skodadsgtdi. Истина е проста: в последно време Audi i VW от гледна точка на проблеми и дефекти при новите автомобили водят убедително класациите - мисля, че е факт познат на всички ни. Искрено се надявам новите Шкоди да не са наследили проблемите на VW и колеги с по - нови автомобили да не страдат.

Спорен ден на всички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с твоя късмет ако си купиш някоя Insignia OPC, ще вземе да изгние още в шоурума. Пробвай някоя евтина марка (Хюндай или Киа) с пълен набор от екстри, поне да не съжаляваш за парите, които им сипваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това са глупости с прибързаните заключения! :)

 

Ок, колата е излязла каръшка, но да не слагаме всичко под общ знаменател.

 

Аз ако имам възможности да карам А7ца, да се прецака и да я върна.... пак А7ца ще си взема!

Разбира се, при натоварен работен график изискващ пътувания е нужно да имаш и съответния превоз в лицето на сигурен и безавариен автомобил. Но няма застраховка, че и при друга марка няма да случиш на каръшка кола!

Не е приятно за никого колата му да стои в сервиза и прочие.

 

И мен ме кефи ХюМдай със всичките му екстри за 60+ ама двигателчетата "умрели", фен съм на 335Д (не купе) , но поддръжката му няма да е като на Фабията.

 

Всичко е върпос на личен избор според нуждите и възможностите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнявам Шкода с Ауди и Мерцедес, единствено по надежността, която предлагат. Сега определено не съм навит за нова кола и ако ще взимам нещо, то ще е или втора ръка, до 10 000евро, или ще стегна Фаетона, но разхода от 14-16/100 при моето шофиране хич не ме устройва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

разумната алтернатива е "оперативен лизинг"

1.винаги караш нов автомобил

2.пълен разход за фирмата

3.в месечната такса са сметнати всички консумативи-масла,гуми,каско,гражданска.

4.при повреда или щета-заместващ автомобил на момента.

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.