Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с палене на vw golf 4 pd


Skoda_Octavia 1.8T

Recommended Posts

Колеги пиша тук за проблема в Шкода Форума, щото тука има доста добри майстори, които могат да помогнат. Значи колата е голф 4 101 коня и от 2 дена не пали. Пуснахме е на дигностика и никакви грешки не записва, разбира се, програмата и кабела не са оригинални. Колата завърта на стартера първата една секунда нормално и опитва да запали, след това почва едно странно въртене на стартера все едно няма компресия в двигателя и дори като изключим контакта продължава да върти стартера малко след това. Мислехме че е бендикс, ама днес идвал някъв майстор свалил кората на ангренажа и казал, че ангренажа се върти дори и като се чува това странното въртене. И все пак аз си мисля, че е от стартера.

P.S. Да добавя и че са опитали да запалят колата на бутане ама пак не е станало. Явно че има блокировка да не пали по тоя начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледа ли да не е блокирала клапата за гасене ... в една тема в раздела за Октавия мисля , че имаше такъв проблем и като я върнеш ръчно започва да пали , но не можах да я изровя .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапата се намира на всумакателните тръби,заедно се ЕГР-а.Да трябва да се бутне ако е застанала в затворено положение! \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти на 100% съм сигурен,че е тази клапа,погледния точно на ЕГР се намира лостчето имах същият проблем много други колеги също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти на 100% съм сигурен,че е тази клапа,погледния точно на ЕГР се намира лостчето имах същият проблем много други колеги също.

 

Ще се провери, мерси за помощта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен проблема се оказа точно това - клапата за меко гасене на двигателя

засяда в затворено положение, блокира достъпа на въздух и съответно няма палене

виж тази тема:

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=46&t=23614&p=290081&hilit=%D0%BD%D0%B5+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8#p290081

раздвижваш лоста и вече трябва да запалиш без проблеми (ако проблема е от него)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана ми интересна темата и възникна въпроса при О2 пак ли там се намира този клапан за гасене , понеже около АГР-а не съм виждал такова нещо . Просто да знам !!! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го търси, ти нямаш такъв :)

 

Имаш ел. дроселна клапа. Тя се хлопва при гасене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги много за помощта. Проблема се оказа точно тоя и колата запали. Сега искам да попитам дали това клапанче се чисти по някакъв начин за да не засяда вече или дава сигнал, че трябва да се смени? smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чисти се и провери как е вакумното му мяхче,както и клапанчето което го управлява

също и маркучето за напуквания

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.