Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Малко проблеми с Yeti-то


judasfan

Recommended Posts

Здравейте колеги! Имам два "бързи" въпроса, надявам се ще получа компетентни мнения и отговори тук, както винаги :D

 

1. В руските форуми четох за миризмата, която се появява от Haldex-а при натоварване. При мен се появи същата миризма при боксуване в преспите, после изчезна, но имам друг проблем - от време на време нещо вие като на съединител при потегляне, чувам го отпред в краката при шофьорската седалка. Та питането е - виенето от съединителя ли е или от Haldex-а?!

2. Втора скорост доста често влиза, сякаш не е синхронизирана - опитвал съм много плавно и с хубаво натиснат съединител - един път влиза добре, повечето пъти влиза с "клизма"! На какво може да се дължи това?

 

Разбирам че на тези мои въпроси е доста трудно да се отговори "дистанционно", но се надявам че някой колега може да сподели собствен опит! Мерси и лека вечер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • judasfan

    20

  • gogata

    6

  • bega4kata

    6

  • Dobri

    4

Най-много писали в темата

Виенето най-вероятно е от съединителя. Сигурно си го поизпържил някъде из преспите и от това е и замирисало. :-k Бягай в ЕТ да ти я оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виенето най-вероятно е от съединителя. Сигурно си го поизпържил някъде из преспите и от това е и замирисало. :-k Бягай в ЕТ да ти я оправят.

 

Благодаря ти за бързият отговор! Не съм насилвал колата много, просто трябваше да се измъкна от една преспа! Какво имаш предвид "да я оправят"?!......смяна на съединител?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно втората скорост на всички VAG-ве : всички са тъй . Или трябва много бавно и мазно да я вкараш или грубо и бързо . Средно положение няма. Става дума за нормално превключване - без двойно амбреиране.

 

Относно виенето дето те притеснява - така си е отначало или в последствие се сдоби с него ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно втората скорост на всички VAG-ве : всички са тъй . Или трябва много бавно и мазно да я вкараш или грубо и бързо . Средно положение няма. Става дума за нормално превключване - без двойно амбреиране.

 

Относно виенето дето те притеснява - така си е отначало или в последствие се сдоби с него ?

 

 

1. Колега, имам и Фабия вече осма година и не съм забелязал това с втората скорост! Би ли могъл да ми обясниш на какво се дължи този проблем с втората при VAG колите?

 

2. Виенето се появи след като замириса!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2. Виенето се появи след като замириса!

 

Предполагам се е изпекло феродото. Аз бих ги натискал да сменят съединителя. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2. Виенето се появи след като замириса!

 

Предполагам се е изпекло феродото. Аз бих ги натискал да сменят съединителя. smile049

 

 

Направо ми иде да се гръмна като се сетя че трябва да им оставя колата! :evil: :D Още на първият месец ми смениха задна дясна бас колона, присъствах на процеса......малко ми трябваше да хвана за гушата монтьора - беше хванал чук и отвертка и ма`аше по нитовете!!! Сега пък е "заминала" и лявата колона......направо "красота"! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някакви идеи за втората скорост - сихронизатор и т.н.....? Преди известно време в Еуратек ми казаха за едно Yeti, което при падане на външната температурата около нулата, въобще не е могло да включи задна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е просто от реглажа на самия механизъм при лоста? :-k

 

А нормално ли е това да не е регулирано при нова кола?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен изобщо не е. :-k Ходи в ЕТ и без това ти е гаранционна колата, та поне няма как да те отсвирят(надявам се).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен изобщо не е. :-k Ходи в ЕТ и без това ти е гаранционна колата, та поне няма как да те отсвирят(надявам се).

 

Точно така, отивай в ЕТ. На здрава кола нито се чува свирене, още по-малко да не влиза втора - такова нещо за първи път чета, не е нормално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не могат да направят в Еуратек със скоростите...

Изобщо не се навивай да цепят кутията, ако проблема не е много сериозен!

Аз вече четири години си карам с проблем с трета скорост, но предпочитам да не пипат, че може да се влошат нещата.

Между другото, проблемът при мен е най-изразен около 0 градуса, под-10 и над +10 изчезва напълно.

Със сигурност проблемът е в използваното масло, най-голям шанс има да се оправи със смяна с алтернативна спецификация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на маслото наистина често решава проблема.....ефтин вариант и си заслужава пробата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го имаше проблема - но с включване на 1-ва. Случваше се да "влиза" доста трудно. От известно време не съм го забелязвал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при моето Йети оставам с чувството, че скоростната кутия е с една идея несинхронизирана особено за по-ниските предавки. Но в никакъв случай не мога да кажа, че втора не влиза или пък влиза прекалено трудно.

При мен също го имаше на 2-3 пъти проблема с миризмата от съединителя при отпит за излизане от преспи и коловози при повече газ.

Дано тези проблеми не са сериозни, но като гледам може и да се окажат хронични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не могат да направят в Еуратек със скоростите...

Изобщо не се навивай да цепят кутията, ако проблема не е много сериозен!

Аз вече четири години си карам с проблем с трета скорост, но предпочитам да не пипат, че може да се влошат нещата.

Между другото, проблемът при мен е най-изразен около 0 градуса, под-10 и над +10 изчезва напълно.

Със сигурност проблемът е в използваното масло, най-голям шанс има да се оправи със смяна с алтернативна спецификация.

 

[-X

 

Ако трябва ще сменят цялата скоростна кутия, човека си е платил за чисто нова и работеща кола! Тва да не е 15 годишна барака че тука да капе масълце, там заяжда нещо, другаде ръжда, ама карааааай..... Повече настойчивост пред ЕТ и проблема ще се реши :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при моето Йети оставам с чувството, че скоростната кутия е с една идея несинхронизирана особено за по-ниските предавки. Но в никакъв случай не мога да кажа, че втора не влиза или пък влиза прекалено трудно.

При мен също го имаше на 2-3 пъти проблема с миризмата от съединителя при отпит за излизане от преспи и коловози при повече газ.

Дано тези проблеми не са сериозни, но като гледам може и да се окажат хронични.

 

Колега, не казвам че не влиза, просто по някой път на 2-ра леко "запецва"........сякаш лоста се плъзга покрай нещо, на което местото не му е там! :D

 

А когато се появи миризмата при теб, започна ли леко да вие при освобождаване на съединителя при по-голямо натоварване? Апропо, имаш ли екстрата Hill Hold Control? Да не би тя да прави проблема? Някъде в настройките на VCDS-а бях чел за параметър, който е във функция от силата, с която се натиска педала на съединителя и наклона на колата! Може и да се бъркам, ще се поровя и ще кача снимка, за да илюстрирам думите си!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не могат да направят в Еуратек със скоростите...

Изобщо не се навивай да цепят кутията, ако проблема не е много сериозен!

Аз вече четири години си карам с проблем с трета скорост, но предпочитам да не пипат, че може да се влошат нещата.

Между другото, проблемът при мен е най-изразен около 0 градуса, под-10 и над +10 изчезва напълно.

Със сигурност проблемът е в използваното масло, най-голям шанс има да се оправи със смяна с алтернативна спецификация.

 

[-X

 

Ако трябва ще сменят цялата скоростна кутия, човека си е платил за чисто нова и работеща кола! Тва да не е 15 годишна барака че тука да капе масълце, там заяжда нещо, другаде ръжда, ама карааааай..... Повече настойчивост пред ЕТ и проблема ще се реши :D

 

Абсолютно си прав Добри! :evil: Но преди да предприема каквито и да е било действия искам да знам какво се случва, за да мога да реагирам адекватно ако вземат да ме "пампуркат" в ЕТ! Имам опит с Фабията, а и съм се наслушал на разкази за "отношение" в ЕТ! Докато беше нова Фабията се оказа че има проблем с едната бобина.....трябваше да си купя първия VAG-COM, за да покажа на техниците какво се случва, защото те по някаква "странна" причина не успяваха да намерят проблема след многобройните вкарвания на колата "в бокса", меренето на компресия, диагностика!!! Изобщо, който е ходил в ЕТ за да прави рекламация, знае за какво иде реч! Не искам да обидя сервизните техници - добри момчета са - но нещо куца на сервиза, както между впрочем и на почти всички официални сервизи! Между другото Шкода имат перфектен "sales team" ......и сервиз, от който много може да се желае! :D Извинявам се за "словоизлиянието", просто като се сетя какво ме чака и ме заболява главата.....та затова исках да споделя моята "болка" със съфорумците! Лек ден на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

Имах подобен опит като колегата judasfan из неприятните ледове и сняг в малките улички на София . Миризмата е от съединителя , а не от Халдекс-а според мен. Виенето се появяваше от време на време, но сега с подобряване на условията , вече го няма. Аз нямам поводи за притеснения, все пак на нищо толкова екстремно не съм подлагал колата, че да очаквам проблеми. Просто зимни условия . каквито северните страни имат месеци и месеци наред.

Относно 2-та скорост, не съм забелязал нещо тревожно засега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано бързо отстранят проблема. На мен наистина не ми се е случвало да се разправям със сервиза защото колите засега влизат само за смяна на масла, филтри, спирачна течност, такива неща. Но ако те мотаят, напиши едно официално писмо до завода в Чехия с молба за съдействие. Аз бих постъпил така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миризмата, ааах миризмата ... отвратителна е, защо мирише толкова по-гадно от материала на Феродо ?

Иначе и аз мисля че идва от съединителя в комбинация с екстрата за потегляне на наклони.

Два поредни дни изкачвам един и същ стръмен снежен път :

1-вия път много хора/деца из коловозите , много чести спирания и тръгвания - мирише та се къса

2-рия път със само 2 спирания и потегляния но пък с повече буксуване нямаше никаква миризма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и той завода ще се засрами и ще нареди бърз ремонт... :)

 

Не забравяй че Чехия е доста по-близо до Европа от нас и там Шкода се управлява от немци които са доста принципни хора и си държат на имиджа на марката, така че ще получиш съдействие. Нали се сещаш. че хората искат да си продават колите, а ако на даден пазар клиентите им имат много проблеми, това им прави лоша реклама. За тях е по-добре да съдействат да ти се ремонтира колата, отколкото един недоволен клиент да им изгони 10 потенциални клиента с оплаквания по форумите, на приятели и познати. Разбира се има значение какво ще им напишеш :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.