Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

изгорелите крушки


v_savov67

Recommended Posts

  • 2 седмици по-късно...

Като свалиш таблото с уредите ще видиш всички крушки , даже мисля , че подсведката и индикаторните лампи са с различен цвят фасонки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам на всеки,който ще прибягва до сваляне на таблото с уредите да се апознае най-подробно с начина на демонтиране,описан в книгите(говоря за Фелиция).Защото аз първия път не прочетох как става и не си поиграх да свалям волана и още 2 пластмаси,което в последствие се оказа голяма грешка - едно,че таблото излиза много трудно и второ,че така се чупят едни пластасови зъбчета и едни пъпки на долната страна на таблото с уредите!

 

Накратко ще опиша как да се действа:

 

1.Сваля се волана;

2.Сваля се дългата пластмаса под корминната колона.Пластамсата е захваната за 2 места - с една вида в горния край и е втикана в една планка на кормилната колона в долния край;

3.Сваля се горната пластмаса,стояща над лостчетата за мигачи и чистачки.Тя е завита с една вида,намиращя се зад волана;

4.Отвива се жилото на скоростомера от към скоростната кутия;

5.Отвиват се 5-те скрити види в пластмасовата облицоввка на таблото(на която се намират копчетата).Видиите стоят зад пластмасовите капачета;

6.Издърпва се внимателно пластмасовата облицовка до положение,в което могат да се откачат куплунзите на копчетата,след което се издърпва още малко напред таблото с облицовката,докато се освободи място за да се бръкне и да се изключат 3-те куплунга на самото табло с уредите и да се измъкне жилото на скоростомера от таблото(то само е втикнато и един зъб влиза в канал,който го задържа да не се изхлузи);

7.Изважда се облицовката в комплект с таблото и се обръща със задната част на таблото нагоре.Там вече севиждат самите фасунги на крушките.Трябва да се махне една защитна черна пластмаса(то даже е нещо като найлон) и така могат фасунгите свободно да се развиват и завиват.Не препоръчвам самото табло да го отделяте от облицовлата,защото много лесно се чупят пластмасовите пъпки!

8.Монтажа се извършва по обратен ред,като много се внимава при вкарането на облицовката да не се подгънат зъбчетата и ,защото ще се деформира и надигне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.