Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фаворит 4Х4


rosso666

Recommended Posts

КОлеги от известно време ми се върти тази мисъл в главата.... Дали може да се направи 4Х4 задвижване на фаворит(форман).

Дали може да се вземе от голф 2 окачването . s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е има и синхро. Ама въпроса е дали има смисъл да разваляш толкова рядко срещана кола като Голф 2 синхро заради един Фаворит. Иначе по въпроса всичко може, зависи колко мерак имаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Би било супер яко да видим един Favorit 4x4 s_flag

Някакъв такъв стил:

 

3803349.jpg

 

Няма да е голям грях да се жертва Golf 2 Syncro - не са чак толкова рядки. Вчера видях един съвсем, съвсем стандартен такъв, тясна броня...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има Щаер Пух Панда 4х4... Приятелю, доколкото знам никой в този форум не се е занимавал с такава преработка, така че ще трябва да се бориш сам да откриеш топлата вода. А именно - първо намираш донор, сравняваш окачването и силовото предаване с това на Фаворита и тогава преценяваш струва ли си усилията и средствата. Все пак мисля, че Голфа е доста по-близък роднина от Пандата. Успех ти желая и дано се получи - мисля, че би изглеждало добре :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накой като влезе в този форум и попадне на тази "тунинг" тема....и види какви тъпотии се пишат...едва ли ще влезе пак?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как нали го пишат 4Х4

То и на кутия от маратонки пише булдозер ма вътре има маратонки !

На фаворита няма греди да хванеш пандовия мост камоли голфов и тн. да не говорим че няма и тунел за кардан....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фиат Панда си има 4х4 без измама, леля ми кара такъв :) Всичко е възможно при голям мерак, но няма да е лесно и просто.

 

Ето го звяра:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фиат панда не е 4х4

ЦЪК smile049

The Panda 4x4 was launched in June 1983, it was powered by a 965 cc engine with 48 bhp (36 kW) derived from that in the Autobianchi A112. Known simply as the Panda 4x4, this model was the first small, transverse-engined production car to have a 4WD system.

 

Накой като влезе в този форум и попадне на тази "тунинг" тема....и види какви тъпотии се пишат...едва ли ще влезе пак?!

Прав си Сами. Темата отиде на мястото си във "Всеки за всичко".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале, леле, малееее.

Извинявам се предварително ако засегна някого.

 

Колега, за да зададеш този си въпрос....не знам какво ти се върти в главата или какъв си! Картинки ли гледаш и прочие.

За да зададеш такъв въпрос, трябва поне малко да си наясно с 4х4 системата. Както ти е казал Анастас. Трябва първо самото купе да има тунел за кардана от скоростната кутия и над задния мост да има място за да се побере задното задвижване.

Значи- че трябва да правиш старт от скрапа. Да режеш дето е резервната гума (ако на фавото въобще там стои, не знам), трябва да правиш тунел, трябва да преправяш генерация. А как ще напаснеш тва 4х4 и скоростната кутия...... на Фавото, е тука вече....без да съм се информирал или да съм чел, ще фръкнат бая часове и финикийки. По добре си купи голф 2 крос кътри и си джиткай с него с кеф!

 

Кви теми само: Влизам, отварят тунинг- тема. Не искам да казвам нищо лошо, ама според мен е пусната без абсолютно никакъв размисъл и логика. Не познавам колегата и предварително се ИЗВИНЯВАМ ,ако съм си направил грешни и прибързани заключения!

 

Влизам във Фаво/Фела/Форман- как да си караме колите , ама не с дизел, а с преработено масло......

 

Леле, мале, ще се гръмна!

 

П.С: И аз преди да си купя Шкодата гледах Октавия 110/130коня дизел и си викам ей така, без да съм прочел, без да зная, отивам в Шкода и им викам: Може ли да я направите 2.5 155коня от Супърб(25коня са си разлика)?

Лапешка работа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пандата е 4х4 значи съм обул булдозери :lol: , ся сигорно ви дразня че се правя на умен ма пандата е със два отворени моста тва замен не е 4х4 !

Колегата може да започне от тук http://www.awdwiki.com/en/home/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накой като влезе в този форум и попадне на тази "тунинг" тема....и види какви тъпотии се пишат...едва ли ще влезе пак?!

Сами, при цялото ми уважение - не знам какви са му възможностите на колегата, но съм виждал Волга 24 направена 4х4 на платформа от ГАЗ 53, тук в Сф има един много известен Траби пикап на ФВ база и още всякакви подобни причудливи работи... така че не виждам какво толкова му е тъпото, стига човекът да не си чеше езика само ей така за спорта.

Иначе Наско май е прав - и на мен ми се върти нещо в главата, че на пандата и бяха спестили единия диф, а пък за "елхичката" АХ 4х4 съм направо сигурен, щото едно приятелче имаше такава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накой като влезе в този форум и попадне на тази "тунинг" тема....и види какви тъпотии се пишат...едва ли ще влезе пак?!

Сами, при цялото ми уважение - не знам какви са му възможностите на колегата, но съм виждал Волга 24 направена 4х4 на платформа от ГАЗ 53....

Митко, когато купето е на рама /а не самоносещо/, нещата са много по- възможни. Освен това имаш готово 4х4, образно казано- без да си мръднеш пръста.

Рамата да не е на ГАЗ 66- те са 4х4.... или УАЗ, че е по лесно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах ти на ЛС, че и без друго оспамихме доста "хубавата" тема. Но поне дадохме идея на човека - най-добре да присади рама от Газ-ка или Уаз-ка 4х4 и ето ти готов Фаворит - "Бигфуут" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пандата е 4х4 значи съм обул булдозери :lol: , ся сигорно ви дразня че се правя на умен ма пандата е със два отворени моста тва замен не е 4х4 !

Колегата може да започне от тук http://www.awdwiki.com/en/home/

 

В интерес на истината много малко са баш 4х4 джиповете. Изключвам G класта, Toyota Land Cruiser, Nissan Patrol и още 4-5. Което не пречи да се смени преден/заден диференциал със самоблокиращ се такъв. Но дори и без това пак е по-добре от само предно или само задно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой който знае защо не може да има Favorit 4x4, да обясни направо защо това не е постижимо. Ама без обяснения от сорта на много пари струва, нямаш познания, ала - бала. Технически обяснете на човека къде е пречката.

Макар, че ли кой ли тук може да се похвали с някаква значима конструктивна трансформация дори и по една кола. Освен Анастас, разбира се. И като си дойдохме на думата - Насе, реално ако искаш да присадиш карантиите на Golf 2 във един Favorit, нищо няма да те спре. Може да е малко трудно, но дори не трябва да променяш концепцията. А тунела за кардана е сигурно най - малката грижа. Насе, ти сам си направи болид. И не си сложил мотора на съществуващи греди, нали...

Съвсем друг е въпросът дали точно Syncro-то на Golf 2 е най - удачен вариант. По - скоро си прав, че това не е най - истинското 4х4, но теоретично въртящ момент при определени условия стига и до задния мост. На човека това може да му стига.

 

71182492006100619084960kh3.jpg

 

17.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината много малко са баш 4х4 джиповете. Изключвам G класта, Toyota Land Cruiser, Nissan Patrol и още 4-5.

Да не забравяме Mitsubishi Pajero и Grand Cherokee smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интересно как ще регистрирате подобен Фаворит в БГ? Дори и само синхро да му сложите ще имате проблеми на всеки технически преглед, ако не е документално отразена промяната. А за подравняването на гуми и каросерия- има специални стендове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има технотест за тая работа. Стига желание и пари да има, всичко може да се направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и Grand Cherokee smile021

 

Боби, това не трябваше да го пишеш! По-измислен Жип от туй чудо на техниката трудно! Идеалния пример за паркетен джип. Дори на добър паркет сигурно трудно ще се качи smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.