Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Въпрос относно покупка на Октавиа 1.9 тди


drava

Recommended Posts

Здравейте решил съм да си взема октавиа 1.9 тди . Кои двигател е подобър 90к.с. или 110 к.с. какво да гледам на колата преди да я купа предимства и недотатъци за модела?Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и 2 двигатела са добри данъка на 90 кс е 40 лв а на 110 кс е около 140 лв въпрос на ли4на преценка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте решил съм да си взема октавиа 1.9 тди . Кои двигател е подобър 90к.с. или 110 к.с. какво да гледам на колата преди да я купа предимства и недотатъци за модела?Благодаря предварително

 

Гледай колата да е читава и да ти харесва, а кой от двата мотора... няма особенно значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, drava.

Аз мисля, че най- правилното решение е да си вземеш Октавия 90к.с. и да й боднеш един чип (около 300лв. с абсолютно всички диагностики и настройки). По този начин хем ще избегнеш проблема с "топлото" палене, хем ще си плащаш нисък годишен данък, хем ще си караш Октавията която от 90к.с. ще стане около 120к.с. Моя годишен данък за 90к.с. е 26,50лв., а както е написал колегата по- нагоре в темата на 110к.с. данъка е около 140лв. Разликата е доста сериозна, така, че според мен това е перфектното решение! smile092

Късмет в търсенето! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

Само да отбележа, че това с данъка е много относително и зависи от годината на производство или колкото е по нова колата толкова повече ще плащаш:)

Аз лично съм с 1.9 105 к.с 2009 и данъка ми е 300 лева!

Еднинствено като недостатък мога да посоча липсата на 6-та скорост, която я има при 2.0 140 к.с.

Успех! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми дюзите са си дюзи... не са пиезо, споко. Чупливи са точно колкото на всички други помпа - дюза 1.9 мотори. Т.е. относително здрави са.

 

Като цяло подръжката е идентична с класическите 90 и 110 коня изключае дюзите. Маслото е една идея по скъпо (някакви левове е разликата). Скоростите нямат хронични проблеми. Съединителя е демпферен.

 

Виж за самото 4x4 не мога да говоря, не съм подържал такава кола. Иначе мотора е много добър избор според мен, данъка е нисък, икономична е, върви прилично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега за отговора. Рових се във форума но неможах да намеря колега с такава октавия да е писала или да е дал някакви мнения. Двоумя се м\у този модел, който съм посочил по-горе или Октавия 1 тур без 4X4 но 90кс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90-ката е доказано желязно магаре. Това е най-икономичния мотор от всички 1.9 шкоди. Помпа дюзата потраква повечко, имаш си 4 допълнителни евентуални проблема... Ама пък има по добра динамика....Абе гледай колата да е здрава, пък кой от двата мотора не е от толкова голямо значение.

 

Да знаеш, че има и вариант О1 105 коня ПД 4x4, който е с 6 скорости. Ама там минаваш в горния данък, което според мен си заслужава заради 6тата предавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте колеги

Да използвам темата на колегата за един въпрос. На мотора 90 коня, ако се скъса ангренажа има ли възможност да се срещнат буталата с клапаните или е защитен? Питам защото искам да взема една Алхамбра с този мотор а в момента няма средства за ремъци и ролки, та трябва да го карам на страх 2 месеца. Ако са издълбани буталата и да ме остави на пътя не е проблем, ама ако се ударят клапаните с буталата поразиите може да са големи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

Да използвам темата на колегата за един въпрос. На мотора 90 коня, ако се скъса ангренажа има ли възможност да се срещнат буталата с клапаните или е защитен? Питам защото искам да взема една Алхамбра с този мотор а в момента няма средства за ремъци и ролки, та трябва да го карам на страх 2 месеца. Ако са издълбани буталата и да ме остави на пътя не е проблем, ама ако се ударят клапаните с буталата поразиите може да са големи.

 

 

Не е възможност а сигурност :D

 

сменяй ремъците...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Когато гледате октавиа независимо 1 или 2 проверете турбината да не тече масло, когато е загряла колата , може да е омаслена, но това не е проблем .Ремонта е много скъп и не е желателно да се прави диагностика на турбото. Тово е мое лично мнение за двигателя :mrgreen: smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.