Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda PICK UP LX1.9D


malkiq

Recommended Posts

Какъв нов собственик бре, пак си слънчасал Костадинеееееееее smile009 smile009 smile009 smile045

 

А това, онова дет си мисля ли е, шкода срещу ШКОДА smile021

 

028184006.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 134
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • malkiq

    80

  • The Best Forman

    13

  • Galliard33

    11

  • Logrus

    7

Най-много писали в темата

Половината таван от зелената 120 -ка е на 100 С -а , а другата у пикапа ... Коцето така рециклира :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На зелената преди удара имаше ламарина от белия Фаворит

На 100с а има от белия Фаворит, от червения Фаворит, от зелената 120 и от бялата 120.

 

 

Отделно съм ползвал ламарина от Шкоди и за VW и за Мазда и за Мерцедес ... навсякъде ги прераждам!!!

s_flag s_flag s_flag s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес обърнах внимание на малките дантелки които отлагах.

028259789.jpg?r=0

028259793.jpg?r=0

028259790.jpg?r=0

028259827.jpg?r=0

028259792.jpg?r=0

028259840.jpg?r=0

028259838.jpg?r=0

После дойде и зидарчето

028259829.jpg?r=0

028259831.jpg?r=0

028259836.jpg?r=0

Извинявам се за снимките, но на тъмно с телефон толкова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес нямах много време и направих 3 кръпки

Две от тях са на пода, при водача.

028269167.jpg?r=0

028269169.jpg?r=0

028269155.jpg?r=0

Другата е зад седалките.

028269156.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес беше доста сполучлив ден.

Довърших заварките в купето.

028277869.jpg?r=0

028277870.jpg?r=0

028277885.jpg?r=0

028277887.jpg?r=0

Разглобих още една девствена врата

028277871.jpg?r=0

Монтирах ново жило, за отваряне на предния капак (за фейслифт).

028277872.jpg?r=0

След това видях какво е в коша... кал, пепел от кит, стружки, разтечени грундове, просто ужасия. Разкачих всичко по рога и ботуша, махнах скапаната изолация, дето само вода и боклуци събира и с една гъба и вода почистих прилежно.

028277873.jpg?r=0

Щях да забравя малко и позидахме.

028277888.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два дена не съм писал.. но не съм спал :!:

Пустата лява страница е готова

028293992.jpg?r=0

028293993.jpg?r=0

028293996.jpg?r=0

Роснахме и капака.

028293991.jpg?r=0

Пробвахме проклетите джанти и на един друг проект, ама нещо му идват в повече ЕТ10.

028293975.jpg?r=0

028293979.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес подкарах коша. Измих го свалих колектора, парното, изолацията, горивния филтър и др.

След това тръкнах заварките, преобразовател, грунд, силикон на Novol. Утре търкане на силикона и боя.

028305880.jpg?r=0

Докато бачках, мръсниците от "орландо фолио" са ми гепили единия фар и ми го донесоха така.

028305882.jpg?r=0

Проекта може да се похвали и с нова батерия.

028305883.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес интересен ден.

Боядисах коша.

028316627.jpg?r=0

Реших да сменя парното с такова от фелиция по нова година. Всичко на новото "прасе" е много по измислено. Клапите са пластмасови с гумен уплътнител, няма глупав кран на радиаторчето, жилата се захващат много по нормално и много други.

028316634.jpg?r=0

028316637.jpg?r=0

028316639.jpg?r=0

Разглобих го на дребно, измих го и го сглобих.

028316643.jpg?r=0

028316648.jpg?r=0

Монтажа започна и "прасето" се оказа по дълго с 6 см. Опираше в двигателя...

028316656.jpg?r=0

След това се хванах измих тромпетите и капака на смукателя.

028316646.jpg?r=0

028316652.jpg?r=0

Извадих старото "прасе" и го последва съдбата на новото.

Монтирах "прасето".Монтирах тромпетите и капака.

028316670.jpg?r=0

028316658.jpg?r=0

Продължих със старателното измиване на кутията на въздушния филтър, казанчетата за чистачки и антифриз. След това наново навих цялата инсталация в двигателния отсег, изтърках и боядисах металните стойки и наредих всичко по местата си.

028316654.jpg?r=0

028316660.jpg?r=0

028316665.jpg?r=0

028316668.jpg?r=0

Работата продължи до към 10:30

028317280.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес много работа отметнахме.

Вече мога смело да твърдя " първия фейслифт пикап '' е моя!!!

 

028334210.jpg?r=0

 

По-късно подробна информация за свършеното (подкрепена с снимки както обикновенно)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна не съм писал. По колата не се случва нищо интересно.

Монтирах всички ламарини пробно.Оказа се голям кривак.

028498515.jpg?r=0

028498517.jpg?r=0

После се започна досадното напасване на детайлите.

028498519.jpg?r=0

028498520.jpg?r=0

028498518.jpg?r=0

028498521.jpg?r=0

После корекция на дребни дефекти и шприц.

028498530.jpg?r=0

028498532.jpg?r=0

028498535.jpg?r=0

Грунда в легена не ми хареса и повторих операцията всичко до метал преобразовател и

грунд. Преди това оправих гнусните заварки по ботушите.Вчера финализирах с шегрен.

028498522.jpg?r=0

028498523.jpg?r=0

028498524.jpg?r=0

028498526.jpg?r=0

028498527.jpg?r=0

028498528.jpg?r=0

028498529.jpg?r=0

Прехвърлих се и на очиларката, пак всичко до метал преобразовател и грунд.

028498511.jpg?r=0

028498512.jpg?r=0

028498513.jpg?r=0

В общи линии е това досадно е, Но някои трябва да го направи.

Междувременно се работи и по новата ежедневка (временния заместник на голфа).

028498525.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Отдавна не съм писал. По колата се работи усилено

Работата по купето намаля драстично . Филер повече няма да има.

028620713.jpg?r=0

028620714.jpg?r=0

028620716.jpg?r=0

028620717.jpg?r=0

028620718.jpg?r=0

028620719.jpg?r=0

028620720.jpg?r=0

 

Започнахме работа и по механиката на колата.

Заден мост:

1.Нови тръбички.

2.Нови жила.

3.Нови маркучета.

4.Нови цилиндърчета.

5.Нови накладки.

6.Нови пружинки.

7.Нови лагери.

8.Шлайфани барабани.

028620709.jpg?r=0

028620710.jpg?r=0

028620711.jpg?r=0

Преден мост:

1.Нови маркучета.

2.Нови тръбички.

3.Нови гумички и маншони на цилиндърчетата.

4.Нови дискове.

5.Нови накладки.

6.Нови маншони на каретата.

7.Нови опори и лагери на макферсоните.

8.Нови шaрнири.

9.Нови кормилни накрайници.

10.Нови биелетки.

11.Нови тампони.

Двигател:

1.Ангренажен ремък.

2.Ролка.

3.Водна помпа.

4.Отстранен АГР.

5.Тампони.

028620721.jpg?r=0

 

Специални благодарности на Евгени, който свърши цялата монтъорска работа, напълно сам(аз носих само кафе)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

От много време не съм писал. Причината е, че не се случват интересни неща. Колата е рендосана на 400, след това 600 водно, след това поправки, след това 800 водно, след това 1200 водно. Общо взето много досадна и дълга операция. Надявам се вече да е, както казват "джам". Утре очаквам репатрака и да бяга в камерата.

Все пак малко снимчици как изглежда в момента.

028846983.jpg?r=0

028846984.jpg?r=0

028846980.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не каза запали ли това джилязо , що кат гледам с лебедка сте го качвали на платформата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади, "аферата с резервоара" е следната, ОЛИГОФРЕНА, който се е гаврил с колата преди тя да попадне в мен е нарязал гърловината на 20 места, щот го е мързяло да я свали, когато е кърпил ботуша. Показателно е за него, след като видяхте веждите и другите кърпежи по колата.

028887935.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

За тези, които имат интерес към темата, колата е боядисана.

След дълго забавяне е готова, има забележки, които се надявам да бъдат поправени.

 

029030453.jpg?r=0

029030456.jpg?r=0

029030459.jpg?r=0

029030461.jpg?r=0

029030464.jpg?r=0

029030465.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боята не кара колата, не и се вталявай, поне аз не го правя, защото на първия паркинг, някой ще се намери да ми сложи драскотина :evil:

П.П. На първата снимка гледам човека и викам "Ба кога брадяса толкова баща му"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.