Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda PICK UP LX1.9D


malkiq

Recommended Posts

От доста време издирвам открит пикап, за да си върша работа по шкодичките. Единствените модели, които бяха по джоба ми са VW CADDY MK1, FAV и Felicia. Понеже едно от условията беше да е дизел FAV отпадна. Обикалях доста из България, нагледах се на много скрап и ръжда по 2000/3000лв. и на горе. Всички собственици твърдяха че колите им са уникални, но не могат да пратят снимки. Повечето коли бяха или със срязано дъно и заварена права ламарина или с избили бомбета или с документален проблем или с починал двигател. На скоро говорих с мой приятел от Опел форума и му споделих желанието ми да притежавам пикап. След известно време ми се обади и каза: Има една Шкода не знам в какво състояние е беше много изгнила, не знам с какъв мотор е, намира се в модерното отиди да я видиш. Речено - сторено. Вдигнах телефона, отидох и какво да видя - Фелициа 1.9Д. Преди да я разгледам говорих с момчето който се оказа, че е само майстора на колата. Той ми разказа, че колата е на негов приятел оставил му я е да я изкърпи, но не му платил и момчето спряло работа. Свързахме се с собственика той каза колата не ми трябва. Разбрахме се за парите и днес отидох да я разрина от снега който беше феноменално много. Освен нея изчистих и към 50м. двор за да я извадим. Майсторчето каза, че не е палена от 1 година, закачих и акомулатора завъртях и запали.

Сега малко за колата. В кабината пода е изкърпен, където е имало нужда и грундиран. В легена не е карано нищо колата не е ползвана за товарна и капака явно я е запазил. Няма изгнило или подбито. Както обикновено задните бомбета са били избушени и закърпени. Сменени са и задни вежди. Другото ще се гледа по време на работа.

Понеже документите й са изтекли обадих се на личния ни репатрак, закачихме я и у дома.

Предупреждавам снимките не са за хора със слаби сърца (колата е уникална скрап).

026434512.jpg?r=0

026434514.jpg?r=0

026434515.jpg?r=0

026434517.jpg?r=0

026434519.jpg?r=0

026434523.jpg?r=0

026434524.jpg?r=0

026434526.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 134
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • malkiq

    80

  • The Best Forman

    13

  • Galliard33

    11

  • Logrus

    7

Най-много писали в темата

Насе от утре ще има детайлни снимки (за това темата беше в проекти) и ще разбереш защо го казвам.
Гошко понеже се затри кат старите пари и не щеш да ми идваш на госке си пропуснал няколко пациента. Споко за този имаш време да се поправиш щот си е в клинична смърт. За него само Боби доктора може да помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много кефи с тези джанти! :) Пожелавам й да изглежда ей така http://www.performance-car-guide.co.uk/holden-ute.html като я стегнеш! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мисля, че не сте разбрали правилно проекта. Колата има адски много "тюнинг" елементи, които ще премахна. За жалост не са по вкуса ми. Преди време бях пускал обява за моя голф и от него си личи какво е виждането ми за тунинг.

023914107.jpg?r=0

023914112.jpg?r=0

За мен подобренията на една кола приключват с събирането на най-редките и ценни части произвеждани за модела, ниско окачване и гооооолеми и максимално редки джанти.

 

 

Сега да рапортувам за работата отметната по пикапа днес. Първо разглобих салона (Насе благодаря ти за пророкуването).

026445304.jpg?r=0

026445305.jpg?r=0

026445306.jpg?r=0

026445309.jpg?r=0

026445310.jpg?r=0

Колата се оказа доста здрава.

След това разчистих "легена" и той се оказа впечатляващо здрав.

026445316.jpg?r=0

Както се вижда от снимките тенекеджийската работа е доста мърляво замазана.

026445318.jpg?r=0

026445319.jpg?r=0

026445322.jpg?r=0

След това реших да премахна тунинг праговете за да видим как е от долу.

026445312.jpg?r=0

026445313.jpg?r=0

След днешния ден вече сам доста обнадежден за колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О боже , веждата , иначе не е зле ще стане. Провери по предницата бомбетата и роговете че тоз мотор е малко по тежичак и може да е поразпукал заварките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Насе и аз казах това като видях веждата.
Малкия:Леле защо си постъпил така с горкия калник.
Майстора:Абе бате малко кит и е готова, па нали има и пластмаси от горе екстра е.

За коша поразгледах го, изгнил е на обичайните места. За заварки не е останало време да гледам, но утре ще има и от него снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тая тема хвана прах. Днес остана малко време и реших да огледам вратата на "легена". Колкото и да ми се искаше и тя е пален брак.

Надникнах вътре-криво, ръждиво и наплюто ](*,)

026489048.jpg?r=0

Отпред многооо кит на места по 6/7 мм.

026489051.jpg?r=0

026489054.jpg?r=0

Отдолу хиляди малки кръпчици и точици и гнило.

026489049.jpg?r=0

Ядосах се, свалих кита, разрязах всичко, изградих на ново скелета на вратата и остава утре лицевата ламарина.

026489055.jpg?r=0

026489062.jpg?r=0

026489061.jpg?r=0

026489056.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От събота проекта ми може да се похвали с донор благодарение на доктор Боби.

Неделния ден премина в разглобяване на предницата. Естествено положението е трагично.

026542809.jpg?r=0

026542812.jpg?r=0

026542814.jpg?r=0

026542817.jpg?r=0

026542819.jpg?r=0

026542821.jpg?r=0

026542823.jpg?r=0

026542826.jpg?r=0

026542828.jpg?r=0

След огледа на докторската Фела се оказа, че нямам калници, но този проблем беше решен бързо. "Новите" калници бяха изтъркани до метал (нямаха никъде кит) и старателно грундирани няколко ръце.

026542805.jpg?r=0

026542807.jpg?r=0

Който е следил внимателно форума може би се досеща на къде върви проекта.Надявам се на събора тази година да видите първия (мисля) в БГ. пикап FACELIFT.

 

Междувременно легенизирахме на мой много добър приятел "бързото Sexo"

026542970.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес решихме да ползваме топлия ден в разглобяване на "Белка", както я нарече собственичката й. Станахме рано, пихме по кафе с човека, без който много проекти в този форум щяха да са още в зародиш. Натоварихме повечето части в Полото и поехме към Костинброд. Работата по докторската Фела вървеше що годе добре (късаха се болтове превъртаха).Колата беше спряна доста кофти за работа, но екипа ни разполагаше с гимнастик.

120311-1122_bd1d7_29263888.jpg

След бронята,капака, фарове и мигачи следваха вратите.Всички знаем, че за да се свалят врати трябва да се свалят калниците, но Евгени има нов метод наричан от самия него "отваряне на консерва", който свърши чудесна работа ВНИМАНИЕ !!!, никога не ползвайте този метод на личните си коли.

120311-1155_001__32b70_29263889.jpg

120311-1155_82714_29263890.jpg

120311-1157_b4f92_29263891.jpg

120311-1438_39791_29263892.jpg

120311-1439_9333c_29263894.jpg

120311-1439_001__ccd0d_29263893.jpg

Последва сглобяването на "Белка".

120311-1505_001__4fc34_29263895.jpg

120311-1505_9981e_29263896.jpg

След това натоварихме пак Полото и газ към пикапа. Събрахме го колкото да не стои разграден.

p3110281_a36ee_29263897.jpg

p3110282_05b41_29263898.jpg

p3110283_b45c4_29263899.jpg

 

Искам да изкажа огромната си благодарност към Евгени. За пореден път ми се връзва на акъла, просто не знам как можем да се отблагодарим на толкова всеотдаен човек. Дълбок поклон над търпението ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еййй, жалко - тоз докторския десен калник е изглеждал доста по-добре от моя, ама кой да се сети да ви каже да не ползвате за него "консервния" метод ](*,) Ама сега с тоя Рапид акъла ми е другаде...

п.п. сега се сетх, че Макса ме мъмреше зарад неоригиналните рамена на чистачките, ако не сте им прилагали и на тях "отварачки" запази ми ги, а също и антенката на покрива, че моята все се чупи щото е неоригинална с по-голям ъгъл към задната врата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак , не се аби , бе продупчен на две места и се отпра от опората (демек бая го е захапала ръждата) ... ако ставаха за нещо Коцето щеше да гризе силикона със зъби smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коце, Гена, здраво сте се хванали с пикапа. Поздравления!

 

оффтопик

 

Фелата на Надето нещо много рат-род излъчване вади с тоя капак. Боби да не се помайва, ами с един репатрак да я докара на събора тая година. Пък оттам вече в Надин. smile091 smile048 smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак калниците бяха тоталки.

 

Гога още малко се помотай и може да идваш за разлепването в камерата...

 

Гена извини ма, но не обичам да съсипвам здрави неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко дреболии от днес.

Както знаете преминавам към пълен Facelift. Наложи се преправяне "ключалката" на предния капак.

026622902.jpg?r=0

026622894.jpg?r=0

Бях споменал че не искам да има тунинг по колата, но лайсната на задния капак събира много боклук и гние. Мисля че решението ми, на този проблем, е допустима. :smt0344

026622896.jpg?r=0

026622898.jpg?r=0

026622900.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По традиция, в неделя вечер разказвам на бързо какво се случва с пикапа.

Левия рог на колата е напълно готов.Не мисля да слагам подробни снимки с почистване, рязане, кройки, заварки, препилване и тн. Това е почти краен вариант на грунд.

026657726.jpg?r=0

 

Междувременно днес свалихме още дреболии от фелата на Боби (за няколко проекта).

Ето и един от тях. Надявам се немските жители да са доволни.

026657718.jpg?r=0

026657716.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

Колеги от доста време не съм писал, но не си мислете че не се работи по малко.

Двата предни рога са готови на 100% (за жалост нямам снимки)

Купих и 2 нови прага.

Обърнахме я и започнах да режа и кърпя.

026889263.jpg?r=0

026889267.jpg?r=0

026889268.jpg?r=0

026889269.jpg?r=0

026889271.jpg?r=0

026889272.jpg?r=0

За почивка изтърках до метал и грундирах гредата под задната броня.

026889273.jpg?r=0

Междувременно май моя пикап остана без джанти за сметка на друг негов събрат.

026889412.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Днес официално епопеята с отписването, на кола с чешки номера в България завърши.

Мир на стружките и...

027155116.jpg?r=0

 

От колата за продаване останаха дреболии-седалки скоростна кутия и др. боклуци

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста чист ми се видя пикапа онзи ден, да не е боядисан, а ако не се бъркам малко след теб пак от дясно в един двор има една зелена стара Шкода Октавия нали? smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да заздравим простотията извършена по бомбетата.

027184068.jpg?r=0

027184066.jpg?r=0

Това е от вчера, а днес сложих вежда и праг.

027184160.jpg?r=0

027184162.jpg?r=0

027184164.jpg?r=0

027184166.jpg?r=0

027184168.jpg?r=0

027184158.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.