Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем с турбото или така поне аз си мисля


Ambiente

Recommended Posts

Здравейте колеги!

От 4 месеца и аз сдобих с Октавия 2001 1.9 тди 110к.с. ASV мотор.

Вчера се показа първият проблем, при потегляне от стоп подадох по рязко газ и предницата се заглоби и започна да работи на 2-3 цилиндъра и започна да пуши бяло след което аз отбих и спрях. Опитах да запаля след няколко минути и тя заработи нормално както преди, но след като я форсирах отново пак започна да работи на 2-3 цилиндъра. След още няколко минути чакане пак запали и работеше пак нормално и аз отидох при моят механик които направи диагностика и показа свръх налягане. Свалихме маркуча на турбото за да видим дали се върти тутбинката или е запекла но там за сега не се оказа да има проблем. Сглобихме и реших да тествам колата, върви до 130 и повече не и се иска, след това пак реших да я тествам но този път като стигнах до 130 изгасих двигателя и го запалих отново проблема изчезна за отрицателно врерме отиде на 190 и за сега вече 2-ри ден работи нормално както преди, неразбрах рестартира ли се нещо но заработи нормално. След което пак отидох до механика ми и отново и направихме диагностика този път излеза грешка 462D ( У-ние на турбокомресора над регулиращата граница.)

Въпросат ми е как да се предпазя турбото за да не го прецакам , може ли клапанчето да ми прави тези ядове.

Щах да забравя да спомена и катализатора съм махнал от преди 3 месеца.

Ще съм благодарен на всички съвети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намери човек които разбира и ще ти оправи проблема с пренадуването иначе ще хвъриш турбото ако напишеш от къде си ще по лесно да ти препоръчаме майстор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

От 4 месеца и аз сдобих с Октавия 2001 1.9 тди 110к.с. ASV мотор.

Вчера се показа първият проблем, при потегляне от стоп подадох по рязко газ и предницата се заглоби и започна да работи на 2-3 цилиндъра и започна да пуши бяло след което аз отбих и спрях. Опитах да запаля след няколко минути и тя заработи нормално както преди, но след като я форсирах отново пак започна да работи на 2-3 цилиндъра. След още няколко минути чакане пак запали и работеше пак нормално и аз отидох при моят механик които направи диагностика и показа свръх налягане. Свалихме маркуча на турбото за да видим дали се върти тутбинката или е запекла но там за сега не се оказа да има проблем. Сглобихме и реших да тествам колата, върви до 130 и повече не и се иска, след това пак реших да я тествам но този път като стигнах до 130 изгасих двигателя и го запалих отново проблема изчезна за отрицателно врерме отиде на 190 и за сега вече 2-ри ден работи нормално както преди, неразбрах рестартира ли се нещо но заработи нормално. След което пак отидох до механика ми и отново и направихме диагностика този път излеза грешка 462D ( У-ние на турбокомресора над регулиращата граница.)

Въпросат ми е как да се предпазя турбото за да не го прецакам , може ли клапанчето да ми прави тези ядове.

Щах да забравя да спомена и катализатора съм махнал от преди 3 месеца.

Ще съм благодарен на всички съвети.

Турбото няма как да го хеърлиш,турбото пренадуе ли колата ете грешка и влиза в авариен режим,моя савет е провери и смени всички вакомни маркучета/евтини са/ако има скусан на клапана за управление на турбото от там идва проблема .ако не се оправи смени клапана за управление на турбото,,няма какво друго да е ,штом като я огасиш се опражя това е,не си даваи парите по маистори пробваи пържо с маркучите ако не се оправи имам клапан мойе да ти го пратя да пробваш с моя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още утре 6те проверя всички маркучета и ще пиша после, пук ако стигна до клана ще ида до плевен така или иначе ходя доста често до там и може да се видим и побубрим по на дулго и широко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам от коли, но имам 2ма познати с VW с такъв мотор и те имаха същия проблем и не бяха никакви маркучлета и клапани, а тези жалюзи в турбото - променливата геометрия. И понеже слушаха някакви квартални майстори, работата загрубя при тях. Много! Според мен в този форум Бегачката е твоя човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин проверих всичките вакумни маркучета но те са си в перфектно сустояние.

Маи ми остава варианта за добър майстор в София.

Наи интересното е че като се случи и после като се оправи до сега няма никакви приблеми, рабори нормално върви си както преди.

Но както писах по-горе искам да се предпазя от потежки последствия.

Нямам търпение да чуя мнението и на Бегачката.

Благодаря за съветите на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе той Бегачката има диплома за диагоностициране от разстояние.

 

Какво да ти каже от далеч? Или я закарай при него или при някой майстор. Или си я направи сам, но не я карай така.

 

Всички коли с променлива геометрия, рано или късно се нуждаят от профилактика - или чистене, или актуатора, или N75, или маркучите. И ако не оправиш проблема, сменяш турбината. Нито си първия, нито ще си последния, ако ровнеш в нета, ще установиш, че сте хиляди :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги.

Проблема и при мен беше в геометрията. Днес свалих турбото и го почистих много старателно, първоначално като бутнах лостчето на актоатора то запецваше и с трудност се връщаше.

След като отворих турбото плочката която движеше лопатките задираше ако мога така да се изразя и непозволяваше на лопатките да се движат.

След щателно почистване всичко сега се движи перфектно, даже си почистих АЖР-а и смукателните тръби.

Цялата работа ми отне около 5-5.5 часа като за целта ползвах на мои приятел подемника което доста ми улесни работата.

Сега отново се радвам на Шкодичката.

Благодаря на всички колеги за съветите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я какъв клапан имала Шкодата smile021

 

Е клавиатурна грешка е вероятно.

Все пак колегата сам си е профилактирал турбото и въздушните пътища, което си е сериозно занимание, както и да го гледаш. Браво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да грешката ми е в правописа, компа не е с BG клавиатура и писането на Български си е цяло преживяване. Това което исках да напиша е EGR.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.