Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Клапа за рециркулация Октавия 2 с климатик.


sashoskiora

Recommended Posts

При натискане на копчето за рециркулация в купето не усещам промяна в звука на вентилатора и респективно мисля, че не работи. Иначе самото копче светва и при завъртане в положение предно стъкло изключва както и трябва да е. Карах я на натиснато копче Банкя-Люлин и не усетих промяна в купето. Знаете че по принцип се запотяват стъклата. Някой имал ли е такъв проблем и как го е решил. Не е болка за умиране но...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за запотяването -- може да е ако не си си сменил филтъра на купето.

 

При мен запотяване няма а по скоро въпросната клапа не работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Колеги моля за съдействие с тази клапа за рециркулация на въздуха в купето. Не съм ровичкал, но незнам дали има и лесно решение. Как се управлява въпросната клапа с електромотор или с моторче за вакуум, имал ли е някой такъв проблем. Като купих колата и не съм и пробвал и в началото никакви шумове, нищо. Като се затопли и зад един камион натиснах копчето и започна да бучи и трака явно пробва да я премести, но или нещо е откачено или счупено, трака 30 сек. и спира, натисна ли копчето и пак трата, изключа ли го дру шум явно в обратна посока и след 30 сек спира. Като се кача в колата и запаля трака 30 сек., явно е в някакво средно положение и иска да я отвори. Как се управляват, какъв може да е проблема и лесно ли се стига до тази клапа? Благодарско!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля за съдействие с тази клапа за рециркулация на въздуха в купето. Не съм ровичкал, но незнам дали има и лесно решение. Как се управлява въпросната клапа с електромотор или с моторче за вакуум, имал ли е някой такъв проблем. Като купих колата и не съм и пробвал и в началото никакви шумове, нищо. Като се затопли и зад един камион натиснах копчето и започна да бучи и трака явно пробва да я премести, но или нещо е откачено или счупено, трака 30 сек. и спира, натисна ли копчето и пак трата, изключа ли го дру шум явно в обратна посока и след 30 сек спира. Като се кача в колата и запаля трака 30 сек., явно е в някакво средно положение и иска да я отвори. Как се управляват, какъв може да е проблема и лесно ли се стига до тази клапа? Благодарско!

Доколкото знам е някъде около/зад жапката. Много е възможно да не работи, да е откачена или да е счупена както беше при мен. Предполагам, че не е страшно трудно да се стигне до нея защото ми взеха 30 лв за труд при смяната и което според мен е сравнително добре за столичен "майстор".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като махнеш дунапрена под жабката , този който сваляш при смяна на филтъра ще я видиш. Дори можеш да я задействаш с копчето за да се ориентираш откъде идва тракането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.