Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Странно тракане при подаване на газ , Favorit


pafch0

Recommended Posts

Здравейте колеги, откакто си взех Фаворита... след като го запаля и го оставя да загрее , всичко нормално засега, но като подам газ и започва някак си да трака. Първоначално мисля че е разхлабена верига , защото ми звучи на такова.

Проблеми нямам с разхода и мощността, но този тракащ звук е дразнещ.

 

Звука си баш като на Жигули като тръгва.. покрай мен са минавали и други колеги/колежки с Фаворити и не се е чувал този вериго-подобен звук. Дигал съм капака на запален и угасен двигател да търся от къде идва тоя звук, да гледам за кожух за верига , не успях да намеря.

 

По принцип като производство , фаворита с верига ли е като заместител на ангренажния ремък или има вътрешен проблем двигателя?

 

Съжелявам за есето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По - скоро може да се каже,че ангренажния ремък е заместителя на ангренажната верига!Двигателя на фаворита ти е с ангренажна верига,която е малка и няма обтегач.Като се разтегне прекомерно и дрънчи.Намира се като гледаш делкото точно отвесно под него.Има един страничен капак двигателя,който има овор за коляновия вал,а по-горе на капака има емблема на марката.Рапределителния вал е в блока и затова е разположен сравнително ниско.Поради тази причина веригата се намира ниско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е ясно как ще натегнеш нещо,дето не се натяга :lol: Натягането на веригата става със смяна - комплекта ангренажна верига и ангренажи колела е 40лв.Ако се окаже че е разтегната,няма какво да му мислиш - един нов комплект и това е!

!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е и да е от колекторните тръби, които влизат в двигателя.. ако се е скъсала някоя шпилка :-k При мен е същата работа, като и подам рязко газ (от 2ра на 3та примерно) и се чува едно тракане дразнещо. Ако е така, от тук следва да си смениш болтовете на колекторите (на 4 болта се държи) и също така да си провериш гарнитурата на главата. Ако не разбираш отиди при някой компетентен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е и да е от колекторните тръби, които влизат в двигателя.. ако се е скъсала някоя шпилка :-k При мен е същата работа, като и подам рязко газ (от 2ра на 3та примерно) и се чува едно тракане дразнещо. Ако е така, от тук следва да си смениш болтовете на колекторите (на 4 болта се държи) и също така да си провериш гарнитурата на главата. Ако не разбираш отиди при някой компетентен.

 

Това тракане дето го има при теб съм склонен да твърдя,че не е от изпускателните колектори,а идва ит връзката долу на двуцевката със следващата тръба.Провери там какво става!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момко , бъркаш ламарината на изпускателния колектор с шпилките към главата на колекторите ... таз ламарина служи да отвежда топъл въздух към мотора зимно време , ама аз и на двете коли съм ги изхвърлил ... тез ламарини са толкоз непотребни колкото и тез термопатрони във въздушния филтър и подлежат на незабавно уволнение за коли карни на газ ... инак е много възможно тя да вибрира при ускорение особено ако я няма металната тръба към филтъра , а също не е зле да се провери аванса дали е в някакви нормални граници .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За**и и мойта трака, като и дам газ бучи се 1 и е спукано гърнето (а генерацията е на 2-3 месеца всичко смених от-до). И е от веригата (поне при мойта) и при твойта съм почти сигурен че е същото и аз така и така трябва да и сменям семеринг на коляновия вал, та чакам да се стопли малко времето да я разфърлям и ше го смена и ангренажа ! Моментно решение на проблема е волУмето на маХ и да не ти дреме smile048 smile159

 

П.П Между другото и на мойта като и махна тая тръбата за топлия въздух ми се струва че работи бая по тихо :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е ясно как ще натегнеш нещо,дето не се натяга :lol: Натягането на веригата става със смяна - комплекта ангренажна верига и ангренажи колела е 40лв.Ако се окаже че е разтегната,няма какво да му мислиш - един нов комплект и това е!

!

 

Значи даскала ми по двигатели ме е излъгал че веригата може да се натегне... :smt0344

 

@Favorit94, тя и мойта бучи като й давам жега... но самото тракане е много характерно и едва ли не като я карам мяза на Жигули двигателя (а не е... колко пъти съм го дигал тоя капак)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Значи даскала ми по двигатели ме е излъгал че веригата може да се натегне... :smt0344

Може, може, зависи от автомобила. Ако в частност сте говорили за Шкода, значи те е излъгал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Има някъде във форума писано,хубаво е да прочетеш,а това какви възможности имаш ,ние от форума не знаем.Потърси в раздел "литература" за смяна на верига или ползвай търсачката.

 

Ето ти и на руски описания по ремонт на Шкода Фелиция

 

http://skoda-felicia.5go.ru/html/6_1_3.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колата е Форман,не съм наясно с Фелиция дали са съвместими откъм вериги,просто сефте карам такава кола та питам някой неща,чувал съм че не било срамно :D

и това ръководство е за карбуратора,дай за веригата ако не те затруднява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://skoda-felicia.5go.ru/html/4_1_1.htm

 

От страни надписите със син цвят като кликнеш там ,се отварят различни описания,направи проба и търси.

Моторите на Фелиция 1.3 карб и Форман 1.3 карб са еднакви.Веригите са съвместими.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвместими са веригите ,но не съвсем-има различни диаметри на отвора на малкото колело и стават от 105,120,100S,за моторите след 1997 година,ако не греша-вече са различни.Различни са и зъбите,и брънките на веригите-не,че има значение в случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес в Пловдив маг. на Шкода питах за информация колко струва смяна на верига,значи нови верига,обтегачи,семеринга на вала и кво още че не разбрах :D 120 кинта с всичко

в техния сервиз до маг.,просто за информация го споделям

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми направи сам сметката:

1. Верига със зъбните колела е около 40 лв.

2. Не помня цените на семерингите и гарнитурите, но не вярвам да са повече от 30 лв. всичките

 

Остават около 50 кинта за труд, което си мисля, че е прилично. Ако и майсторът е читав няма какво да му мислиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обтегачи няма,веригата е 35,семеринга 5-8лв

иначе за труд във Варна 80лв

Така че, добра е офертата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.