Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Не държи обороти и не иска да се изфорсира на бензин .. ?!


momcheto_s_favorita

Recommended Posts

Проблема е следния. На бензин се тормози като е върта, пали трудно с подаване на газ (а попринцип без газ взривява) и като запали и пусна газта гасне. Върта е пак пали и като е изфорсирам ако не помпа педала като хамалин не иска да се изфорсира повече от 2.500-3.000об... Имам съмнения, че се е затлачила с боклуци, но да се допитам и за други мнения по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За малките обороти вероятно е моторчето за празния ход , а за трудното палене - или дюза или горивен филтър или комбинация ... на газ как е колата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ няма никакви затруднения, нито в паленето, нито във вървенето - пушка е ! А на бензин преди да ми се случи тая случка е бях карал малко и останаха по мои изчисления около 3-4 литра.. на следващата сутрин беше бая клинч и се опитах да е запаля да поработи на бензин (макар че на газ щеше да запали без проблем) и почна да прави номера ..

А да те питам горивния филтър капсолован ли е ? И как вървят по магазините ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да в алуминиев целиндър отзад от ляво като погледнеш ще го видиш ... държи се на една скоба към купето и е по - лесен за демонтаж след откачване на дебелия маркуч от резервоара.

Ако имаш възможност отиди да премерят налягането на помпата и дорде не го оправиш го пали на газ с 3-4 чайника вряла вода щом пали лесно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам го къде е горивния филтър, лесно ще го сваля. Ще видя да отида да видят и налягането в помпата, а ако всичко е наред там, временно може ли примерно да си взема филтърче от Лада бензина да минава от там ? Така ми обесняваха да го направя до като се стопли времето..

 

А защо да уливам вряла вода като ми пали лесно и на петата минута вече почва да духа топло и всичко си е наред ? Питам просто от любитство, че ми се вижда ненужно smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[-X на инжекциона не се слагат пластмасови филтри :!:

В крайна сметка в горивната система се поддържа постоянно налягане от 1.2 - 1.4 бара и за това са направени от алуминий , а не от пластмаса .

Изпарителя се полива с вряла вода зимно време за да се сгрее корпуса и да не се вдървят мембраните първите 1-2 мин. (това в случай , че палиш директно на газ) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм, разбрах те относно филтъра, ще гледам да го подменя с друг такъв. Като гледам навънка грее слънце и не е чак толкова студено.. поливам с вряла вода, ако е под нулата, но сега е сравнително по-топло като гледам, такава ми беше мисълта.

Мерси за информацията smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.