Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Шкода фабия, ключ на скоростния лост!


VesMil

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

От 2 дни има Шкода Фабия TDI служебна . Каква е ключалката до скоростния лост и за какво служи? Някаква блокировка ли е ,защото ключа се завърта ,но след това не се изважда.

 

Предварително Ви благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

От 2 дни има Шкода Фабия TDI служебна . Каква е ключалката до скоростния лост и за какво служи? Някаква блокировка ли е ,защото ключа се завърта ,но след това не се изважда.

 

Предварително Ви благодаря.

Здравей колега,

на моята Фелиция имам ключалка марка Констукт и работи по следния начин- включваш на задна, натискаш ключалката и завърташ ключа.Ключалката остава потънала и по този начин се блокира само на задна.Интересно е, че на друг автомобил в Бг не съм виждал подобна.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не разсказва ли играта на датчика за задните светлини?

Мен са ме учили никога да не оставам колата паркирана на задна :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази ключалка се монтира фабрично срещу доплащане, предлага се и в ЕТ. В Чехия например повече от 60-70% от шкодите имат такава блокировка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не разсказва ли играта на датчика за задните светлини?

Мен са ме учили никога да не оставам колата паркирана на задна :-k

 

Защо да разказва играта на датчика? Поне аз не намирам разумно обяснение на това твърдение. Винаги си оставям колата на задна, особено на баир! Предавателното отношение на R e винаги най-голямо и съответно самоволното потегляне се свежда до минималното... Та според мен съвсем нормално е да се блокира/заключва задна предавка с ключалката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика е едно хилаво ключе, поне на мен не ми вдъхна никакво доверие като разглеждах ОЕМ- ския си нов.

При продъжително стоене на задна, му се деформира пружинката и светлините почват да светят постоянно или се случва да застане настрана чопчето и да спре да прави контакт, какъвто беше случая при моя датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 1.4TDI просто няма по-шумен от него, даже е учудващо как са успели да извадят толкова шум от 1400см3. Винаги като карам такъв имам чувството, че всеки момент ще избухне. :lol:

 

Относно заключването на задна, при Сааб по принцип системата е такава, колата се пали от този ключ, заключва се скоростния лост а не волана и ключа се вади само в позиция "задна"

post-5513-13845336544_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази ключалка се монтира фабрично срещу доплащане, предлага се и в ЕТ. В Чехия например повече от 60-70% от шкодите имат такава блокировка.

Аз фелата я купих от Чехия и просто имаше такава ключалка /не са ме питали дали я искам/.А относно датчикът за задна, вече 11 год. няма проблем.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази ключалка се монтира фабрично срещу доплащане, предлага се и в ЕТ. В Чехия например повече от 60-70% от шкодите имат такава блокировка.

Аз фелата я купих от Чехия и просто имаше такава ключалка /не са ме питали дали я искам/.А относно датчикът за задна, вече 11 год. няма проблем.

Поздрави

 

В Чехия имат масово заради каското.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.