Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Възможно ли е?


bocko

Recommended Posts

Възможно ли е с една 120ка или 130ка да стигна от София до Варна?Какви проблеми може да имам? s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи до колко ти е подготвена колата. smile049 Няма как да ти се отговори еднозначно на въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми някакви съвети ако можете да ми дадете ,защото от София ще купувам Шкода ,защото във Варна тези който ги знам не стават за нищо smile049 s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми тя колата ще си каже на огледа дали ще има проблеми. Пък, ако не разбираш повикай някой, дето чува нещата. Ама ако всичко е изправно и караш нормално, нямаш грижи. С моята съм правил Чирпан- летище София- Чирпан(~400км) и на другия ден Чирпан- Бургас- Чирпан( ~ 450 км) без проблем. Айде и да се похвалиш. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както ти е писал Гогата - труден въпрос.

Аз с моята старата бих стигнал, ама си я познавам и съм сигурен в нея.

Бих препоръчал приятел със сигурна кола за компания. И да не я тормозиш преди да я опознаеш...

И да не е точно сега разбира се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Бих препоръчал приятел със сигурна кола за компания. И да не я тормозиш преди да я опознаеш...

И да не е точно сега разбира се :)

Тези бангии винаги могат да те изненадат. Напр. на баща ми перфектната 120ка, дето си я кара от 20г. и не го е оставяла на пътя, преди известно време му хвръкна резистора от палеца и остана на пътя. Така, че никой не може да ти гарантира какво ще стане, още повече с непозната кола.

Аз също ти препоръчвам приятел със сигурна и по- Мощна кола и ВЪЖЕ задължително.

Тази кола, до последно в движение ли е била? Направи външен оглед. Провери за течове. Виж как са спирачките. Вземи си резервни....ремък, чукче, кондензатор, палец дистр. капачка, платно за бенз. помпа, някоя свещ, масло за доливане, антифриз или поне вода, провери резерв. гума, дали е напомпана....и др.

Друг е въпроса, дали при възникнала авария, можеш да я откриеш и отстраниш.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, той хубаво да си вземе части, ама ако си няма понятие как да се оправя с тях, не виждам особен смисъл. Но пак по-добре да ги има де. Наистина най-добре да пътуват с 2 коли и не в това време. Иначе с 1000МВ-то всяко лято се пътуваше до морето(Варна), вярно винаги е било доста епично и дълго пътуване, но веднъж не ни е оставила на път. Но пък баща ми си я познаваше като пръстите на ръката. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми чичо ми има едни познати майстори те все с шкоди са се занимавали много години и ще вземем един от тях.Мисля ,че ще уцелим добра шкода.А преди да тръгна ще си накупя бая части от София да сам сигурен. s_flag s_flag

Мале нямам търпение s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, той хубаво да си вземе части, ама ако си няма понятие как да се оправя с тях, не виждам особен смисъл. Но пак по-добре да ги има де.

Точно последното изречение ми е промяната в поста, преди да прочета твоя smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, той хубаво да си вземе части, ама ако си няма понятие как да се оправя с тях, не виждам особен смисъл.

 

Спокойно имам 4 книжки за шкода пак и на село по цял ден шкодата я сглобявах и разглобявах цялата имам си на представа поне малко де s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е ако има възможност някой да бъде с теб за компания по пътя с още една кола както споменаха колегите по-горе. Всичко може да се очаква от колата, когато е непозната още повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако отидеш да си я натовариш с колесар или пътна помощ, може да ти излезне по-евтино от колкото гориво за две коли, винетки и недай си боже ремонт на пътя!

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, той хубаво да си вземе части, ама ако си няма понятие как да се оправя с тях, не виждам особен смисъл.

 

Спокойно имам 4 книжки за шкода пак и на село по цял ден шкодата я сглобявах и разглобявах цялата имам си на представа поне малко де s_flag

Въобще не сме спокойни smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако отидеш да си я натовариш с колесар или пътна помощ, може да ти излезне по-евтино от колкото гориво за две коли, винетки и недай си боже ремонт на пътя!

 

Успех

Това определено беше най-смисления съвет! :smt017 smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре ако успееш да се уредиш с платформа или колесар.Защото доста рискове ще си спестиш.Дори да си купил някакви резервни части,откъде знаеш,че точно те ще се повредят?Ако стане някаква авария например със спирачната система - да се пробие от корозия спир.тръбичка или по ходовата част и по-точно задните полувалове и барабаните - ще сменяш спир.тръбппровод на пътя или ще търсиш нов полувал,барабан и т.н.?А като останеш без спирачки и варианта с тегленето отпада,дори ако сте с 5 коли.А дори да може колата да се тегли - не си причинявай това от София до Варна!Иначе качваш колата на платформа или колесар и се прибирате спокойно.Друг е въпроса,че и аз с моите 105 и 120(най-вече със 120) съм минавал дълги разтояния и проблеми съм нямал,но просто трябва да си сигурен в състоянието на колата(не че не може да те изненада,както каза Жоро)!

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре ако успееш да се уредиш с платформа или колесар.Защото доста рискове ще си спестиш.Дори да си купил някакви резервни части,откъде знаеш,че точно те ще се повредят?Ако стане някаква авария например със спирачната система - да се пробие от корозия спир.тръбичка или по ходовата част и по-точно задните полувалове и барабаните - ще сменяш спир.тръбопровод на пътя или ще търсиш нов полувал,барабан и т.н.?А като останеш без спирачки и варианта с тегленето отпада,дори ако сте с 5 коли.А дори да може колата да се тегли - не си причинявай това от София до Варна!Иначе качваш колата на платформа или колесар и се прибирате спокойно.....

Успех!

Ами ние със 120ките тогава, трябва само на платформи да се движим :lol:

Да, по принцип си прав! Дано платформата да не "глътне въздух" smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха-ха това ми хареса. Как отписахте старите шкоди. Преди 2 гонини с рапида минахме 3000 км.(София - Докси(Чехия) ) като само бензин съм сиплавал. Това са стабилни машини,няма се плашиш smile004

014692933.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога ще идваш в София за кола. Може да измислим нещо на местна територия. Я посещение на продавача и вдъхване на респект, я подробен оглед, я някоя кръчма след тва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах предвид,ако може да използва платформа или колесар от познат,без да плаща.В противен случай не си заслужава.Но все пак нали целта е благополучно да се придвижи колегата до дома си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 ден взех книжка и все още нямам този опит който го имат останалите колеги с подобни модели на Шкода, затова ми трябват мненията ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпросът ,че 120-ката няма да мине пробега,това на всички е ясно,но ако случайно аварира и проблема е сериозен - нито в момента времето е подходящо да се правят ремонти на пътя,нито знае човек предварително какво ще стане.Наистина задължително е да се носят повечко инструменти и някоя резервна част по запалването,карбуратора.Това са дребни ремонти,които могат да се направят на пътя.Но аз посочих по-напред в темата че ако стане нещо със спирачки или ходова част,положението няма да е толкоз розово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да предположа защо превоза с платформа не е за препоръчване , ами защото цената (ако не е собствена) за превоза ще излезе малко повече от колата , времето и пътните условия въобще не са за теглене .

Ако колата е поддържана не виждам защо да не може да стигне до Варна без каквито и да било перипетии , просто се изисква малко повече внимание за няколкото часа път и съобразяване с непознатия автомобил ... не трябва да се мисли негативно (какво може да се счупи) , защото на практика всичко може да се повреди , ама дали ще стане само онзи от горе знае ... преди години докарах кола , която сефте видях в Германия , пък благополучно без бързане я дотътрих до България , което са 2000+ км.

Лично аз не бих се притеснявал толкоз за едно такова пътуване .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има два проблема с придвижването на собствен ход:

1. В момента е наистина сериозна зима и не познаваш конкретната кола.. нека минат поне 2 седмици, да отлепи от нулата поне. Колата е със задно и макар да е по-стабилна от мерцедесите, заради разположението на двигателя - все пак, затъването е възможно.

2. Тези автомобили не са съвсем адекватни на съвременния трафик изпълнен с турбинирани или поне инжекционни двигатели - карбуратор е.. малко изкуство си е да се кара. Но - това изобщо не се отчита от другите шофьори, че има такава кола на пътя.

С този Шкодак - задължително ще трябва да си програмираш как точно ще качваш баирите, както много добре знаем. Никой няма да се съобразява с теб и "буквално ще се чуди какво търсиш на пътя" и нема те е.ава за нищо.

В тази връзка.. - качването на платформа не е съвсем лишено от смисъл - закарваш си я, стягасш си я и си въртиш градско - кеф. Това не е кола за междуградско каране вече(освен ако не намериш някакъв планински път да се позабавляваш със задното)

Аз разбира се бих си я закарал собственоръчно - емоцията е голяма. Правили сме какви ли не глупости като по-млади. И се случва да правим и сега.

Хем тогава нямаше разни глезотии като "течност за чистачки", лилав антифриз, масло с добавки за незнам си какво, "необслужваеми" акумулатори. Пък ето на - живи сме.

Ако решиш да я прибираш на ход - всички съвети за зимна безопасност ги изпълни.

-изправен акумулатор и светлини, чистачки,течност,много важно - парно! Моля те - не тръгвай с полуработещо парно. Гледал си по дискавъри - когато на човек му е студено намалява мозъчната дейност, прилични гуми, достатъчно гориво. Пътувай по светло, ако прецениш - вземи пътя за два дена с преспиване. Писал си, че скоро си взел книжка. Ако не си карал преди това поне едно 100-150км отсечка на екс..- значи няма да караш и сега. Ти сам ще се откажеш.

Извинете ме за дългия късен пост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.