Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Избор на зарядно за акумулатор


Mishelle

Recommended Posts

Може да ти дотрябва и уйовината за преобразуване на напрежение, ако е за 110V мрежа само предвидено :idea: Обаче споко, у нас се продават тия неща и не са скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не се бъзикаш разбира се, да ти кажа, че цяла Европа и по-голямата част от останалия свят, са на 220V. Щатските и японските уйовини, дет са на 110-127V, не са баш като ингилизките :)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се бъзикам, никога не съм ходил в Англия и не знам на какъв волтаж са. Ако е само адаптечето към шуко контакт, тук са по 2-3 лв макс. тия преходници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Разград мисля че правят най-добрите зарядни които могат да се намерят на нашия пазар...

 

http://www.maksimalbg.com/?81&02&967

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A пък да не говорим че импулсните захранвания работят от 110 до 250V

Демек важен е само "plug"a (US,UK,EU и пр). Ааа и ако идва от Швейцария е малко по различно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провокиран от темата, си поръчах това: http://www.ebay.com/itm/150752545691?ss ... 1439.l2648 Гаранция, че не може да презареди.

То не може и да зареди :-) - This is a 6V & 12V battery optimiser - то по-скоро е да не ти пада акумулатора, докато седи на топло зимата... А и да може да зареди ми се струва, че по-слабичко ще зарежда...

 

 

 

В Разград мисля че правят най-добрите зарядни които могат да се намерят на нашия пазар...

 

http://www.maksimalbg.com/?81&02&967

 

Тези изглеждат много стабилни, даже се замислям да заделя пари за някой от "по-така" моделите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Разград мисля че правят най-добрите зарядни които могат да се намерят на нашия пазар...

 

http://www.maksimalbg.com/?81&02&967

Аз също бих взел такова зарядно :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Разград мисля че правят най-добрите зарядни които могат да се намерят на нашия пазар...

 

http://www.maksimalbg.com/?81&02&967

Аз също бих взел такова зарядно :smt017

 

Това примерно е много по добро и сериозно направено от "немските" боклуци по магазините от сорта на Ейнхел за 60лв няма да ви разказвам истории но ми беше побеляла косата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих взел такова зарядно!

Защо? Какво не му харесваш? Схемата? Цената? Имаш ли опит с тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако зареждането от динамото е в норми такова оборудване е излишно. И ако при това батерията пада кой по-рано, кой по-късно но все пак се е задало това време всеки ще се сдобие с нова, а с играчките със зарядното само си удължавате или задълбочавате проблемите с палене. Аз не зареждам със зарядно освен ако не се налага с някой скапаняк да отида до магазина за нов акумулатор. За таз цел може и съседа с неговата бричка да подаде ток и да свърша таз работа. Генератора го пълни за 1/2 час и има всичко що му трябва за напрежение и ток по-добро от всяко зарядно. Ако си играя със зарядно- може да го изкоторкам до есента примерно и всеки момент може да откаже да запали, дори и посред лято. Ама нЕма нужда. Просто при падане на акумулатора помислете или проверете кога е бил нов.

Ако трябва да е свален от колата и да се поддържа- също най-добрия начин е да се качи на някой приятел на колата, която е в движение. По-добро поддържане от ежедневна или поне ежеседмична експлоатация няма, а не коства нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Ако трябва да е свален от колата и да се поддържа- също най-добрия начин е да се качи на някой приятел на колата, която е в движение. По-добро поддържане от ежедневна или поне ежеседмична експлоатация няма, а не коства нищо.

Да, и като трудно му пали колата или стартера не му е вред, да ми скапе акумулатора от въртене ;)

Оги, естествено, че ако колата се кара редовно, акумулатора е в кондиция. Ако не е, се търси проблема. За кой ли път вече казвам, че аз акумулатор за дозаряд не съм свалял по 5,6години. Доливам му водичка и това е. На Шкодата през зимата го прибирам, щото колата не се движи и студа го скапва. На пролет ще си го дозаредя. Проблема е никакъв.

Хубаво е човек да си има зарядно, за всеки случай. Не струва милиони, "ни хляб иска, ни вода".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако колата се кара редовно, акумулатора е в кондиция.

:smt017 ... и ако се кара поне 2 часа дневно. И с тея "електроуреди" (реотани и разни други подгреви) и 2 ч. може да са малко, а и фарове като сложиш...а и алтернатора се товари повече...

Косьо, за зареждане на умиращ акумулатор си имам едно старо зарядно, което за 15 мин. реанимира мъртвеца и паля без да го откачам, т.е. това дет със го поръчал ми е за дозареждане.

Оригиналният ми акумулатор умря точно на 4 г.(внезапна смърт баш пред "Метро")) и смяната му не беше толкова лесна, както на по-старите ми автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако колата се кара редовно, акумулатора е в кондиция.

:smt017 ... и ако се кара поне 2 часа дневно. И с тея "електроуреди" (реотани и разни други подгреви) и 2 ч. може да са малко, а и фарове като сложиш...а и алтернатора се товари повече...

Е, не ги карай хората без повод да обикалят по два часа на ден :)

На ден минавам по 20км. До работата и обратно. Някой път се събират и по 30км. Като време е мах. 40мин.

Акумулатора е 5 годишен "Искра", без да ме е издънил досега. Дори и в големия студ -24гр. въртеше, все едно е лято.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.