Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

По утъпкания път, още една Октавия


Recommended Posts

Здравейте колеги, преди около две седмици поръчах в ЕТ Варна Skoda Oktavia Tour 1.6 МРI с LPG уредба, цвета е антрацитен металик, за който много дълго се колебах. Поръчах и лайсни за вратите, които по незнайни за мен причини не са поставени в завода. Колата беше в Варна и се наложи отново да я връщат в София за газовото. Сега чакам да ми се обадят, но с тия ледове и снегове кога ще стане НЕЗНАМ.

Преди да я поръчам направих тест на същия модел и забелязах че по вървеж и ускорение е по-добре и се отличава от Румстера който вече имам от две години-1.4 MPI. Предполагам защото насрещната съпротивителна част на колата е по малка и естествено мотора е по голям (но и колата е по голяма).

Колеги как оценявате избора ми и какви са одзивите за този модел с този мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво е "антрацитен металик"???

 

Егати, а аз си мислех, че "прасковено", "пепел от рози" и прочие са сложни цветове smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво е "антрацитен металик"???

 

Егати, а аз си мислех, че "прасковено", "пепел от рози" и прочие са сложни цветове smile048

viewtopic.php?f=46&t=26770 като на този колега, Anthracite Gray, моята Фабия беше със същия s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега като не си в час с цветовете, може и така да се тълкува от твоя страна.

ПС. Мисля че няма смисъл да се заяждаме, поне аз така го тълкувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, вие да не сте оперирани от чуство за хумор? Знаеш ли колко ми дреме какъв е цвета на колата ти, единственото важно е ти да и се кефиш.

 

Не се засягай, казах го на майтап, ако си го взел навътре... съжалявам. smile159 Честито за придобивката и да ти носи само радост.

 

Апропо, аз съм диагностициран далтонист.... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, отличен избор.

 

Лайсните не са фабрични за Фабия, Октавия и Румстър на ниските нива на оборудване.

 

Тъй като ТУР 2 е на базата на Октавия Класик (сега се води Актив), затова и няма фабрични странични лайсни. Но не са кой знае колко - 56лв.

 

1.6-цата върви отлично и заради по-добрия въртящ момент - 148 НМ, докато на 1.4 16V е 132 НМ. Освен това двигателят се развърта по-плавно от 1.4 и максималният въртящ момент се достига по-бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.