Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моето наследство ( 105L )


skoda_120

Recommended Posts

Бъркаш зад мигача, врътваш и тя излиза/като на стоповете/ ако може. :) Възможно е и кабелната обувка да се е

скапала. Обикновено ръждясва масата.

Иначе, сваляш тялото на мигача. Щом имаш нов. Ще се справиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Колеги имам два може би тъпи въпроса...ама не им знам отговорите

1. Фаровете имат ли реле и къде се намира то?

Трябва ми защото преди 3 месеца си светеха супер днес като ги пуснах и сетеха като свещи, смених бушоните всичките и пак светят така. Не е от акумулатора защото сложих 71 ампера, и един дядо ми каза че проблеми бил в релето.

2.Върти само на стартер и не иска да запали, от какво може да е?

смених свещите подкачих гориво с палеца на помпата и не иска да запали, някакви идеи..

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем номер 1- отиди на електричар. Не слушай "един дядо" какво ти е казал, ако беше човек който разбира, щеше да ти обясни и какво да правиш и какво и къде да измериш.

От описанието което си дал към момента, на този проблем, мога да заключа, че вследствие на описания от теб проблем номер 2, се е наложило да въртиш яко на стартер, поради което акумулатора е паднал. С течение на времето естествено не е успял да се зареди, защото си избрал грешен акумулатор, вероятно благодарение на съветите на същия дядо :)

 

Относно проблем номер 2, или почети малко за устройството на ДВГ или просто отиди в сервиз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора се използва за друго и го сложих на нея защото тя няма и за да мога да я подкарам иначе си е наред акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш помощник, може да дадеш на контакт (и да не си на скорост!) и след това отиваш зад колата, изваждаш първата лула от свеща, доближаваш я до блока и въртиш коляновия вал с подходящ ключ. Ако тоците са наред, трябва да получиш искра. Може да не я видиш, но се чува. Така можеш да провериш дали до всички свещи отива ток. Ако всичко е наред, насочваш се към бензина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

Здравейте колеги  от доста отдавна не съм писал... проблема с паленето все още не е решен карах я на 2-3 майстори седя почти 1 година по сервизите и проблема си все още на лице. Сменил съм делкото с чисто ново  смених и 3 бобини втора ръка и накрая пак не иска да запали, ток от бобините не излиза... последния майстор ми каза да купя чисто нова бобина от лада били ставали... купих и пак не излиза от от нея.... сега съм поръчал шкодова чисто нова ще пробвам и с нея, някакви идеи от какво може да е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маса на мотора? :eusa_think:

 

е,ако няма маса на мотора, стартера ще завърти ли?

 

Колега, не може 4 бобини да пробваш и нито една от тях да не работи. Нещо и майсторите ти май не ги бива. Една година не могат да я оправят.

Да не си объркал при свързването на бобините. Или да има някакво прекъсване на тънките кабели към бобината. Единия идва от чукчето, другия от конт. ключ. От чукчето, кондензатора също зависи дали ще има искра от бобината. Прочетох, че си сменял делко. Чукчето в какво състояние е? Разстояние?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ами не съм го сменял аз а един от майсторите сменя делкото .то е чисто ново един приятел ми го донесе с чистоново чукче , дистрибуторна капачка и палец...   отказах се от майстори ще се пробвам сам с един приятел и ако стане стане....вчера мерих бобината с конторлна лампа  тази ладенската  кабела който идва от конт.ключ  си има ток . Имам друго кондензаторче ново ще го сменя и ще пробвам .

А тази ладенската бобина става ли за шкодата или са ме метнали да я купя а да не ми върши работа....

Редактирано от skoda_120
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм го сменял аз а един от майсторите сменя делкото .то е чисто ново един приятел ми го донесе с чистоново чукче , дистрибуторна капачка и палец...   отказах се от майстори ще се пробвам сам с един приятел и ако стане стане....вчера мерих бобината с конторлна лампа  тази ладенската  кабела който идва от конт.ключ  си има ток . Имам друго кондензаторче ново ще го сменя и ще пробвам .

А тази ладенската бобина става ли за шкодата или са ме метнали да я купя а да не ми върши работа....

Става разбира се! :)

Вариатора от шкодовата отпада , жълтия ( плюс от контакта) и червения ( от вариатора ) се свързват заедно на извод + Б на ладовата ,

за чукчето - на другия .Прехвърли си кабелните двойни обувки от шкодовата , ладовата бобина Б117 е  яка като Русия! :D

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм го сменял аз а един от майсторите сменя делкото .то е чисто ново един приятел ми го донесе с чистоново чукче , дистрибуторна капачка и палец....

Не ми говори за майстор, който не може да запали една Шкода  :aikido:

Не си ми отговорил на два от въпросите:

Правилно ли свързваш бобината? т.е. наясно ли си кой кабел къде е.

Какво е разстоянието м/у чукчето и наковалнята?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бобината  я свързвам как майсторите са ги слагали... така ги местя и на новата бобина.... гледах ги на една книжка как трябва да е вързана и са си правилно. Замерих ги с контактна лампа и ток отива до нея но не подава...

За разтоянието м/у чукчето и наковалнята незнам какво е и незнам как да го разбера не съм запознат...

Поръчал съм си една книжка "Аз ремонтирам шкода " дано вътре да има обяснение,за доста от нещата който ме интерисуват.

Утре имам малко свободно време ще сменя кондезаторчето и ще пиша какъв е резултата.

Поздрави!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бобината  я свързвам как майсторите са ги слагали... така ги местя и на новата бобина.... гледах ги на една книжка как трябва да е вързана и са си правилно. Замерих ги с контактна лампа и ток отива до нея но не подава...

За разтоянието м/у чукчето и наковалнята незнам какво е и незнам как да го разбера не съм запознат...

Поръчал съм си една книжка "Аз ремонтирам шкода " дано вътре да има обяснение,за доста от нещата който ме интерисуват.

Утре имам малко свободно време ще сменя кондезаторчето и ще пиша какъв е резултата.

Поздрави!!

Разстоянието е 0 , 45 - 0,5 мм , нагласи го точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.