Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моето наследство ( 105L )


skoda_120

Recommended Posts

Моята "Снежинка" я получих от дядо ми. Той я е купувал през далечната 1984 на 6 февруари,
чисто нова от мото техника за 6776 лв. Така пише на документите.
Колата смятам да я реставрирам. Ще запазя оригиналния вид на колата.
За момента съм сменил карбуратора с нов.
Проблема който направи колата и за това не се кара е : от време на време изчезват мигачите, и
не светят стоповете.Чакам да се по стопли и ще я разхвърля да видя кабелите.
Явно кабелите са прекъснати ,защото всичко друго е на ред.
Има изгнило под краката на шофьора, и също така е тръгнала да изгнива под краката на пасажера.
Това е изгнилото по купето.
Чакам малко да се постопли и я почвам.
post-9196-138453363405_thumb.jpg
и с другия член на семейството
post-9196-138453363707_thumb.jpg

EDIT Blackpearl: Колега, пиши грамотно. Използвай главни букви и препинателни знаци!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като този евентуален проект не е започнал темата се мести в правилния раздел. Ако стане проект ще я преместим пак в "Проекти".

 

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери бушони 1 и 2. Виж дали има аварийки по времето докато няма мигачи. Варианта кабел да е прекъснал е под 1 %. там проблема е или в прекъсващ бушон или в прекъсваща клемна обувка на кабел. Като повече прекъсват бушони, защото гнездото е некадърно измислено.Там се слага табло с пластмасови бушони и така се решава проблема. Аз им бях свалил капака и нещо като прекъсне в движение ги позавъртя малко и те дадат контакт. Мислех да слагам табло от фаворит но се оказа че и там са такива, но на рено клио тея който са под предния капак стават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Тези дни беше хубаво време и реших да започна работа по колата.

Така гледах двигателя ,че се чудех от къде да я захвана....

026463757.jpg?r=0

Като за начало преди да я запаля, смених всички маркучи на бензина.

Стария маркуч..беше в окаяно състояние

026463749.jpg?r=0

026463753.jpg?r=0

След подмяната запали успешно,не беше палена около половин година.

По размърдах бушоните и мигачите тръгнаха, още един проблем е решен, благодаря за съвета на колегата "maxrpm ".

Сега трябва да видя проблема със стоповете ,че колата няма габарити отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е със стоповете- стоп машинка или бушон 1. Ако проблема е с габаритите, тoва са клеясали фасунки на габаритите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е със стоповете- стоп машинка или бушон 1. Ако проблема е с габаритите, тoва са клеясали фасунки на габаритите.

.....или изгорели крушки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото ще пробвам тия дни.

Искам да по питам имам останали части от фиата 125п (накладки, съединител, амортисьори), става ли за шкодата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накладките и съединителя, според мен няма начин. Амортесьорите с преправяне може и да станат, всъщност не знам, никога не съм виждал амортесьор от такава кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Свалих фаровете и смених кушките ,оправих стоповете и мигачите, само единия леглото му е изгнило и сега чакам да ми го пратят да го монтирам. А през това време докато се занимавах с крушките " Главния механик" си свалил рамената на чистачките и ги пръснал ..... :D026655935.jpg?r=0

после поядисахме маската

026656290.jpg?r=0

026656292.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еий, човек не ми казвай, че пръснахте маската със спрей. Тези сажди не държат много. Дано поне добре да сте я подготвили, тогава ще държи малко повече. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със спрей я напръскахме ама от тия дето ги пълнят с боя каквато си избереш, ама на мен ми трябва да има вид за сега, иначе лятото ще се боядисва всичко цялостно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Днес пристигнаха голяма част от частите...тези дни всичко ще монтирам...

029446926.jpg?r=0

Имам един въпрос трябва да сменям мигачите отпред.. и единствения вариант който виждам е да сваля маската и предната престилка и така да се развият болтовете... ако някой знае по по лесен начин ще съм благодарен ако го сподели..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменял съм мигач, но нямам спомени да съм свалял престилка...

Много отдавна беше (над 15г. май...) и за съжаление не мога да дам подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза шкодко само предната решетка се сваля и фара нищо друго .Преди няколко месеца я правих тази операция s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз такъв го ядох с мигачите. /Преди боята естествено трябваше да се свалят/

Резбите на болтовете са вътре в калника и постоянно ги пердаши вода и кал. Клеясват. По един болт на мигач успях да развия, другите ги рязах с ножовка, щото главите им превъртяха в основата на мигача.

Дано при теб се развият.

 

п.п.Смени само стъклата и си свиркай smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами проблема при мен е , че е изгнила фасонката и мъчих се да я сваля ама не става,клеясала ли е не знам.

И за това реших да го сменям целия..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.