Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Маслото се губи


carpmaniac76

Recommended Posts

Здравеите,савсем отскоро сам собственик на FABIA 1,4 16v model 2002г.Колата е на 113000 км и е закупена и се кара в Норвегия аз сам втори собственик доколкото е важна тази малка предистория.Проблема които ме тревожи че за 1200 км предимно градско каране нивото на маслото на штеката се смакна 4,5 мм .Това което ми направи впечатление когато я закупих че нивото на маслото беше на минимум и при въпроса зашто е така ми отговориха че маслото е горе долу на 10000км. съшо така имаше осезаем шум от клапаните.Когато смених маслото шума от клапаните изчезна но наскоро пак се появи с намалянето на нивото на масло в двигателя.Ше се радвам на компетентно мнение по въпроса

 

PRR: Следващото заглавие с главни букви ти заключва темата! Прочети правилата на форума преди да пишеш. И добре дошъл smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите,савсем отскоро сам собственик на FABIA 1,4 16v model 2002г.Колата е на 113000 км и е закупена и се кара в Норвегия аз сам втори собственик доколкото е важна тази малка предистория.Проблема които ме тревожи че за 1200 км предимно градско каране нивото на маслото на штеката се смакна 4,5 мм .Това което ми направи впечатление когато я закупих че нивото на маслото беше на минимум и при въпроса зашто е така ми отговориха че маслото е горе долу на 10000км. съшо така имаше осезаем шум от клапаните.Когато смених маслото шума от клапаните изчезна но наскоро пак се появи с намалянето на нивото на масло в двигателя.Ше се радвам на компетентно мнение по въпроса

 

PRR: Следващото заглавие с главни букви ти заключва темата! Прочети правилата на форума преди да пишеш. И добре дошъл smile159

какво масло му сложи? колата в Норвегия ли е?

сега ще започнат предположения за проблема - клапани, сегменти, бутала и т.н. Щом го гори за толкова малко километри значи има основание за безпокойство. Преди години на старата ми Алфа имах подобен проблем, за 1000 км ми гореше към 700-800 гр. масло. Та тогава го реших моментно проблема с една руска добавка за масло казва се РЕСУРС, сега ходих за един приятел който също има подобен проблем - 200 км - 300 гр масло до същия магазин и мъжа предложи една още по-нова добавка от ресурса и по-добра, била за 100000 км пробег, слага се в маслото и намаля разхода на масло, по-лек старт, по-икономична става колата и още дъра бъра. Сложи си съседа тази добавка и засега е доволен, горенето на маслото изчезнало. Добавката е ХАДО - украйнска, струваше 62-3 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mаслото е Сastrol Magnetic 10W40.Kолата е в Норвегия и карана само тук.А възможно ли е да е от клапаните както казах сутрин тракат силно smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AUA и AUB моторите имат проблеми с сегментите и горене на маслото често. Това са първите модификации на 1.4 двувалките до 2003г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата става дебела,а колко и дават нормално да гори масло този модел :idea:

 

Нормално не трябва да гори. Или съвсем малко. Но нека в сервиз да я погледнат да не те плашим само напразно...всичко е само предположения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сканирам ли едно ръководство? До преди фейслифта 1л/1000 км, след фейслифта 0.5л/1000 км. И са написали, че това не се отнася за движение по магистрали.

Но преди да тръгваш да отваряш двигателя, смени марката на маслото и сервиза където го сменяш. Всичко друго е гадаене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сканирам ли едно ръководство? До преди фейслифта 1л/1000 км, след фейслифта 0.5л/1000 км. И са написали, че това не се отнася за движение по магистрали.

Но преди да тръгваш да отваряш двигателя, смени марката на маслото и сервиза където го сменяш. Всичко друго е гадаене.

 

Да много любопитно. Значи тези двигатели горят от смяна до смяна 10-15 кила масло :) Повечето в добро състояние които поддържаме не бутат никакво масло. Не знам защо така :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси, това е написано в ръководството. Моята кола, която се поддържаше изцяло в ЕТ до 5 година, хабеше от смяна до смяна по около 3 л на 10 000. Бях си говорил с Въско Василиса, че двигателя ще се отваря. След издънка от страна на ЕТ, почнах да сменям маслото другаде и за последните 30 000 + км в рамките на година, забравих какво да следиш нивото на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е възможно да го сканираш ще съм благодарен ще пробвам и с друг тип масло и по ефтино че CASTROL MAGNETIC бърка яко в джоба а и при този разход трябва да бачкам само за масло smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръководството може да се изтегли в пдф вариант от сайта на Шкода

https://mediaportal.skoda-auto.com/reso ... Manual.pdf

 

Смени на първо време сервиза в който си сменяш маслото, марката на маслото. В ръководството е написано само на кой VW стандарт трябва да отговаря. Ако пак хаби, трябва да се разбере защо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.