Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем след фрезоване на главата


kocek

Recommended Posts

Здравейте шкодажии, моята първа любов 120л 1985год 220х км много омаля, до момента по двигателя смяна сегмети и ангринажна верига. Попаднаха ми бутала к-т от ЗАЗ 72мм реших да опитам с тях.Буталата от ЗАЗа са вдлъбнати, за да не се дефорсира намалих главата /поръчката беше за 1,0мм, но "майстора" я изтървал на 1,6 мм/.Леглата на клапаните пристъргани и пасвани.Срещнах трудност при регулирането на клапаните, не достига резба за контрагайките-подложих шайби хлабина съответно 0,2 и 0,25мм -карам на газ. Двигателя пали веднага но след като позагрее тихите обороти стават нестабилни и започна да гасне, както на газ така и на бензин тихите не се получават.Когато е студена всичко е ОК. Най-добре работи студена с предварение около 10 град. Свещи нови НЖК, карбуратор почистен, делко нормални луфтове, веригата малко шумна.Къде може да е болката?? Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така са рязаните тикви - изискват по-голям статичен ъгъл на запалване и промяна в регулировката на ПХ.При мен главата беше рязана доста и докато не направих аванса на 9 градуса,мотора не работеше добре.Освен това се налага да се бутне и карбуратора.Тогава все още не карах на алтернатовно гориво.А ако се кара на такова(пропан - бутан) сложи още 3 градуса предварение.Но в твоя случай мисля че тези 10 градуса предварение са достатъчни.Ако не ти се получават нещата с бензина,опитай да регулираш от карбуратора.Ако не се получават на газ - от газта.В крайна сметка не може да се постигне добра настройка и при двата вида горива - трябва да избереш коя настройка е по-удачна за теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте шкодажии,..............................

Здрасти,

Що си оставил толкова хлабави клапаните? Направи ги по предписаното 15/20 и може и да ти стигне резбата.

Може и празния ход да се оправи. При работа на газ не знам да се оставят по- големи хлабини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте шкодажии,..............................

Здрасти,

Що си оставил толкова хлабави клапаните? Направи ги по предписаното 15/20 и може и да ти стигне резбата.

Може и празния ход да се оправи. При работа на газ не знам да се оставят по- големи хлабини.

 

Благодаря за бързите съвети, когато минах на газ преди около 20год прочетох някъде, че газовъздушната смес има по-лоша топлоотнемаща способност от бензиновъздушната, 200х съм карал основно на газ и хлабина 20/25 всичко беше ОК. Относно резбата, кобилиците са неровнораменен лост със отношение около 1/1,3, след фрезоването на главата повдигача дига единия край 1,6мм другия край пропада с около 2,0мм- много е, пет стотни няма да се отразят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така са рязаните тикви - изискват по-голям статичен ъгъл на запалване и промяна в регулировката на ПХ.При мен главата беше рязана доста и докато не направих аванса на 9 градуса,мотора не работеше добре.Освен това се налага да се бутне и карбуратора.Тогава все още не карах на алтернатовно гориво.А ако се кара на такова(пропан - бутан) сложи още 3 градуса предварение.Но в твоя случай мисля че тези 10 градуса предварение са достатъчни.Ако не ти се получават нещата с бензина,опитай да регулираш от карбуратора.Ако не се получават на газ - от газта.В крайна сметка не може да се постигне добра настройка и при двата вида горива - трябва да избереш коя настройка е по-удачна за теб.

 

Благодаря за бързата реакция, щом проблема се появявя само при загрял двигател /на газ и бензин/ според мен е някаква топлинна хлабина, още повече при форсиране се чува кихане в колектора или ауспуха не мога точно да установя. Ще търся като се постопли малко, че сега в Сливен е необичайно студено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Можеш да сложиш по-дебела гарнитура , някъде ги правеха по поръчка и да си решиш проблемите.

 

С по-дебепа гарнитура се премахва ефекта от фрезованата глава, защото буталата не са оригинални а с вдлъбнати чела, от ЗАЗ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топлинна хлабина ще да е... Попринцип при загряване хлабината се увеличава (респективно се намалява мааалко хода на клапана) и може съответно да не отваря толкова клапана и да не и достига ГВС и затова да гасне (въпреки че силно се съмнявам). Направи хлабината 0,15/0,20mm и кажи тогава как ще е smile027 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.