Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как палите, палите ли изобщо в тоя стуууууд :)


Цецо75

Recommended Posts

Фелицията за всичките тия люти студове не запали само веднъж, когато се скапа една клетка на стария акумулатор и се наложи да го сменя. Иначе си я паля всяка сутрин на ГАЗ /щото ме мързи да превключвам/ по метода на Мишо /алкохола/ - държа 10 сек. на контакт и газта до ламарината, на 11-тата пускам газта, въртя ключа и я взривямам :mrgreen: Само гледам да не я изтърва да загасне както споменаха колеги по-горе, щото после става сложно...

Не предполагах, че използваш моя метод. Оказва се, че има ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 200
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • biser.or

    10

  • joro-120L

    10

  • Цецо75

    10

  • PRR

    9

Най-много писали в темата

Иде следващата порция студ. Пълнете резервоарите и сипвайте добавките или другите шльокавици, че в четвъртък сутрин ако са познали пак ще ковне -15 и надолу....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не предполагах, че използваш моя метод. Оказва се, че има ефект.

Ах, значи ти си се отказал от този метод, дето го пропагандираше? Е, наистина малко грубичко звучи ДВГ в началото при палене на газ, пък и да видим колко ще издържат мембраните на изпарителя, дето ги сменях само преди около 1,5 г.... ама комплекта по спомен бе 18 кинта български и към 30 оригиналния на Ловато - какво му плащаш? По-проблемно ми е да прехвърлям в движение от бензин на газ, особено ако се случи бензина да свърши точно на тръгване от светофар и колата загасне и после не запали от раз на газ /щото става мешавица от 2-те горива/, тогава се създава малко неприятна ситуация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фелицията за всичките тия люти студове не запали само веднъж, когато се скапа една клетка на стария акумулатор и се наложи да го сменя. Иначе си я паля всяка сутрин на ГАЗ /щото ме мързи да превключвам/ по метода на Мишо /алкохола/ - държа 10 сек. на контакт и газта до ламарината, на 11-тата пускам газта, въртя ключа и я взривямам :mrgreen: Само гледам да не я изтърва да загасне както споменаха колеги по-горе, щото после става сложно...

Не предполагах, че използваш моя метод. Оказва се, че има ефект.

 

Немате си на идея колко много газ арчите така. smile021

По-добре стоплете испарителя с вряла вода. 2литра са достатъчни.Аз така карах фаворита ,щото бех махнал поплавъка на карбуратора ,пък и бензиновата помпа не работеше smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като я взех от сервиза заради скъсаните уплътнения на масления радиатор - изльоска всичкото масло! :mrgreen: Сложиха Opemco или нещо такова, нов маслен филтър ииии вече пали от раз! Да не казвам голяма дума.... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам да прекръстим темата на "Как изкопахте колата си" :) Аз лично не успях, понеже в неделя ползвахме тази на жена ми, а пък горката ми Фела снегоринът я е затрупал чак до вратите... а колите вече паркират на 2-ри ред до затрупаните на булеварда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и това е проблем, паленето е лесно обаче като тръгна по преките и бронята отпред постоянно ми стърже по снега между коловозите. Не знам с какъв акъл е направена толкова ниска. :-k Ужасно ниска. :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, колата пали, но стои в двора, затрупана от 40см. сняг./и продължава да вали/

Живея на тясна неоживена улица и въобще не минава снегорин по нея. Само бусове, които зареждат стока от близките складове. Образуват се дълбоки коловози, колата остава "по корем" и гумите във въздуха. Не мога и да ги "надкрача", щото няма на къде. Така че и да я изрина от двора, на пътя нямам шанс. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С новия акумулатор проблеми с паленето нямам:

 

http://vbox7.com/play:d1495827e5

 

Ама коловозите са друга бира, предницата е страшно ниска, редовно си карам по диагонал, по улиците. Предните гуми ги качвам между коловозите, но задни остават в тях, определено съм интересна гледка от страни :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера на -10 градуса се помъчи 2 пъти, но не запали, след 3 часа при -6 градуса пак пробвах и от раз ме изненада, че запали. Като гледам прогнозите целия февруари ще си остане студен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готов съм! :mrgreen:

Направих си добра физзарядка. Довечера ще мина без масаж smile091 ....само по една ракийка smile159

post-4842-138453365172_thumb.jpgpost-4842-138453365203_thumb.jpg

 

След това мини да отриеш съседите ...

[-X

Пепи, ше го отложим за друг път. Това страшна работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии и аз запалих от ряз.Не съм карал колата от 5 дена :) Малко напреде и газ назаде, така 2-3 пъти и се включих директно Ha WRC съзтезанието с бясна скорост smile048 smile092

09022012430.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паленето под 0 градуса в 50% от случаите става с гаснене след първото палене, както и в този случай:

http://www.youtube.com/watch?v=xZia9KxO8WQ

 

Но както и да запали след това веднага тръгва като бясна. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От една седмица ползвам услугите на такси и съм супер доволен.

Така де...то дорде се изрина и очистя джамовете от леда си е е@ати мръзненето и разправията.

Ааааре у лево и таралясник скапан,не си познал, че ще се занимавам с теб smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В големите студове палеше от раз с малко замисляне. Снощи се прибирам около 21 ч. Движих се по локви в дъжд и сняг.Днес в 9 ч. запали, но не мога да мръдна скоростния лост.

УЖАС smile126 Сега чакам да се стопли времето и да видим дали ще се раздвижи скоростния.

А дано smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е колата? Ако е Шкода 100S/120 проблема е ясен и се решава без чакане на пролетта smile049 Друг е случая с предномоторните ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз досега само веднъж стигнах до жокера "помоли приятел/минувач" тази зима. хем пяла хем не съм блокирал никъде. колкото и да ми е ниска кошницата, досега, да чукна на дървно, никакви ядове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Шкодата е Фелиция 1.6. Около 15 ч. времето отпусна и всичко си дойде на мястото. Тази сутрин лоста си се движеше нормално. Дано да не се случва пак и да трябва да пътувам спешно smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-22 градуса навънка, колата е пред нас на довара, паля на газ от раз, но преди тва щракам контакт и връщам ключа 3-4 пъти и никакви проблеми .. чакам да вдигне малко температура и потеглям =D>

Само една вечер след като е оставих на завет пред един вход на блок (бях на РД) и към 2:30 се качвам да си ходя, върта е пали чаках я 6-7 мин до като разбие маслото, че лоста се движеше едвам едвам тръгнах вдигна горе-доло нормалната температура която трябва да държи, ама умрях от студ ... стигам пред нас гася е, паля пак пускам парното на 2 и почна да духа лед студено, ама твърде много ми се спеше да се занимавам. :mrgreen: На другия ден качвам се (в кучи студ) пали отново от раз и до като работи гледам стрелката на температурата почна да се вдига много бързо и вече си загря, даже тръгна към червеното .. викам кво става тука, тва не е истина, качих се до горе едно шише вряла вода върху изпаритела и термостата и след минута две температурата се нормализира и стана африка :lol:

Та по някой път и такива неща се случват, да не отвори термостата, (за 1 път ми се случва) но е нормално в тоя сибирски студ, Шкодата си е Шкода s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но преди тва щракам контакт и връщам ключа 3-4 пъти и никакви проблеми

А какъв е смисълът от това упражнение на бензинова кола(поне в подписа ти е такава)? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.