Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как палите, палите ли изобщо в тоя стуууууд :)


Цецо75

Recommended Posts

Такава има ли изобщо в България ?

 

има, има. не чак толкова хубава, ама незамръзва на -15

ползвам нафта на ДАП, ако тя замръзне - автобусите спират, децата си остават в къщи, бабите немогат да видят джипи-то и т.н.

голяма грешка правиш с тая нафта!

само помисли какви са твоите дюзи и какви на Икарус или МАН-а ,не Ви знам авто-парка.

Аз днес запалих без проблем,израдвах smile035 се,защото колата стои пред блока вече 7дена без да е пипана,а още миналата година зимата си мислех че акумулатора умира.След обед ще я поразходя из града. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 200
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • biser.or

    10

  • joro-120L

    10

  • Цецо75

    10

  • PRR

    9

Най-много писали в темата

Такава има ли изобщо в България ?

 

има, има. не чак толкова хубава, ама незамръзва на -15

ползвам нафта на ДАП, ако тя замръзне - автобусите спират, децата си остават в къщи, бабите немогат да видят джипи-то и т.н.

голяма грешка правиш с тая нафта!

само помисли какви са твоите дюзи и какви на Икарус или МАН-а ,не Ви знам авто-парка.

Аз днес запалих без проблем,израдвах smile035 се,защото колата стои пред блока вече 7дена без да е пипана,а още миналата година зимата си мислех че акумулатора умира.След обед ще я поразходя из града. :D

това е съвсем нормална бензиностанция. явно е ведомствена, защото и цената е с 5-6 ст, по-ниска от другите , а слагат и добавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, явно са ви попромили мозъците с тоя максмоушън ли е какво е. Единствените ми две замръзвания на нафта за последните 5 зими са били след зареждане на ОМВ Алпин Дизел и Шел Ви пауър Дизел и то при около -5 градуса и двата пъти. smile048

Оттогава избягвам тези вериги. В момента ползвам Ромпетрол и Еко и смятам да ги тествам и тази зима без добавка. Въпреки че, леко се притесних като тръгна да пада към -30 градуса. Все пак - проблемът е до конкретна бензиностанция предполагам, но... това е моят опит с "това което ни продават за дизел" . :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - Моя акумулатор (дано да е само той), ме предаде. "AC Delco", на 4-5 години. Добре, че имам хубави кабели (от стар елекрожен) за подаване на ток и услужлив Съсед. След 3 опита - двигателя стартира, като звуците от неговия отсек, бяха ужасяващи. Мисля повече да не си причинявам такова нещо на колицата, тоест - при такива температури, да я карам само в извънредни случаи. Относно нафтата - миш-маш. Малко "OMV" (от най-обикновенната) и повече, някаква незнайно каква, с допълнително сипана от мен добавка.

post-870-138453363311_thumb.jpg

post-870-138453363319_thumb.jpg

post-870-138453363325_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да гледаме от хубавата страна, какви хубави снимки и хубава "шапка" има колата. Дано и акумулатора се възстанови, екстремно студено е все пак.

Съгласен съм, че по-добре да не се кара тези дни. Но много зависи и от налятото масло и колко км са навъртяни с него. Аз също позазимих едната кола леко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си паля безпроблемно на -20

Само подгрявам свещите около минута

 

Акумулатор Berga Power Block 80Ah и нафта от Лукойл

 

После обаче става весело, докато бозата в DSG-то се постопли. До тогава колата много бръмчи и малко върви :)

Също така вози като електрокар докато се поразмразят амортисьорите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафта от Лукойл, нов акумулатор и някаква добавка, която е само за прочистване. На -20 си пали с едно подгряване все едно е лято :lol: Днес запали на -12 с една изгоряла подгревна свещ. Беше малко тегаво първите няколко секунди, ама след това всичко се нормализира. Мотора е 1,3 ЦДТИ 16В smile117

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги.

 

И аз да споделя - 2.0 TDI, 5 годишна, от два месеца с нов акумулатор Берга, скъпия дизел от ОМВ и добавка Кастрол TDA.

 

Обаче вчера и днес палене от третия път.

 

Вчера -16 градуса, два пъти подгряване преди всеки опит за палене, на третия опит запали благодарение на това, че подадох малко газ, защото си личеше, че не успява сама.

 

Днес беше същата работа, градусите бяха -17.

 

Хайде колеги дайте съвет от какво е.

 

Чак в края на седмицата ще мога да проверя свещите - ако имам проблем с някоя свещ колата ще сподели ли по някакъв начин - лампички по таблото, грешка при чек с Ваг-Ком...

 

поздрави

 

Калояне спецялно го поствам това клипче да сравниш бкд как пали в студа тъй като съм със същия акумулатор като теб. Тук колата е карана преди това само на късо в студа по 3 километра през 12 часа от два месеца насам. Температурата е -15 сутринта и съединителя не е натиснат при паленето и при - 20 пак е по същия начин. Пробвано многократно.

 

http://www.vbox7.com/play:ce04fccbc7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Палиме съвсем нормално! Тези дето не палят просто са се отнесли небрежно към автомобила си и волно или неволно са направили компромис с едно или няколко неща.

Това е все едно някой с летни гуми да пита как се качваме на Витоша до Ветровала или Офелийте. :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Киа-та пали от първия опит. Е, вярно, повъртява няколко оборота, ама пали. Оставям я за по 15-на минути всяка сутрин на място, колкото да се развърти и сгрее, докато почистя и нея, и другата от снега, после я зарязвам така до следващата сутрин, или поне до вечерта. Само дето са и смръзнали механизмите на задните врати и не мога да ги отворя. С жилото за багажника също брах малко ядове, ама се размрази бързо, като на фела е - с лостче до седалката се отваря само, ключ отзад не играе. Бензин - 95 махх моушън само и единствено, добро масълце, антифриз на -39, 4-годишен акумулатор Бош Силвър (кораво копеуе изуезе) smile049

 

Другата обаче - Субару `91, с 2.2 мотор неработещ на бензин, си е приключение сутрин. При под -15 е невъзможно да запали на газ без помощ, като помощта се изразява в поливане на изпарителя с топла водица в продължение на минута-две. Сгрее ли се изпарителя, върти един-два оборота, после на педала 2-3 минути.. изпуснеш ли я - умира, и процедурата се повтаря отначало.. ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малкото 1,4 ТДИ с неговите 3 цилиндърчета и акумулатор на 6 години

запали при -21 от 2-рото въртене и не за друго,но много бавно завъртя първия път.

Много добри станаха по-модерните дизели

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес при -3 сутринта сложих Монбат акумулатора, който зареждах повече от 50 часа и от раз си запали, ще видя утре сутринта как ще се представи като го оставих в колата, ако и утре си запали от раз то добре че не го хвърлих на боклука за скрап, а беше нарочен на там да отива от 1 година насам

преди да дам контакн пуснах габаритите за около 5-6 секунди, изчаках 15-ина секунди и тогава дадох на контакт, както четох по някой места

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах притеснения, защото съм с малък акумулатор - 61Ah, но останах приятно изненадан. Октавията пали от раз при -16 с едно или две подгрявания. Дизелът е от Ромпетрол, без никакви добавки.

Подгряването на седалките се оказа също много полезна екстра. Добре че успях да го ремонтирам в началото на зимата. В този ред на мисли, ако някой се интересува, мога да напиша едно придружено със снимки ръководство за ремонт на подгрев на седалка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също нямах никакви проблеми в големите студове. Единственото което правих е че 3 пъти подгрявам и cи паля от раз. Акумулатора си е заводския, кара 4 годинa. Някой знае ли каква марка са те? Поздрави!

s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Калояне спецялно го поствам това клипче да сравниш бкд как пали в студа тъй като съм със същия акумулатор като теб. Тук колата е карана преди това само на късо в студа по 3 километра през 12 часа от два месеца насам. Температурата е -15 сутринта и съединителя не е натиснат при паленето и при - 20 пак е по същия начин. Пробвано многократно.

 

http://www.vbox7.com/play:ce04fccbc7

 

Мерси Радо.

 

Ти хубаво подгря 3 пъти, но при паленето натисна ли малко педала на газта или сама си запали.

 

Мен това най-много ме учуди - като че ли не може сама да си "подкачи" гориво.

Леко като дам газ и всичко е ОК.

Майстор Сами ме успокои и каза да не се плаша толкова - от студеното било.

И при мен така ломоти двигателя в началото :)

Както беше писал и един друг колега по-горе - DSG-то също му е много неприятно в студа - първия километър докато затопли маслото повече бръмчи, отколкото върви... ама аз мноооого лекичко я карам първите 3-4 километра де...

 

Ако успея да се видя с Пепи - Карамба, ще погледнем дали компа ще съобщи нещо - свещи или друго.

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, аз в Мол-а оставях Фабията на ниво -2 точно срещу спускането за -3 :mrgreen: ако не запали, бутам 2 метра и после надолу я паля на скорост :lol:

 

...айде пък ще почерпиш за идеята :lol:

Даааа ама паркинга е платен след 4тия час. Иначе на мен ли ше ми обЕсняваш ти особеностите на МОЛа smile001 Тоа номер го правих един, два пъти на безплатното в събота и неделя. После кво да правя. Свалих си акумулатора, заредих го и на 01.02 кат слязох сутринта (-16 и ключе 10 ми залепна за пръстите) да видите как Фелиция на 16 год. пали от 1/2 оборот, после се кара 300 м на бензин и се обръща на ГАЗЗЗЗЗ. И най интересното. Малко преди големия сняг заредих 20 л. Следваше голям сняг и после още по-голям студ. И разхода на газ пак около 9/100. Как става тая работа не ми е ясно.

 

За радиото Тоше имам аз една друга идея. Ше кажа на Боби да ми даде един стар СОТаджийски акумулатор и ше го вържа кат UPS само на паметта на радиото, а захранването на паметта ше я пусна през контактния ключ. Да видим тогава дали ше ми тормози Искра-та със 150 mA.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Калояне спецялно го поствам това клипче да сравниш бкд как пали в студа тъй като съм със същия акумулатор като теб. Тук колата е карана преди това само на късо в студа по 3 километра през 12 часа от два месеца насам. Температурата е -15 сутринта и съединителя не е натиснат при паленето и при - 20 пак е по същия начин. Пробвано многократно.

 

http://www.vbox7.com/play:ce04fccbc7

 

Мерси Радо.

 

Ти хубаво подгря 3 пъти, но при паленето натисна ли малко педала на газта или сама си запали.

 

Мен това най-много ме учуди - като че ли не може сама да си "подкачи" гориво.

Леко като дам газ и всичко е ОК.

Майстор Сами ме успокои и каза да не се плаша толкова - от студеното било.

И при мен така ломоти двигателя в началото :)

Както беше писал и един друг колега по-горе - DSG-то също му е много неприятно в студа - първия километър докато затопли маслото повече бръмчи, отколкото върви... ама аз мноооого лекичко я карам първите 3-4 километра де...

 

Ако успея да се видя с Пепи - Карамба, ще погледнем дали компа ще съобщи нещо - свещи или друго.

поздрави

 

Нищо не съм натискал, за момент отскача стрелката на оборотомера от завъртането на стартера и веднага пали, а ако натисна съединителя я облекчавам доста и не се забелязва даже и отскачане а пали от ряз. Не мисля че газта изобщо ще играе някаква роля ако я натискаш. А относно ломотенето вратата след като запалих я отворих нацяло за да чуя мотора как работи, даже ми се струва че като е студена в един момент работи много по тихо отколкото загряла някак си звука не е толкова рязък, може би защото маслото е по гъсто. Забравих да спомена че нафтата ми е обикновен дизел от ЕКО без никакви добавки. И масло и филтри са пред смяна, като горивния е на 20000км.

Направих си един експеримент да сипя в половин литрова туба от нафтата която заредих последно от ЕКО и от няколко дена я държа на терасата и съжалявам че нямах с какво да я снимам сутринта преди няколко дни, когато беше -20 градуса да видите за какво става въпрос , то не бяха утайки, то не беше желиране, парафиниране ,абе страшна работа. Така че си правете сметка с какво гориво си караме колите и даже се учудвам че палят и живея със страха че както си тръгна някоя сутрин ще ми изгасне след някои друг метър заради замръзнала нафта. Със сигурност пак ще сменям бензиностанцията, поне зимата. Смятам да пробвам ромпетрол да видим и там как е положението. smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно има разлика между ръчна и автоматична кутия. Незнам в тоя студ какво се случва в DSG-то - дали и колко пречи при паленето... маслото със сигурност е много гъсто в началото. Съединителите в какво положение са също не ми е ясно. Ще гледам да преслушам свещите - дали ще си кажат нещо.

 

Иначе за нафтата си много прав - онзи ден един приятел си запалил нормално сутринта едно Punto madre, поджиткал си из града, отишъл до ИКЕА, помотал се малко, тръгва си от паркинга и след 100 м точно преди да се включи в околовръстното - йок. Върти стартер, мъчи, псува - нищо. Викна ме да го издърпам до един сервиз - постояла там мадре-то малко на топло и се оправила. А беше само -5 градуса тогава.

 

Горките ни автомобили с тия скапани горива... че и 2,84 лв. струват вече :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също нямах никакви проблеми в големите студове. Единственото което правих е че 3 пъти подгрявам и cи паля от раз. Акумулатора си е заводския, кара 4 годинa. Някой знае ли каква марка са те? Поздрави!

s_flag

 

Днес свалих оригиналния от Фабиана на 4,5г. и погледнах марката но не е нещо известно/поне моя/.Някаква чешка история звучеше като "AKUMO" или нещо подобно.Може и да бъркам. smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така че си правете сметка с какво гориво си караме колите и даже се учудвам че палят и живея със страха че както си тръгна някоя сутрин ще ми изгасне след някои друг метър заради замръзнала нафта. Със сигурност пак ще сменям бензиностанцията, поне зимата. Смятам да пробвам ромпетрол да видим и там как е положението. smile175

Виж тук, братчедите са правили експеримент с нафтата. smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фелицията за всичките тия люти студове не запали само веднъж, когато се скапа една клетка на стария акумулатор и се наложи да го сменя. Иначе си я паля всяка сутрин на ГАЗ /щото ме мързи да превключвам/ по метода на Мишо /алкохола/ - държа 10 сек. на контакт и газта до ламарината, на 11-тата пускам газта, въртя ключа и я взривямам :mrgreen: Само гледам да не я изтърва да загасне както споменаха колеги по-горе, щото после става сложно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалих оригиналния от Фабиана на 4,5г. и погледнах марката но не е нещо известно/поне моя/.Някаква чешка история звучеше като "AKUMO" или нещо подобно.Може и да бъркам. smile056

Мерси колега smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Като им гледам експеримента нафтата въобще не замръзва :mrgreen:

В сравнение с предишния експеримент на офроудклуба, тука нещата даже изглеждат обнадеждаващи :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.