Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как палите, палите ли изобщо в тоя стуууууд :)


Цецо75

Recommended Posts

Как палим...ми никак. Днес акумулатора ми предаде богу дух. smile049 Ще се ходи за нов, че явно петата зима му дойде в повечко.

 

Гога, сваляш акумулатора и го прибираш на топло до парното. На другият ден си отличник :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 200
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • biser.or

    10

  • joro-120L

    10

  • Цецо75

    10

  • PRR

    9

Най-много писали в темата

Как палим...ми никак. Днес акумулатора ми предаде богу дух. smile049 Ще се ходи за нов, че явно петата зима му дойде в повечко.

 

Гога, сваляш акумулатора и го прибираш на топло до парното. На другият ден си отличник :mrgreen:

 

Само ще му удължа агонията на горкия пътник. А и вчера го свалих да го зареждам, днеска никакъв го няма. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога, сваляш акумулатора и го прибираш на топло до парното. На другият ден си отличник :mrgreen:

 

Само ще му удължа агонията на горкия пътник. А и вчера го свалих да го зареждам, днеска никакъв го няма. smile049

Щях да ти предложа да ти дам зарядно, ама....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При -17 с нов акумулатор и нафта-ОМВ-Макс моушън,Пасатора запали от един път.Той е най-стар от трите коли,италианец е и спи навън.Двете Шкоди са в гаражи и тях не ги мисля! :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паля лесно. В топъл гараж. И през деня колата е на топло и сухо :) Ама не толкова за това се включвам, колкото за да ви напомня да си следите температурата на замръзване (или сгъстяване) на антифриза. Че днес един пич на светофара на Ботевградско както си чакаше на червено, така се чу "бум", последвано от яки кълбета пара от предния капак...

 

И още. Много се кефя на студа. Яко кислород във въздуха, което осезаемо се отразява на двигателя. Не че е бавен, ама сега е още по-голяма пружинка \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела не съм го пробвал - то и да го запаля така и така няма да мога да го закарам до долу smile049

 

Нивата грижи няма. Пали и пита за още студ. Ама отказва да работи на газ smile049 Явно и е студено. Иначе след петъчния ден (4 спасителни операции, едната с продължителност от около 2h и около 2кубика изкопан сняг) само от време на време се налага да помагам. Въжето още стои в колата, а не в багажника ...

 

А днес видях 4-5 закъсали коли. Явно студа не прощава smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си чух за пръв път звука от бензиновата помпа на Маздата. Не запали от първи път, а на тия автомобилчета помпата се включва едва след завъртане на стартер. ;) Какво ли е станало с налягането в бензинопровода, та да се налага да подкача? То вярно, че 3 дена не беше палена и 30 градуса разлика в температурите ама ;)) Е - все пак явно са ми наляли и малко бензинец, освен водата при последното зареждане :)

Дизелчето нямаше проблеми, от раз, с един подгрев, обаче съобразително сипах малко добавка преди 2 дена, ако стане още по-студено - незнам дали да не налея и малко бензин. Не съм сигурен, че добавката се разтваря добре при тия минуси навън.. Искам да похваля една добавка за абсорбиране на водата, която ме е спасявала няколко пъти - казва се Isofix в едни червени бутилчици в HiT съм я намирал. Най-големия проблем и на дизел и на бензин е водата и конденза в резервоарите, така че - това чудо абсорбира според листовката около 5 пъти повече вода от обикновения спирт, а и не беше хич скъпа. С това чудо веднъж размразихме замръзнала "печка" без да разглобяваме нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Шкодата при -18 в Люлин, едно подгряване, гасне лампата и на половин оборот запали без проблем. това с MaxMotion Diesel от OMV.

На Реното показваше -20, едно подгряване, и на оборот-оборот и малко и запали, пак с МаксМоушън Дизел на ОМВ.

 

Както каза PRR наоколо имаше няколко закъсали коли на които им дадох малко ток. Днес като ги гледах си припомних старите времена когато заливах и аз двигателя(дизел) в вряла вода в -20 че да запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авенсиса непален от 2 месеца, на -25 (В Санкт Петербург) от раз пали.. Иначе в гаража е 10 градуса, никакви проблеми smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При - 17 запали моята тази сутрин от половин завъртане. Акумулатора е марка AKUMA и кара 7 година, много добър се оказа, той си е оригиналният с който е купена колата. През нощта алармата на автомобила пищеше заради студа, но уж се справих и с този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нас сутринта беше -22.

Волвото въртеше малко тегаво,макар че е с читав акомулатор,но на 3-4 превъртане на мотора се възпламени.

След туй палнах фелата дето е бензин 1.3 без никакви ядове и тръгнах за работа,обаче ми направи впечатление че за 20 километра и бабешко каране парното не духа толко силно топло, а термостата е сменян наскоро :-k

Явно е от сибирския студ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при нас май излиза, че е било най-топло днес - 10 градуса /Поморие/, но вятъра те прави да се накъдриш ако си навън

акумулатора съм го свалил от колата, при условие че няма да се кара близките дни колата, по-добре да е на топло в избата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера не запали сама, но акумулатора ми е слабичък и колата не беше палена 2-3 дни. smile012 Запалих с кабели от колата на съседа. Повъртях 8-9 км да посъбудя акумулатора и днес вече запали с едно подгряване от първия път. Първите 2-3 секунди работи като на 3 цилиндъра и се нормализира. Гориво - ЕКОлогичен дизел с добавката против замръзване на Лики Моли. И двата дни ми светна датчика за нивото на антифриза, но след рестарт - изгасва. Дали да не погледна какво става под капака smile048 ?

П.п. Погледнах под капака. Антифриза е на МАХ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запалих s_flag

Пробвах да звъртя- беше си паднал акумулатора. Приятел ми даде ток- не става.

Оставихме кабелите закачени и работещ мотор на Аудито му, за да се позареди моя акумулатор и запалих.

Оставих на място да зареди акумулатора, после пробвах- палеше си.

Покарах 30 минути да заредя и я оставих.

Довечера на топло ще прибера акумулатора и ще видим- досега магарии не е правила, ако повтори- нов.

П.С. Явно я разглезих с елегансовия салон- днес я карах за пръв път с него smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес Гица запали от раз (въпреки, че акумулаторът от една-две седмици дава признаци, че ще ме оставя). нафта сипвам само от еко, но утре като зареждам, ще сложа добавка. полото (бензин) се позачуди доста, запали веднага, но загасна след 10 секунди, така на два пъти, но като задържах педала на газта на по-високи обороти, живна. беше -16 в слънчев пловдив. надявам се утре отново всичко да е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

49504b2f6da3cdfd807c965f2ae2ceac

Сутринта при -21 корсака запали от първия път, ама завъртя бавно и тегаво. Акумулатора е exide excell 44ah и с него я купих лятото на 2010 внос от Австрия. Шкодата от седмица е в гаража и снощи запали от раз, вътре беше -5,5, а навън -11, -12гр. От 2008г. зареждам само на Лукойл обикновен 95 и обикновен дизел. На чичото форда се държи навън и предната нощ му замръзна нафтата от OMV, хем не бяха толкова ниски температурите както тази нощ. Иначе с включено двойно предаване не може да развие повече от 80км/ч., но и нищо не му се опира:

292a5d3e7fd7b9eebc83e96132138122

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз запалих от раз на -18, обаче имах опасение дали ще мога, та се пр***ах и станах с 1 час по-рано за работа, за да може ако не запали да стигна с рейса..... затова за утре се подсигурих, взех си другия акумулатор, който бях оставил на бащата да зарежда и утре съм смел, ако единия не запали... има друг на топло smile091 Щот при мен си фатално един час по-рано, това означава не в 5ч, а в 4ч сутринта да стана. А днес като станах разритах две три бели мечки и няколко тюлена около колата и на 2-3 оборота запалих. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на някого му е интересно как се пали мотора на шкода при -32 . Луда работа ... smile091

 

Опыт эксплуатации в -32 градуса.

 

http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?f=16&t=49863

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Печката на -18 запали от първия път с три подгрявания, дано и утре и вдругиден ме слуша! Но да се издам вчера сипах малко бензинец в нафтата - помага много вервайте! :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..., но и нищо не му се опира ...

 

Съвет от мен: не пробвайте! Това животно е голямо и няма вадене. Петъка повече от 2h вадихме едно Subaru Outback - около 1/3 от теглото на това животно. Окопаеш ли го само верижен трактор те спасява!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..., но и нищо не му се опира ...

 

Съвет от мен: не пробвайте! Това животно е голямо и няма вадене. Петъка повече от 2h вадихме едно Subaru Outback - около 1/3 от теглото на това животно. Окопаеш ли го само верижен трактор те спасява!

 

Потвърждавам съвета на Пепи. Имах наскоро едно "весело" преживяване с една Навара(която, междудругото е е*ати измисления автомобил като цяло :smt018 ), дето уж навсякъде минаваше.

 

А по темата - вече паля само като й покажа ключа. :mrgreen: Благодарности на колегата Thunderbolt за бързата реакция сутринта, че ме заведе да си купя нов акумулатор Бош и за това, че си загуби половината ден за да ме вози насам-натам. :smt017 smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече съм 50:50 - едната дето карам всеки ден сутринта в 7 взриви от раз , ама другата по обяд в най-голямото слънце само каза хъъъ и умря ... няма да Ви казвам ква марка е акумулатора и няма да Ви казвам , че повече такъв няма да си взема ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След неприятната ситуация сутринта се осъмних и закарах Шкоди на майстор и......... опа 4-ри нови подгряващи свещи. Ще видим утре какво ще е положението smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.