Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как палите, палите ли изобщо в тоя стуууууд :)


Цецо75

Recommended Posts

На -22 да палиш на газ и да очакваш парното да задуха топло ???

Е нема как да стане. smile091 Дори се очудвам и колата как е вървяла повече от километър без да угасне заради смръзнатия изпарител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 200
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • biser.or

    10

  • joro-120L

    10

  • Цецо75

    10

  • PRR

    9

Най-много писали в темата

но преди тва щракам контакт и връщам ключа 3-4 пъти и никакви проблеми

А какъв е смисълът от това упражнение на бензинова кола(поне в подписа ти е такава)? :-k

Адаш, изпарителя му е електрически, а не вакуумен. При положение "контакт" започва принудително вкарване на газ. Явно има някаква дозировка на газта, затова колегата я "черпи" няколко пъти :)

При вакуумния изпарител има отделен бутон за принудително вкарване на газ/или т. нар. обогатител/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На -22 да палиш на газ и да очакваш парното да задуха топло ???

Е нема как да стане. smile091 Дори се очудвам и колата как е вървяла повече от километър без да угасне заради смръзнатия изпарител.

 

При тоя случай не бях поливал вряла вода и не ми отвори термостата и за това не тръгна парното. (поне така си го обеснявам аз)

А за очудването, оставям е да работи 6-7мин. на място и тръгвам. Ако не е оставя на 200 метра спира и няма оправия :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На -22 да палиш на газ и да очакваш парното да задуха топло ???

Е нема как да стане. smile091 Дори се очудвам и колата как е вървяла повече от километър без да угасне заради смръзнатия изпарител.

 

При тоя случай не бях поливал вряла вода и не ми отвори термостата и за това не тръгна парното. (поне така си го обеснявам аз) ....

И тази тема тръгна на някъде.....

Колега, парното е вързано на малкия кръг. Затворения термостат не е причина да нямаш парно, по принцип. Напротив!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тази тема тръгна на някъде.....

Колега, парното е вързано на малкия кръг. Затворения термостат не е причина да нямаш парно, по принцип. Напротив!

Аз на тва му викам кофти антифриз. Замръзва и прави тапа. Ти кат си полял термостата си размразил тапата. Ако си оправиш антивриза няма да ги имаш и тия проблеми.

Тая сутрин на -8°С аз запалих на газ, а комшията дето от средата на декември беше уж зазимил А4-ката 1.9 TD врътна и запали все едно я е загасил преди 20 мин. То по-трудно беше да намерим колата, а после да я разрием от 4-те пласта сняг отколкото паленето. Ей тва AVF мотора голяма работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на тва му викам кофти антифриз. Замръзва и прави тапа. Ти кат си полял термостата си размразил тапата. Ако си оправиш антивриза няма да ги имаш и тия проблеми.

Тая сутрин на -8°С....

Мишо, на -8°С да замръзне и да затапи - няма грам антифриз, а си е чиста водичка. Едва ли колегата е без антифриз. Ако тапата остане, колата завира, като чайник и ще караш по къс ръкав. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, PD-тата са страхотни мотори. Моята пали както при положителни температури, от четвърт до 2-3 оборота мааааааааксимум, в най-големите студове включвам и печката, за да загрее по-бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви имам проблемите!

 

Аз моята не я паля, даже съм и извадил акумулатора........

(вече и без air-bag e)

 

:smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тази тема тръгна на някъде.....

Колега, парното е вързано на малкия кръг. Затворения термостат не е причина да нямаш парно, по принцип. Напротив!

Аз на тва му викам кофти антифриз. Замръзва и прави тапа. Ти кат си полял термостата си размразил тапата. Ако си оправиш антивриза няма да ги имаш и тия проблеми.

Тая сутрин на -8°С аз запалих на газ, а комшията дето от средата на декември беше уж зазимил А4-ката 1.9 TD врътна и запали все едно я е загасил преди 20 мин. То по-трудно беше да намерим колата, а после да я разрием от 4-те пласта сняг отколкото паленето. Ей тва AVF мотора голяма работа.

 

Между другото си прав.. Антифриза ми е не е хубав, взимам някъв от 3.20 едно към едно + тва в казанчето няма никой, всичко е по системата :mrgreen: забелязал съм, като си загрее на нормалното идва някъде между минимума и дъното на казанчето :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото си прав.. Антифриза ми е не е хубав, взимам някъв от 3.20 едно към едно + тва в казанчето няма никой, всичко е по системата :mrgreen: забелязал съм, като си загрее на нормалното идва някъде между минимума и дъното на казанчето :lol:

Ееееее не така де. Източи го целия, промий системата с една кофа вода и налей нов, като гледай да не го разреждаш много. Аз примерно сипах 4л антифриз концентрат и долях около 2л вода. Другия вариант е готов антифриз на -40°С без да доливаш вода. И мани тия боклуци и сапунени води за по 3 кинта. От евтините антифризи най-става Верила. Малко по-скъп е (около 5-6 лв. литъра) но никак не е лош.

Другия вариант е (ама тва в случай, че в казанчето е бистро, а не няква кафява пумия) само долей концентрат, та да стане м/у мин. и макс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо,на волвото съм турил 3 бутилки син антифриз от 3 кинта и несъм имал никакви проблеми дори и на -28 :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C2H5OH, знам какво трябва да направя, ама в това безпаричие нямам възможността.. имам да правя и други такива леки " ремонти " както и смяна на гарнитура на главата, да е закарам да видят на бензин защо ми върти номера и спря да работи.. но просто в момента няма как, трябва да се отложи малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...
Лапландецът ругае звучно, рита гумите и пали Ладата

В нашият случай: Пепи PRR пали Нива-та и тръгва на спасителна мисия :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен и бензиновата(газ) и дизеловата палят от четвърт s_flag

Shaft потропвам и аз първата минутка smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впрягам хъскито и то дърпа, защото нафтата още е от лятната и сутрин притропва много здраво, чука няколко секунди и тръгва... А хъскито е безотказно...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бре!Просто за зимата си требе печка за дизела! smile049

 

Абе, оооо, брадъре! Немой така, бре! Не ми трябва нищо друго освен качествена нафта! И при -40 ще я запаля... А на бас?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрен на -17 възпламених маторя с едно завъртане и то на газ. Но преди това окъпах изпарителя с няколко литра вряла вода.Ще smile117 да намокря резервоара с няколко литра бензин,че това не си е работа.

Обаче, маслото 15в40 нямам търпение да си измине пробега и да туря 10в40 .Значително по-тежко се развърта първоначално мотора от тая глеч. ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бре!Просто за зимата си требе печка за дизела! smile049

 

Абе, оооо, брадъре! Немой така, бре! Не ми трябва нищо друго освен качествена нафта! И при -40 ще я запаля... А на бас?

 

Поздрави

Да бе да!Мечтай си! smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.