Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как палите, палите ли изобщо в тоя стуууууд :)


Цецо75

Recommended Posts

Нивата няма грижи. С акумулатор който за една седмица се саморазрежда smile049 Освен това е руски "no-name" smile091 Проблема беше, че отказваше да мине на газ, а караше само на бензин в студовете. До момента в който досипах антифризче. Сега след 5мин каране съм на газ и със затоплено купе smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 200
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • biser.or

    10

  • joro-120L

    10

  • Цецо75

    10

  • PRR

    9

Най-много писали в темата

Пали като на +20 без разлика. Лед от стъклата никога не чегъртам а изчаквам да се размрази от парното и реотана, чегъртането драска стъклата а аз не понасям драскотини особено на челното стъкло и вечер са отвратителни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой със задномоторна да сподели опит, че ми е интересно?

Аз моята не съм я палил от неделя и е сега мисля да я пробвам, въпреки че Ромбат-а е умрял 100%...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

запали от 2-3 оборота което не нормално за нея май има изгоряла свещ защото изкара едно кълбо дим и работеше като на 3 цилиндъра

п.п дано стопли за да проверя свещите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздррави за любителите на зиматта :D

http://www.dailymotion.com/video/x9j8qg ... hrom_sport

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес при -19 по борд с 2 подгрявки запали след 2-3 секунди въртене . Отначало издаваше иБ@си звуците ма после ннормализира . Колата не беше палена от неделя smile001 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пежото пали без проблем на -18 градуса и то с 55 Ah бензинов акумулатор куче марка на неизвестен брой годинки.

За мен лично обяснението в използваното масло - Политрон.

---

Шкодата няма никакви проблеми, ама тя ще си запали без проблем и на -35 smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздррави за любителите на зиматта :D

http://www.dailymotion.com/video/x9j8qg ... hrom_sport

 

Тоя ще ми врътне такива кръгчета на пистата ... и ще го четат в черната хроника smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята тази седмица пали съвсем нормално (както и през лятото) но:

Миналия четвъртък точно след големия снеговалеж- паля почвам да чистя сняг и лед, пуснах парното да духа на предния джам и подгряването на задния и така 5-10 мин. Обаче си счупих чистачката и загасих колата да слезна до мазето да взема резервната, та врътвам да паля и виу виуууу в в. Качвам се до нас да търся гаранцията на акумолатора - не я намерих тогава. Слизам викам ще пробвам преди да хвана толея ииии запали. И от тогава пали дори и при -18 без проблем. Тамън щях да връщам акумолатора и тя си пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ми звъни братовчеда, има Ситроен Ц4 на 5 години, вика : кажи брачед какво да правя, да ходя ли да купувам акумулатор? Питам го защо? Той ми каза, че знес бил запалил на 500-тния път. Температурата сутринта беше при нас - 13-14 градуса. Колата е Ц4, 1.6 дизел, кара се всеки ден и никога да сега не е правила такива намеци, че няма да запали. След 2 подгрявания е палила от раз. Казах му, може да е от нафтата, карал без добавки, съвсем обикновена. Посъветвах го да мине през Метро и да вземе едно зарядно и да го бодне поне 1 вечер да зарежда.

И накрая в разговора ни , той спомена, че предните вечери слагал калъфа на колата и когата га махал било -8, а като влезел в колата паказвало +6, това му подсказало че калъфа пазел от студа. Та и моя съвет беше, тази вечер пак да слага калъфа и да пробва сутринта, да не бърза да купува нов акумулатор, че за него сигурно ще е 2 стотака и може да не е трябвало.

С тези фалшиви нафти из БГ си е направо късмет в кучия студ да запалиш. Моя съвет е: който има калъф за кола и то по-плътен, да го слага поне вечер за да може сутринта да и е по-лесно на колицата да запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като бях на ски, от 2 седмици не бях палил фабията.

 

Отивам вчера, разчиствам пред гаража, температурата -14. Влизам вътре : -4

Мисля си, таз Варта и се е ............ понеже сега зимата на 2 седмици 1-2пъти да си паля колата (само ако е хубаво времето излизам да покарам уикенда).

Подргях 5пъти; бой- запали си от раз пез даже да се замисля. ДОВОЛНО!

 

Само дето този сняг днеска ми обърка плановете за регистрация. Не ми се вади колата да я цапам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз всеки ден я паля, ама е станала неразбрана... Днес на -9 с 4 подгрева по 15 секунди й държах стартера 3 секунди докато не си изкашля всичко и не запали... Разтресе се здраво, зачуди се дали да върти и накрая се изфорсира до 1100об. и запали... Нафтичката е ОМВ МаххМоушън, но явно има още остатъци от ЕКО-то и е замръзнала леко, знам ли я... Ще видим утре как ще е...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес -14 запали както при 30 градуса. Подгрева работи 2-3 секунди. Преди това бях пуснал печката за 5 минути. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера сутринта при -24 градуса от първо завъртане. Имах чувството, че колата ще се счупи. Пукаше отвсякъде. Искра са мн. яки акумулатори! :)

Тази сутрин времето омекна ;) -17, нямаше начин да не запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба@и майката.....днес неможах да запаля на бензин,а на газ. smile021

След това веднага обърнах на гадния бензин за да не се смръзне изпарителя. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти ток вероятно. Свещи, кабели, дистрибутор. И на мойто старо магаре се получи същия смразяващ ефект, дави се от бензин тия сутрини, накрая избълва чернилки. Пропана няма тоя задавящ ефект при кофти ток.

 

Ама няма кой да го профилактира в тоя студ. Като се стопли ще почне да си пали нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти ток вероятно. Свещи, кабели, дистрибутор. И на мойто старо магаре се получи същия смразяващ ефект, дави се от бензин тия сутрини, накрая избълва чернилки. Пропана няма тоя задавящ ефект при кофти ток.

Ама няма кой да го профилактира в тоя студ. Като се стопли ще почне да си пали нормално.

Да запалиш на Газ в тоя студ си е голямо постижение. Явно тоците са му перфектни.

И от Пропана може да задави, щото при студен изпарител газта влиза в течно състояние. Поне на мен се е случвало на Шкодата. Паля в студа, изтърва ли я и после няма палене, а от въздушния филтър смърди яко на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубава нафта

Такава има ли изобщо в България ?

Не за друго , ама сутрин в информацията за пътната обстановка непрекъснато съобщават за закъсали автомобили , камиони и автобуси със замръзнало гориво ... май само цената и е хубава smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука не съм съгласен [-X , защото първо - закъсали има по много причини и само една част от причините се дължат на горивото, второ - на 1 закъсал има поне 10 участника в движението, които пък не са закъсали - те да не зареждат в Румъния?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да запалиш на Газ в тоя студ си е голямо постижение. Явно тоците са му перфектни.

И от Пропана може да задави, щото при студен изпарител газта влиза в течно състояние. Поне на мен се е случвало на Шкодата. Паля в студа, изтърва ли я и после няма палене, а от въздушния филтър смърди яко на газ.

 

Не съм запознат с химията на пропан бутана, но и при мен в голям студ много по-лесно възпламенява на газ. Но после бързо трябва да я прхвърля на бензин. Иначе изпарителя се обледева. Аз си го обяснявам с това, че пропана макар и течен се възпламенява по-лесно от бензина и при слаба искра, шанса да запали явно е по-голям.

 

Същото наблюдавам и в топло време - проблемите с токовете (свещи, кабели) са много по-ясно изразени, когато карам на бензин отколко на газ. Колата е карбуратор.

 

Ама както казах, тая химия на горивото не ми е много ясна, тя има вероятност да приказвам глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука не съм съгласен [-X , защото първо - закъсали има по много причини и само една част от причините се дължат на горивото, второ - на 1 закъсал има поне 10 участника в движението, които пък не са закъсали - те да не зареждат в Румъния?

 

Подкрепям. За вече 6 зими с дизел, да чукам на дърво, не съм имал никакви ядове с горивото, а не е като да не си карам колата. OMV Maxxmotion, добавчица сега в големия студ, за всеки случай и smile092.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава има ли изобщо в България ?

 

има, има. не чак толкова хубава, ама незамръзва на -15

ползвам нафта на ДАП, ако тя замръзне - автобусите спират, децата си остават в къщи, бабите немогат да видят джипи-то и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На -16 запали с обикновенна нафта от Еко без добавки и около 10 литра в резервоара. Явно не е толкова лоша.

 

То въобще на БГ нафтата проблема не е и, че замръзва, а малко по други качества.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ви подшушна :smt030

Най-хубавата нафта в нашата родина ползват дизел генераторите в АЕЦ-Козлодуй!

Тази нафта идва със сертификат от лаборатория.

Проблема е,че вече неможе да се краде :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.