Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как палите, палите ли изобщо в тоя стуууууд :)


Цецо75

Recommended Posts

Е какво да кажа ... няма по-добри батерии от Варта ... 3 години не знаеш , че имаш батерия и после тя те подсеща smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 200
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • biser.or

    10

  • joro-120L

    10

  • Цецо75

    10

  • PRR

    9

Най-много писали в темата

Е какво да кажа ... няма по-добри батерии от Варта ... 3 години не знаеш , че имаш батерия и после тя те подсеща smile049

 

Сасичай го с манарата на две и бегай си купи един ексайд. :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво да кажа ... няма по-добри батерии от Варта ... 3 години не знаеш , че имаш батерия и после тя те подсеща smile049

 

Даже и след по-малко време...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя като е на 7 и пали веднага трябваше сигурно да кажа че нямa по-добри акумулатори от АCUMA, но пък взех че забравих :lol::lol:Всичко е много субективно- на ладата имах Елхим-Искра и изкара 9 години от 1996 до 2005та smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тойотата пали от раз. Стои вън на двора. Сутринта в 07ч. беше кучи студ!/не знам колко под нулата/

Акумулатора е 5 годишен Искра и до сега не съм го свалял за дозареждане. Чак му се чудя, че държи още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как палим?

 

Кат пичУЕ! Кат не запали имам яки кабели и паля с тях (вземам от другите коли, но до сега не се е налагало. САМО ДАВАМ (днес и вчера общо 3ма). До сега само с буса имах леки затруднения, леко трудно запали и светна като коледна елха ENGINE/EDC - ошашка се(датчик за ДПФа).

Евала на Ивеко Варна- добре, че са ми познати, че останаха след работно време (30мин) да ми пуснат диагностика и да ми зачистят грешките.

 

Шкодата не съм я палил от миналата седмица- ще видя какво ще стане утре.

 

П.С: Моята Варта винаги пали от раз. Предава ме само ако я оставя 2 1/2 седмици без да я барна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта в 7.45 в гаража -2. Паля новата придобивка без проблем, излизам и докато затворя гаражната врата и хоп вече е -8. Пътувам към работата, и температурата вече е -12. Цял ден комбито стои на паркинга. Като си тръгнах от сервиза вечерта в 18.30 на -7 си запали без проблем - горивото е шел Ви пауър дизел. Слагам и добавка за подобрение на цетановото число.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октито и Супърба запалиха без проблеми, Мерца също, но изпраска обтяжна ролка на пистовия ремък - 450 лв. плюс още 140 за ремък и паразитна ролка. Туй то!

Октавийката я наградих със смяна на масло и профилактично напръскване с ВД40 на актуатора.

@Юли: и мойта печица, в тоя студ, не мож я натисна(след като загрее), но според мене се получава "ефектът Пауър Бокс", благодарение на темп. датчик, защото разходът се вдига поне с 0,7 л - компа пуща повече нафтичка и от тук усещането за по-голяма мощност smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък нали радиото ми смучка ток постоянно, та дори не се и напъвам да ползвам стартера. Т.е. снощи реших да го изпробвам. Дори не го и чух. Обаче 30 санта бутане и заръмжава фелата. Пред нас е добре, щот съм си намерил една бабуна и сядам, 2ра, контакт и натискам съединителя и тя се засилва. Виж пред МОЛа е малко по-трудно, но пак с 2-3 м бутане пали без проблем. Като поотминат студовете ще се позанимая с токовете, ше разкача паметта на радиото и ше заредя акумулатора, че тва не се търпи вече. Иначе в рамките на 200 - 300 м обръщам на газ и няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък нали радиото ми смучка ток постоянно, та дори не се и напъвам да ползвам стартера. Т.е. снощи реших да го изпробвам. Дори не го и чух. Обаче 30 санта бутане и заръмжава фелата. Пред нас е добре, щот съм си намерил една бабуна и сядам, 2ра, контакт и натискам съединителя и тя се засилва. Виж пред МОЛа е малко по-трудно, но пак с 2-3 м бутане пали без проблем. Като поотминат студовете ще се позанимая с токовете, ше разкача паметта на радиото и ше заредя акумулатора, че тва не се търпи вече. Иначе в рамките на 200 - 300 м обръщам на газ и няма проблеми.

 

На радиото на колата ми беше точно така ,за 48 ч изтощаваше акумулатора и един познат раздели някакви кабели за радиото и паметта му и сега радиото го пускам с допълнителен ключ,а паметта е постоянно включена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, аз в Мол-а оставях Фабията на ниво -2 точно срещу спускането за -3 :mrgreen: ако не запали, бутам 2 метра и после надолу я паля на скорост :lol:

 

...айде пък ще почерпиш за идеята :lol:

 

На мен пък нали радиото ми смучка ток постоянно, та дори не се и напъвам да ползвам стартера. Т.е. снощи реших да го изпробвам. Дори не го и чух. Обаче 30 санта бутане и заръмжава фелата. Пред нас е добре, щот съм си намерил една бабуна и сядам, 2ра, контакт и натискам съединителя и тя се засилва. Виж пред МОЛа е малко по-трудно, но пак с 2-3 м бутане пали без проблем. Като поотминат студовете ще се позанимая с токовете, ше разкача паметта на радиото и ше заредя акумулатора, че тва не се търпи вече. Иначе в рамките на 200 - 300 м обръщам на газ и няма проблеми.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мише, направо мисли за нов акумулатор. При тия студове и нулев заряд в акумулатора има вода. Сещай се на какво е станала и какво е направила питите smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излизам сутрин,качвам се,взривявам,вдигам въздух и заминавам!В 17:30ч. пак така.Проблеми нямам. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта в 05.00 я врътнах Миланка, не бях сигурен че ще запали , две подгрявания и бррррррр. и направо ме учуди.

Та цял ден днес бях от минус 19 до минус 22 от София до Видин.

При 120 км.ч по м. Хемус буса едвам държеше 70 градуса.

Та Миланка не ме предаде smile117

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, аз в Мол-а оставях Фабията на ниво -2 точно срещу спускането за -3 :mrgreen: ако не запали, бутам 2 метра и после надолу я паля на скорост :lol:

 

...айде пък ще почерпиш за идеята :lol:

 

На мен пък нали радиото ми смучка ток постоянно, та дори не се и напъвам да ползвам стартера. Т.е. снощи реших да го изпробвам. Дори не го и чух. Обаче 30 санта бутане и заръмжава фелата. Пред нас е добре, щот съм си намерил една бабуна и сядам, 2ра, контакт и натискам съединителя и тя се засилва. Виж пред МОЛа е малко по-трудно, но пак с 2-3 м бутане пали без проблем. Като поотминат студовете ще се позанимая с токовете, ше разкача паметта на радиото и ше заредя акумулатора, че тва не се търпи вече. Иначе в рамките на 200 - 300 м обръщам на газ и няма проблеми.

Аз мога да му дам още една идея: ;)

Да си зареди акумулатора/или нов/, да си сложи един "ключ-маса" и да не се мъчи повече.

Заради некво радио да бутам аз, ако трябва ше му сложа един шалтер и на него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

паля само като й покажа ключа

 

Същата работа, само дето аз предвидливо смених акумулатора в началото на зимата. Абсолютно никакви проблеми нямам. Форца бензин smile001

 

Сетих се за филма Такси дето комисаря и викаше "НИНДЖАААА" и тя палеше сама smile091 Може да пробвате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги.

 

И аз да споделя - 2.0 TDI, 5 годишна, от два месеца с нов акумулатор Берга, скъпия дизел от ОМВ и добавка Кастрол TDA.

 

Обаче вчера и днес палене от третия път.

 

Вчера -16 градуса, два пъти подгряване преди всеки опит за палене, на третия опит запали благодарение на това, че подадох малко газ, защото си личеше, че не успява сама.

 

Днес беше същата работа, градусите бяха -17.

 

Хайде колеги дайте съвет от какво е.

 

Чак в края на седмицата ще мога да проверя свещите - ако имам проблем с някоя свещ колата ще сподели ли по някакъв начин - лампички по таблото, грешка при чек с Ваг-Ком...

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Студено е.

Аз прибрах снощи вкъщи акумулатора и тази сутрин запали, вярно, направи 2 оборота вместо четвърт (докато разбие маслото), но запали безпроблемно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-19 на дисплея на климатроника... Повъртях, повъртях и си я оставих там, където и снощи smile091

Днес с новичкия FIAMM, бръмна при показания -18°C без да се замисли! Евтинка нафта от Еко, почти на минимум в резервоара, без хранителни добавки smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента карам бензиновия VW Vento - пали всяка сутрин и вечер без проблеми и ни превозва с жената до работа и обратно около 34 км общо. Вътре си е доста хладничко, че преди няколко години си смених радиаторчето на парното с някакъв боклук та още ме е яд, но това е друга тема (живот и здраве през пролетта ще има нова смяна с нещо качествено). Шкода Окти от една седмица не съм я карал - само в събота я запалих и поработи половин час (ама тогава беше доста по-топло от сега) - страх ме е да не е замръзнал дизела и да измъча акумулатора пък и какво да я лашкам по тези неизчистени квартални улици с отвратителни коловози.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера -16 градуса, два пъти подгряване преди всеки опит за палене, на третия опит запали благодарение на това, че подадох малко газ, защото си личеше, че не успява сама.

и аз вчера бях така, даже и не запалих, като ми даваха ток пак от 3тия път с по 2-3 подгрявания. И с газ защото някакси гаснеше - пък отзад беше пушилка голяма. Смених вчера свещите и днес без никакви проблеми - от първия път. Успех и спорен ден на всички s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-16, свещи NGK и акум. Варта на една година, два подгрева, запали след скунда две размисъл но от първия път. Нафтата е Ромпетрол без допълнителни добавки. Преди 2 или 3 зими, не помня, на -19 отказа да запали, дизела беше от Еко, по късно на пак на -16 запали веднага.

Какви зимни добавки сипвате?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерцедеса вчера не е имал ядове. Но от доста време не съм го черпил с добавка и реших вчера да мина да му взема - първа, втора - чак на третата бензиностанция успях да намеря. По щандовете бяха останали само добавки за бензинови двигатели. Сипах му я, резервоара до горе и сега съм споко:) А днес пак давах ток на един завалия закъсал на Опълченска с един MB 300TD. Повече от 15 мин колите бяха закачени, но най-накрая се възпламени. Вика ми: "момче, жив и здрав да си. шофьор съм на линейка а не мога да стигна до гаража да я взема и да тръгвам по адреси, че са се събрали много". Давайки му ток ми светна EPC-то, но след рестартиране всичко си е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тази сутрин при -19 и реното и супърб-а с половин оборот и запалиха и двете са си с фабричните акумулатори.

Обаче едвам изстъргах скрежта от вътрешната страна на стъклото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.