Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Как палите, палите ли изобщо в тоя стуууууд :)


Цецо75

Recommended Posts

Как палите в тоя студ? Аз сутринта имах ядове даже с бензиновото магаре. А тая кола за 10 години никога не е правила повече от половин оборот преди да запали. Сега успях да я задавя явно, щото въртя близо 20 тина пъти преди да избръчми. А после по софийските дупки все едно карах ръчна количка, друсаше и тропаше толкова жално, чак жената я съжали и каза, че утре ще се возим на рейса :)

 

В Люлин беше -18 :) . Печките хич и не си помислям да ги паля, нафтата сигурно е на сладолед станала.

 

Това сигурно го знаете, ама пак се сетих за него:

 

+ 10°C - Жителите на панелни жилища в Хелзинки си пускат парното. Лапландците (жителите на Лапландия) садят цветя.

+ 5°C - Лапландците се припичат на слънце.

+ 2°C - Италианските коли не палят.

0°C - Чистата вода замръзва.

-1°C - Дъхът става видим. Лапландците ядат сладолед и пият студена бира.

-4°C - Котката иска да е с теб под одеялото.

-10°C - Време е да се планува една почивка в Африка. Лапландците отиват да плуват.

-12°C - Твърде студено за да вали сняг.

-15°C - Американските коли не могат да запалят.

-20°C - Може да си чуеш дъха.

-22°C - Френските коли не палят вече.

-23°C - Политиците започват да съжаляват бездомниците.

-24°C - Немските коли не могат да запалят.

-26°C - От дъха може да се нарежат блокчета за строежа на едно иглу.

-29°C - Котката иска да се пъхне в пижамата.

-30°C - Нито една истинска кола вече не пали. Лапландецът ругае звучно, рита гумите и пали Ладата.

-31°C - Твърде студено за целувки, устните замръзват една за друга. Лапландският отбор по футбол започва тренировки за пролетнния сезон.

-39°C - Живакът замръзва. Твърде студено, за да мислиш. Лапландците закопчават най-горното копче на ризите си.

-40°C - Колата също иска да е в леглото. Лапландците си обличат пуловер.

-44°C - Финландският ми колега си мисли евентуално да затвори прозореца на офиса.

-50°C - Моржовете напускат Гренландия. Лапландците затварят прозореца на тоалетната.

-70°C - Белите мечки напускат Северния полюс. Университетът на Рованиеми (Лапландия) организира ски излет.

-75°C - Дядо Коледа напуска Полярния кръг. Лапландците нахлупват шапка над ушите си. Руските коли вече не палят.

-120°C - Алкохолът замръзва. Следствие - лапландецът е много вкиснат.

-268°C - Хелият става течен.

-270°C - Адът замръзва.

-273°C - Абсолютната нула. Брауновото движение на частиците спира. Лапландците си признават, че малко е студено, и поискват още една ракия на клечка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 200
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    9

  • biser.or

    10

  • joro-120L

    10

  • Цецо75

    10

Най-много писали в темата

И аз не запалих Фабията smile092

А аудито е в сервиза, чакащо нов маркуч между помпите на съединителя. Както си е по закона на Мърфи, в него са ми кабелите, естествено и новия 100 амперов акумулатор Баннер :lol:

На обяд ще пробвам с подаване на ток от приятел да я пална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-19 на дисплея на климатроника... Повъртях, повъртях и си я оставих там, където и снощи smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За палене, запали и то доста лесно на -19 сутринта, ама се появи друг проблем.... духалките на парното взеха да издават звук, като от щурец.... за да спре да го издава трябва да е усилена докрай... Изключително дразнещо е, защото се чува дори при пуснато радио. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Забравих да кажа, колата е О2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така съм почнал да си правя клипчета на студени стартове с телефона /на колко градуса как пали/ - днес излагация... Запалих я от втория път. Подгрявах я 3 пъти, да има, и като завъртях тамъъън стигна 500 оборота, аз я пуснах и тя изгасна. Подгрях я още веднъж и запали вече - това при -17'...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Служебната Фабиа 1,4 TDI я подгях 3-4 пъти и запали като пич на -16, а нафтата е от Шел! smile001

 

 

 

днес излагация... Запалих я от втория път.

 

 

излагация е като не запали изобщо smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-19 на дисплея на климатроника... Повъртях, повъртях и си я оставих там, където и снощи smile091

И аз съм от тези, които са си оставили на трупчета колиците! Но ще пробвам през деня да я запаля все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия дни много се рових из нета за инфо за акумулатори, защото моя го свалих да го заредя и да разбера дали ще става от него нещо или за боклука ще ходи. Та в този ред на мисли като се рових на много места прочетох, като съвети за палене на бензинови коли в студено време, че е добре като иска чавек да запали, първо да включи габарити или къси за по 4-5 секунди, така 1-2 пъти като има пауза от по 20-30 секунди, така се затоплял акумулатора. И след това, натиснат съединител и контакт и палиш. Ако не стане от първия път, изчакваш половин минута и пробваш втори път.

Не съм го пробвал това с включването на фаровете за малко преди палене, но задължително паля с натиснат съединител.

За дизеловите е добре да се подгрее 2-3 пъти и тогава да се пали, стига нафтата да не е станала на желе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мразя да нямам доверие на колите си. Дори да не я карам, трябваше да я пробвам днес и след като направи повече от 'четвърт' оборот, ми стана ясно, че няма да запали. Аудито ми пали винаги, дори и с 2-3 оборота в повече въртене в най- големите студове smile035

Че е студено, студено е. Ще помисля за изолация от вътрешната страна на кутията на акумулатора, малка профилактика на стартер и алтернатор, евентуално и за една идея по- мощен акумулатор, но при условие, че генератора може да го захрани (иначе просто ще сложа по- голям генератор smile021 )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей са от спортна злоба пробвах и аз по-бързото комби. :)

 

На -16 по климатроник запали от 3 тия път. Ама има утежняващи обстоятелства - обикновенна нафта, не е палена от 2 седмици и акумулатора е фабричния с щампа 2006-та година и 200 000 км пробег :) Върти като змей, пу да не му е уроки!

 

Толкоз по въпроса има ли разлика между фабрично монтираните чаркове и афтър маркет боклуците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При показания -14 по компютър, с 4 подгрявания повъртя 3-4 секунди и запали от първия път, след като напомпих газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото въртеше и някак си не искаше да подкачи и като подадох газ (не съм помпил хамалската) запали. Не знам дали има връзка, до сега не съм палил никога с газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На климатроника навън показваше тази сутрин -19 градуса. Три пъти подгрявам свещите на печката преди да завъртя и запали без проблем. Но проблема ми е че ми замръзват прозорците отвътре и много изгорели газове влизат в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@masterOne

Няма да се излагаме я, някакъв фиат при блока запали от първия път, ама имах чувството, че ще му се разхвърчи двигателя - тропаше яко, а пича, който го кара настъпи и допълнително газта до ламарината... Тоя винаги така я кара - лед студено вънка, нашия пали и със солидно натиснат педал на газта я подгрява 10 секунди и тръгва зверски... Нямаш си идея как тропа, тряска и колко е шумно това... Страх да те хване...

 

Ей са от спортна злоба пробвах и аз по-бързото комби. :)

 

На -16 по климатроник запали от 3 тия път. Ама има утежняващи обстоятелства - обикновенна нафта, не е палена от 2 седмици и акумулатора е фабричния с щампа 2006-та година и 200 000 км пробег :) Върти като змей, пу да не му е уроки!

...

 

Точно. Аз я испуснах, ако бях задъжал още малко стартера щеше да стане от първия път... Евтината ЕКО нафта е доста добра - въпреки, че и на ОМВ не е замръзвала до сега нафтата, а бензин ми е замръзвал на -13' от ОМВ и Лукойл... - пу пу, и аз, да не й е уруки на нафтичката сега!

 

Поздрави

 

ПП: Иначе всичко вътре стана скреж при мен /табло, пластмаси, волан и т.н./ - може би от дишането, когато се качих, преди това нямаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-19 на дисплея на климатроника... Повъртях, повъртях и си я оставих там, където и снощи smile091

Велко , билети за градския транспорт има при ватмана да знаеш :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А икарусите по линия 310 си джиткаха сутринта :) Не знам как ги палят тия джогани в тоя студ :) Сигурно с пароструйката....

 

Утре смятам да се доверя на тях. То няма смисъл да изтезавам така колата, като си помисля какво се случва докато се размърда маслото. Вътре сигурно е като цех за студена обработка на метали :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за паленето няма да говоря, защото в гаража беше + 9.5 градуса :) Но пътувайки към работата по бул. Цар Борис III на релсите между Бъкстон и Красно село гледам един пич със едно Пунто (дизел) от Стара Загора - маха милия и никой не спира. Пуснах аварийките и викам

- "Пич, какво става"?

- Вика ми "както си карах и угасна и няма палене. Да ми дадеш ток"?

- "Ако имаш кабели, вади ги и ще давам".

- "Имам".

Отваряме капаците, закачам кабелите с опасение да не се бъгне нещо, давам газ и той пробва да запали - въртя, въртя - ама нъц. Не ще и тва е. Позачакахме малко и хоп - по едно време се взриви.

- Викам айде, готов си - казвайки си чао гледам лампата за нафтата свети, ще му извади очите. Питах го как може в тоя студ да го остави на резерва?

- Ми аз към бензиностанцията съм тръгнал.

- Викам давай бързо и сипи повечко и една добавчица за всеки случай и толкоз :)

 

Та с 2 думи съм доволен, че направих едно добро дело рано, рано сутринта към 7:30ч. Иначе го подминаваха отвсякъде и никой не спира - ТУПАНИ.

 

Но относно температурите - вчера на Октавията й трябваше 1 час да заработи парното както трябва. Загря на 90 градуса а духаше хладко. Бяха премръзнали явно въздуховодите и докато се нагряха....

 

После ще видим Меро как се е справил днес :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата история вчера вечерта с един човечец с една дизелова фиеста. Давах му ток въртя сигурно 15 минути ама не можа да възпламени тоя барутник. Накрая викам я да я бутнем, глей колчава кошничка е ще я засилим - избълва едно кълбо сажди, изтреска и запали. Е на мен малко ми остана кожата по задния му капак, ама... прибрал се е човека за вечеря :)

 

Но същата дивотия - бутам си аз по улицата, зад мен стана опашка от 20тина коли, барем един не слезна да помогне... Влачиха се чинно отзад и гледаха съжалително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нас пък е топло ...-13 само. В гаража + 2 . Пали си като през лятото. smile091

Интересно ми стана , че двигателя държи топло дълго време. Примерно в 9.00 часа я оставям пред работата. Към 18.00 като е престояла цял ден на -8...-10 градуса , преди да запаля гледам температурата на мотора е все още +10...12 градуса . Врътвам , пали на 1/4 и хвръква...Акумулаторът е оригиналната варта - 61А . smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата история вчера вечерта с един човечец с една дизелова фиеста. Давах му ток въртя сигурно 15 минути ама не можа да възпламени тоя барутник. Накрая викам я да я бутнем, глей колчава кошничка е ще я засилим - избълва едно кълбо сажди, изтреска и запали. Е на мен малко ми остана кожата по задния му капак, ама... прибрал се е човека за вечеря :)

 

Но същата дивотия - бутам си аз по улицата, зад мен стана опашка от 20тина коли, барем един не слезна да помогне... Влачиха се чинно отзад и гледаха съжалително.

 

Пак добре, че не са започнали да ти свиркат smile091 smile175

 

Аз преди време бях свидетел на една такава ситуация. В кв. лагера един пич беше закъсал, даже не помня с ква кола. И отворил капака, лута се, чуди се как да се оправи, а една пачица му се лепнала и свиииииири ли свири. Той я погледна няколко пъти без да каже нищо, но тя продължава. Явно не му издържаха нервите и я попита:

- Кво искаш ма, кво си се разсвирила?

Тя си свали стъклото и му рече:

- Махай я, че да мина.

Той запази самообладание и я уби с една реплика:

- Ела да ме бутнеш и я махам.

 

Всички хора наоколо се смазахме от смях, тя се изчерви - обърна и си хвана пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тежко беше днес !

Влизам в колата -20 С. Подгрявах 4-5 пъти - не стана. Добре, че мина един добър човечеч (явно сме комшии) и ми даде малко искра. Ама лошото е че запали чак от 3тия път пак с 2-3 подгрявания, което някак си не ми се струва добре. Както колегата berberov_sm каза - някак си тръгва ама не иска да завърти горивото и трябваше и аз да дам газ и се получи, тръгна. Проблема с климатроника и при мен го имаше - ако не беше усилен до край свиреше. Ама много студено колата загря - 90С ама духаше топличко. Голям студ днес ей. Вчера зареждах OMB обикновенна нафта - ама днес много зор. Лошото е, че цяла седмица го дават така, та сигурно трябва да търся зарядно за акумулатора да го позаредя малко да видим какво ще се случи. Айде спорен ден на всички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как палим...ми никак. Днес акумулатора ми предаде богу дух. smile049 Ще се ходи за нов, че явно петата зима му дойде в повечко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За палене - запали на -15 без голям зор, тройно подгряване, нафта Лукоил догоре и стоял на топло акумулатор през ноща, че не е първа младост...Колкото до помагането на закъсали колеги - помагам, евала на всички, които го правят, нали затова сме хора! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запали от първия път без допълнително подгряване. Акумулаторът е оригинален - 4-та зима, нафта макс моушън от омв, при нас показваше сутринта -18.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.