Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Малко ориентиране!!!


roshlio

Recommended Posts

Колеги надявам се някой да ми помогне търся наименованието на това нещо. А ако може някой да ми каже цена и от къде мога да си го набавя Идеално!!!

 

post-6101-13845336273_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това нещо е карбонов филтър за пречистване на горивните изпарения от резервоара.

Огледай го добре, ако е спукан ще се нарушава вакуумът във входящия колектор и ще смуче въздух.

Защо реши, че трябва да се сменява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това нещо е карбонов филтър за пречистване на горивните изпарения от резервоара.

Огледай го добре, ако е спукан ще се нарушава вакуумът във входящия колектор и ще смуче въздух.

Защо реши, че трябва да се сменява?

 

не съм решил да го сменям но от определено време имам голям проблем с оборотите и търсих всевъзможни решения... а преди ден два на туи нещо му извадих маркучето и опа изведнъж се оправиха... та ме интересува какво да го правя да го чистя ли или да си оставя маркучето извадено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това нещо е карбонов филтър за пречистване на горивните изпарения от резервоара.

 

според мен, това не е точно филтър, а служи за втечняване на въпросните бензинови пари преди връщането им в резервоара. Джаджата трябва да има връзка и с маркучето през което се изравнява налягането в резервоара.

На Opel Astra G имах проблем с него и единия от всички маркучи (не знам кой, но май гореспоменатото маркуче...) беше запушено... и резервоара се свиваше (караш си, стрелката на горивото си показва все едно и също,въпреки че бензина си свършва и като отвориш капачката на резервоара се чува "фъсссссссссссс").

Тунингът, който направих там беше..., че просто това маркуче го откачих от гърловината и го изведох някъде при задното окачване... да може да му мирише там на бензинец (имай предвид, че интервенцията не е съвсем безопасна, но ми се струва доста по-читава от варианта да си пробиеш дупка в капачката на резервоара)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно филтър си е, и нищо не втечнява...

Изпаренията отиват направо във входящия колектор, но по преценка на софтеура.

Налягането в резервоара, за разлика от старите автомобили (преди 30-40 години :) ) задължително трябва да е по-ниско от атмосферното... В противен случай светва лампичката на таблото...

---

Маркучето в случая не е било запушено, а по-скоро софтеурът не е управлявал коректно клапана...

Звукът "фъссс" също говори за проблем с клапана, защото при изгасен двигател този клапан трябва да е отворен.

---

Нямам обяснение, как е възможно да има подобрение на работата на двигателя при изваждане на маркучето... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно филтър си е, и нищо не втечнява...

Изпаренията отиват направо във входящия колектор, но по преценка на софтеура.

Налягането в резервоара, за разлика от старите автомобили (преди 30-40 години :) ) задължително трябва да е по-ниско от атмосферното... В противен случай светва лампичката на таблото...

---

Маркучето в случая не е било запушено, а по-скоро софтеурът не е управлявал коректно клапана...

Звукът "фъссс" също говори за проблем с клапана, защото при изгасен двигател този клапан трябва да е отворен.

---

Нямам обяснение, как е възможно да има подобрение на работата на двигателя при изваждане на маркучето... :roll:

 

и аз колега но сега карам така.. и нямам никакви проблеми ... дори не съм забелязал такова фъссскане от капачката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.