Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

YETI 4x4 DSG (особености)


ralchoman

Recommended Posts

Здравейте,

 

И аз вече започнах да обикалям пътищата от републиканската мрежа с новото ми YETI 2.0 TDI 4x4 DSG! Макар и още много нова колата се представя доста добре, но има няколко особености!

Нека ако има други собственици на YETI 4x4 DSG да се включат за да обменим опит относно този конкретен модел YETI.

 

Леко и безаварийно шофиране!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха добре дошъл!

 

Можеш да напишеш какви са "особеностите". Чисто любопитство. smile049 Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега! Пожелавам ти много безаяварийни километри! s_flag

Аз съм предоволен от моето Йети, но не съм с DSG така, че не мога да помогна с особеностите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията!

Като особености имам предвид следните неща:

- ускорение

- разход

- поддръжка

- проблеми

- 4х4 възможности

- и всико друго, което представлява интерес

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията!

Като особености имам предвид следните неща:

- ускорение

- разход

- поддръжка

- проблеми

- 4х4 възможности

- и всико друго, което представлява интерес

 

Ускорение: Като тролей - без прекъсване!

Разход: Малко по-висок от ръчни скорости; особено градско може да качи доста, ако я режеш по-честичко.

Поддръжка: Маслото и фълтърът в DSG-то се сменят на всеки 60 000 км. (Струва около 320 лв. извън ЕТ и около 500 в ЕТ).

4х4 възможности: На хлъзгава настилка трябва да се внимава, защото като подадеш газ и предните колела започнат да губят сцепление, ти очакваш недозавиване и да тръгне муцуната към външната част на завоя, а в същото време се задейства халдекса и предава усилие към задната ос, което води до презавиване и задницата тръгва да те изпреварва. Та, в такива моменти - нито рязко газ, нито рязко спирачка; само плавно отнемаш газта и като усетиш, че задната ос вече те бута, можеш да контролираш само с педала на газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

И аз вече започнах да обикалям пътищата от републиканската мрежа с новото ми YETI 2.0 TDI 4x4 DSG! Макар и още много нова колата се представя доста добре, но има няколко особености!

Нека ако има други собственици на YETI 4x4 DSG да се включат за да обменим опит относно този конкретен модел YETI.

 

Леко и безаварийно шофиране!

 

 

Да ти е честита и много безаварийни!

 

Колко време чака да ти я доставят, защото аз чакам същата но без DSG-то и от ЕТ казаха 120 работни дни, а минаха повече от месец и все още не е излязла дата ......... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

И аз вече започнах да обикалям пътищата от републиканската мрежа с новото ми YETI 2.0 TDI 4x4 DSG! Макар и още много нова колата се представя доста добре, но има няколко особености!

Нека ако има други собственици на YETI 4x4 DSG да се включат за да обменим опит относно този конкретен модел YETI.

 

Леко и безаварийно шофиране!

 

 

Да ти е честита и много безаварийни!

 

Колко време чака да ти я доставят, защото аз чакам същата но без DSG-то и от ЕТ казаха 120 работни дни, а минаха повече от месец и все още не е излязла дата ......... :-k

 

Благодаря,

Аз лично чаках малко под 3 месеца. Бяхам ми казали, че ще е готова в средата на Януари, пък я взех 2 дена преди нова година! Бих ти предложил като мине още един месец да ги попиташ за по-точна дата на доставка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

от това което прочетох останах с впечатлението че между халдекс 4 и 3 поколение няма разлика, посъщия начин се губи сигурността в завой.така е и при ниссан х-траил новия-след пробоксуване се включва задниа мост а в завой това е опасно, каква е ползата от по бързата реакциа при халдекс 4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е и при ниссан х-траил новия-след пробоксуване се включва задниа мост а в завой това е опасно

 

При Йети е постоянно "зацепен" задния мост. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е и при ниссан х-траил новия-след пробоксуване се включва задниа мост а в завой това е опасно

 

При Йети е постоянно "зацепен" задния мост. :-k

 

[-X

 

Само няк'ви проценти (10-20), реакцията на зацепване е пак позабавена. Абе ако си съсредоточен, нямаш никакви проблеми, ама ако действаш хамалската с десния крак, може да си видиш стоповете как те задминават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5% процента всъщност. Инак за малкото ми км с Йети(50-60) не съм успявал да си видя задния номер, явно ESP-то си свърши добре работата при няколкото ми хамалски изпълнения. Учудващо стабилна ми се видя, особено като за този клас. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благпдаря ви, а друго да попитам:

yetiможе ли да се изключва esp като при октавия skaut, еднакво ли е окачването на yeti i oktavia skaut i yeti защита отдолу има ли , защото oktavia skaut няма.благпдаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благпдаря ви, а друго да попитам:

yetiможе ли да се изключва esp като при октавия skaut, еднакво ли е окачването на yeti i oktavia skaut i yeti защита отдолу има ли , защото oktavia skaut няма.благпдаря

 

esp има копче за изклюване. но то изключва само тракшън контрола, а всичко останало продължава да работи, до колкото знам окачването е едно и също и напрактика "колата" в yeti e scout, yeti стандартно е без защита отдолу, но може да се поръча с пакет защита за лоши пътища, който беше нещо около 200-300 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Да попитам нещо за DSG-то. На светофар може(трябва) ли е да се стои на D или да се изключва на N (неутрална).

Питам защото примерно Версо с ММТ кутия, която е пак механична като DSG, но само с един съединител , трябва да се изключва от скорост при по-дълго стоене на място, тоест следва се логиката на ръчната кутия, а не на автомата с хидротрансформатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам нещо за DSG-то. На светофар може(трябва) ли е да се стои на D или да се изключва на N (неутрална).

Питам защото примерно Версо с ММТ кутия, която е пак механична като DSG, но само с един съединител , трябва да се изключва от скорост при по-дълго стоене на място, тоест следва се логиката на ръчната кутия, а не на автомата с хидротрансформатор.

Ето какво пише в упътването: "The selector lever position N does not have to be selected when stopping for a short time, such as at a cross roads." ТУК е цялата книжка. Тоест не е задължително да махаш D на светофар. Аз го правя за удобство, ако светофара е много дълъг - за да не държа непрекъснато натиснат педала на спирачката я слагам на P.

А къде прочете за това изключване на ММТ трансмисията при престой? Освен Октавията имам и Аурис, но в книжката не пише нищо за изключване от скорост при по-дълъг престой. Него не го изключвам, защото така или иначе няма Р и пак трябва да си държа спирачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами версото, за което говоря е вече на 240000 км. До 170000 км сменяхме 2 пъти съединител и техници от Тойота препоръчаха да се изключва на светофар . Не знам дали ще има голям ефект , просто споделям тяхната теория.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.