Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Причина да гори подгревна свещ на ОК2


radoslv

Recommended Posts

Преди известно време ми изгоря свещ на 3-ти цилиндър, купих си оригинална от ЕТ и я смених. Сега отново същата свещ ми даваше грешка. Отворих я, замерих я с мултицета не е в границите 0,4-1, а дава някакви невероятни стойности откъдето следва че проблема пак е в свеща. Чудя се дали има някаква друга причина да гори тази звещ или просто съм случил на дефектна такава. След смяната отново никакви грешки не записва и си работи идеално. Направи ми впечатление че на пликчето на старата свещ от ЕТ пише дата на производство 2004 година. А на 2-та която пак купих от ЕТ Пловдив 2008.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по спомен над 1к ом. Интересното е, че старата изгоряла свещ която изкарах при първата смяна отново показваше някакви стойности а сега реших отново да я проверя тъй като съм я запазил и не показва нищо. Най вероятно това е някакво преходно съпротивление или не мога да си го обясня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по спомен над 1к ом.

 

1к ом??? Я помисли малко и сам ще се сетиш, че няма начин да е толкова. Незнам точно колко е, ама по скоро е около 1 ом :)

 

Аз ги проверявам по бакшишкия начин - откачам кабела и с един кабел от акумулатора я барвам. Ако изскочат прилично количество искри....значи е жива.

 

Иначе причина да гори точно една и съща - може би недобро горене на този цилиндър? Дюза?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повредената свещ може да дава всякакво съпротивление от 0 до безкрайност...

Включително и точно толкова, колкото е една здрава свещ smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017

Колко бяха невероятните показания на свещта замерени с мултицета ? Тя си е просто реотан . Или я има или не .
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж какво пише на една работещ свещ от колата ти и я сравни с тази изгорялата. Възможно е преди время някой 'голям мйстор' да е поставил неподходяща свещ.

А за хората мерещи свещите по 'бакшишкия' начин, нека внимават и знаят, че в новите модели от ВАГ групата има коли на които подгревните свещи работят на 9, 7 волта ит.н.т. Така, че осторожно ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите наистина могат да показват и по-високо съпротивление преди да изгорят съвсем. Аз смених моите 4 в рамките на 6 месеца миналата година, първо на цилиндри 1-3, после на 2-4. Показваха между 7 ома и 250 ома, нито една не беше прекъснала напълно, но не работеха като хората.

 

Показва ли повече от 1 ом - за смяна е! По сервизно указание за TDI не трябва да са над 0.7 ома дори.

 

Нещо не съм много доволен от оригиналните свещи на BERU. Ако пак се скапят, ще пробвам с друга марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.