Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Трябва ми схема на бушоните на Фабия.


snaiperisto

Recommended Posts

Друго да си забравил да споменеш?

 

Ключа на фаровете свети ли, като запалиш фаровете? Не само символа на врътката, а и символите за 0, габарити и къси?

#ако не свети пробвай с ключа от другата Фабия.

 

Ако ключа свети, но другото не виж проводниците

#зелено-син между големия щекер и предпазителя за задния номер

#зелен от предпазителя за задния номер до малкия щекер на ключа на фаровете

#и от малкия щекер пак тръгва зелено-син който подава сигнала и към подсветките на врътката и към конвиниенс модула.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго да си забравил да споменеш?

 

Ключа на фаровете свети ли, като запалиш фаровете? Не само символа на врътката, а и символите за 0, габарити и къси?

#ако не свети пробвай с ключа от другата Фабия.

 

Ако ключа свети, но другото не виж проводниците

#зелено-син между големия щекер и предпазителя за задния номер

#зелен от предпазителя за задния номер до малкия щекер на ключа на фаровете

#и от малкия щекер пак тръгва зелено-син който подава сигнала и към подсветките на врътката и към конвиниенс модула.

 

 

Ще ги проверя.

 

А ключа не свети...нищо не свети.

 

Днес , както бях разхвърлял корите , да ги бях проверил...ама ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а случайно да е пипано нещо по кабели и букси на ключа за фаровете? Да е слагано утройство за дневни светлини? Имаш ли устройство за регулиране наклона на фаровете и осветеноста на таблото? Ключа на фаровете отварян ли е за почистване на контактните пъпки? Първо да започна от това че в ключа за фарове влиза постоянен плюс той е на горния ред на буксата и е червен. През него в ключа се захранва и устройството за регулиране на фаровете и осветеноста на таблото и от там и самите подсветки. Ако измериш дали на червения кабел има ток. Ако няма гледаш от къде идва кабела и отстраняваш проблема. Ако има ток завърташ ключа на габарит и проверяваш по тянките кабели които са сиви с допълнителен цвят дали протича по тях ток ако няма значи проблема е в ключа и сваляш разглобяваш и почистваш. Погледни и тънкия кафяв кабел който влиза в буксата дали не е прекъснат той е маса. Ако всичко е наред минаваш на устройството за регулиране на фаровете и осветеноста на таблото и търсиш дали до него достига ток и съответно излиза според позицията. Всички кабели по буксата на ключа за фарове са плюс от долня ред а от горния всички с изключение на тънкия кафяв. Н регулирането на фаровете ако е без регулиране на осветуноста пак всичко е плюс с изключение на кафевия. И така проверявяш от къде до къде стига ток и проследяваш дали преди или след ключа ти се губи и търсиш кой кабел къде отива. Но от други твой съзливи теми съм разбрал че ти си чорбаджия и драйварите само се оплакват а твойте майстори дето си кааш колите нищо не отбират и си мисля че и тук няма да направиш нищо както със задните накладки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а случайно да е пипано нещо по кабели и букси на ключа за фаровете? Да е слагано утройство за дневни светлини? Имаш ли устройство за регулиране наклона на фаровете и осветеноста на таблото? Ключа на фаровете отварян ли е за почистване на контактните пъпки? Първо да започна от това че в ключа за фарове влиза постоянен плюс той е на горния ред на буксата и е червен. През него в ключа се захранва и устройството за регулиране на фаровете и осветеноста на таблото и от там и самите подсветки. Ако измериш дали на червения кабел има ток. Ако няма гледаш от къде идва кабела и отстраняваш проблема. Ако има ток завърташ ключа на габарит и проверяваш по тянките кабели които са сиви с допълнителен цвят дали протича по тях ток ако няма значи проблема е в ключа и сваляш разглобяваш и почистваш. Погледни и тънкия кафяв кабел който влиза в буксата дали не е прекъснат той е маса. Ако всичко е наред минаваш на устройството за регулиране на фаровете и осветеноста на таблото и търсиш дали до него достига ток и съответно излиза според позицията. Всички кабели по буксата на ключа за фарове са плюс от долня ред а от горния всички с изключение на тънкия кафяв. Н регулирането на фаровете ако е без регулиране на осветуноста пак всичко е плюс с изключение на кафевия. И така проверявяш от къде до къде стига ток и проследяваш дали преди или след ключа ти се губи и търсиш кой кабел къде отива. Но от други твой съзливи теми съм разбрал че ти си чорбаджия и драйварите само се оплакват а твойте майстори дето си кааш колите нищо не отбират и си мисля че и тук няма да направиш нищо както със задните накладки.

 

Ха , абе има нещо верно в това . че майсторите са гола-вода , а примера с накладките е 100% "попадение".

 

Освен че ключа за фаровете светеше червено , което ме навежда на мисълта че е от някакъв Фолсваген или Сеат , друго не мога да кажа за него...не съм го ръчкал от както е моя колата , няма модул за дневни светлини.

 

Ще се занимая подробно с проблема в петък , щото тогава трябва да я карам на "доктор" , че са па аванспроцесора прави некви мизерии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както писах и по горе отвори ключа и му почисни контактните пъпки като начало. Има и по лесен начин като вземеш от друга кола на която и свети таблото и сложиш ключа на твойта за да елиминираш ключа като проблем а именно ако се оправи таблото. Ако не светне виж регулиращото за харовете и ако нема резултат търси кабел плекъснат или проблем с бушонерата. С желание и малко време ще си решиш проблема. Не ме карай да си мисля че от чорбаджиите дето мислят само за вноската и важно е колата да върви карай че ще се разпадне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както писах и по горе отвори ключа и му почисни контактните пъпки като начало. Има и по лесен начин като вземеш от друга кола на която и свети таблото и сложиш ключа на твойта за да елиминираш ключа като проблем а именно ако се оправи таблото. Ако не светне виж регулиращото за харовете и ако нема резултат търси кабел плекъснат или проблем с бушонерата. С желание и малко време ще си решиш проблема. Не ме карай да си мисля че от чорбаджиите дето мислят само за вноската и важно е колата да върви карай че ще се разпадне.

 

Ше го "врътна" с ключа от другата Фабия за проба.

 

А колите си ги поддържам , колкото ми позволяват силите. На Шкодиларника , даже му купих чисто нови гуми , макар че знам от горчив опит , че това не е правилно...ама аре от мен да мине.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа...днес размених ключовете на двете коли , двата ключа светеха само на "другата" Фабия , така че ги изключих ключа като "виновен".

 

Обаче след като върнах "проблемния" ключ на "проблемната" кола , реших да проверя с мултицет , дали има ток по всички кабели , излизащи от ключа (без "маса"-та естествено) и се оказа че на горния ред , най-левия (или най-десния , ако се гледа ключа фронтално срещу клемите) няма ток при никакво положение на ключа. Направих му "мост" със съседния кабел и всичко светна , та сега е така , нямам идея кой кабел за какво е , но това са фактите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на горния редимаш 1 + към машинката за регулиране височината на фаровете ако имаш и от тая машинка отива + към таблото 2 + директно към таблото 3 + постоянен дебел червен кабел 4 + към десен габарит 5 + към ляв габарит 6 - кафяв тънък за светодиодите на ключа. Ако казваш че си направил мост между двата + то значи че самия ключ прави проблем след като си го елеминирал с моста. От червения дебел кабел идва посноянен плюс на ключа и вътре по шината тече постоянно ток. Само със завъртането на ключа дадената пластина контактува с шината и протича тока. Ако пуснеш снимка на моста и ключаще имам по точна представа. Долния ред кабели на буксата ги елиминираме нацяло защото там са два + след контакт + за дълги + за халогени + за къси + за задна светлина за мъгла. Пак казвам на горния ред идва + от червения като дадеш на габари светва таблото и ляв и десен габарит и машинката за регулиране на харовете което ще рече че с мултицета хващаш - от купето а с + проверяваш всички сиви дали имат ток ако някой няма значи проблема е в ключа. Пак казвам + за таблото минава през машинката за височината на фаровете и трябва да провериш и там дали идва + и съответно излиза. Там има + входящ и три + изходящи с - кафяв. Идеята е че ако правиш директен мост на таблото може би за това светва но не и по правилните пътища. Ако си тука да ти го оправя за пет минути ама не си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако двата ключа са светнали само на едната Фабия и при проблемната си се оправил с мост, вероятно самата букса, която се закача на ключа има зле контактуващ проводник с ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 години по-късно...
преди 8 минути, Gandi написа:

Кои е бушона за ЕЛ стьклата на фсбия 2006

Е в ТАЗИ тема най-долу има списък с бушоните , според която са 4 за четирите прозореца .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.