Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Сваляне на табло и акумулатор- някакви ограничения?


Ivo_Dinkov

Recommended Posts

Понеже ще сваля таблото за 2-3 дни, докато вградим дисплея на парктроника, въпроса ми е- има ли 'подводни камъни' в това, че ще махна масата на акумулатора и докато не върна таблото, колата ще бъде без акумулатор?

Има ли риск да се ошашка имобилайзера или да си 'забрави' ключ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на свалени еърбегове дадеш на контакт, записва грешка и трябва да се чисти през Ваг-Ком. Ако нещо откаже после, най-много да му правиш преобучение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, че няма да давам контакт smile027

То при мен има един еърбег, един централен плафон и един имобилайзер, за другата 'умна' електроника ЕКУ-то и convenience модула не знаят :mrgreen:

Притеснява ме дали има риск да си забрави ключ. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола е стояла 2 седмици без акумулатор. И то 2 пъти.

И двата пъти при смяна на турбо/ъпгрейд :) .

 

Нищо и няма. Само си нагласям часовника и бой!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Планката на акумулатора ми беше под задната седалка.

Напаснах я с центриране на акумулатор, понеже беше дръпнат настрани и не можеше да се монтира планката.

Проблема е, че липсва винта и.

Винта 13- ка ли е ? Имах под ръка 10- ка и се оказа малък smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13-ка е :smt017

Ако имаш кутия може и без него, че трудно се вади акумулатора после. Много е близо до фара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile027

Предпочитам с планката- на едно от аудитата ми акумулатора спука капака на стойката му, понеже не беше закрепен (а това беше екзотична екстра и полудях тогава :mrgreen: ) и предпочитам да не ми се случи същото с кутията на този.

За теснотията- монтирах сутринта 'новите' си фарове и много добре опознах пространството там smile091 Трика е да махнеш капака на фара- печелиш 2 см и можеш да бръкнеш спокойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, извинявам се за смешния въпрос, но как се сваля акумулатора, че нещо не можах да се ориентирам - Фабия 1,2 бензин ? В Пластмасова кутия е, но явно е захванат с допълнителна планка ? Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж червения изолирбанд във 'фара' пред водача.

Точно там се пада планката, в средата на предната част на акумулатора- с болт 13 е захваната и ще я отвиеш по- лесно, ако махнеш капачката на гърба на фара (която пък се слага малко тудно после :mrgreen: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж червения изолирбанд във 'фара' пред водача.

Точно там се пада планката, в средата на предната част на акумулатора- с болт 13 е захваната и ще я отвиеш по- лесно, ако махнеш капачката на гърба на фара (която пък се слага малко тудно после :mrgreen: )

:smt017 :smt017 :smt017
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.