Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Твърда и мека работа на двигателя при 1,9 ПД-105.


димон

Recommended Posts

Димо,ако имаш път към РУСЕ ела да чуеш моята фабиа как работи тя също е 105 коня. smile091 smile168 s_flag

 

Що бе ? Кво имаш предвид ? Меко и тъпо или твърдо и остро ? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нормална е работата на двигателя на колата ! Не мисля че, от ЗАВОДА ПРОИЗВОДИТЕЛ могат да настроят по различен начин някоя кола . Те си имат най- новата техника и всичко го правят до стотни, както се казва и може да ти се струва че твоята така работи по друг начин s_flag smile004 \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш някой такси при твоята, прежалваш едни 5-10 лв и му казваш да я остави да работи до твоята и се менкаш от едната в другата smile091 Майтапа на страна, аз също съм се возил в таксита като моята (с разликата че те бяха на по 300-400к км в повече) и честно казано не съм чувал разлика (но съм се возил на таксита, защото сме били на градус и сигурно това е била причината :oops: ) s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми те тия показания аз доколкото разбрах са хардуерни. Не се помнят от някого, ами се правят с гаечен ключ и мускули ...Показанията за синхро ъгъла само се индицират от ваг-ком-а . Не е ли тъй ?

Колегата esto имаше друго предвид за софтуера. Знаеш го. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димонче, така и не се обади да чуеш моята като дойде насам... Моята е тиха, дори понякога давам повече газ, за да я чуя, дали нещо не се е променило. Например, ти чуваш ли я как работи, когато си пуснал вентилатора/перката да е на макс? Аз не я чувам хич тогава. Спирам перката за да чуя как работи мотора, иначе е много трудно и с много мъки можеш да забележиш нещо.

Между другото, моята перка винаги работи на 1 или на 2. Понякога я оставям и на 3 да работи, а сега, когато качвам и сняг вътре (с обувките без да искам) я пускам на 4, за да изсуши, че ще стане лед стелката... Моята също е тиха.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството че тези помпа дюзи двигатели всеки си има свой собствен звук и вървене. Карал съм няколко 2.0 и 1.9 и при всяка намирам разлика и при ускорение и при звук. При 1.9 вървенето го отдавам на това че все пак са няколко вида по код на мотора и си мислех че е от това но при БКД-то вече не можех да намеря причина. Мисля че когато синхронизацията е на положителна стойност колата е по тиха и върви с една идея по мудно. Има значение и за звука реглажните болтове и гумичките най-отгоре на ПД елементите при мен от тях се чуваше чаткане. Знам че се регулират на 180 градуса но в някои форуми и ръководства пишат че може и на 225 да се върне реглажния болт, незнам на кое може да се вярва и затова си ги направихме на 180 и при мен имаше ефект и зацепването ми е на -1. Софтуера също може да играе важна роля но не съм се занимавал още с него, само съм го ъпдейтнал с най новата версия в ЕТ и не намерих разлика, нито започна да пали топла нито друго подобрение. smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таман се върнах от сервиза на АУДИ .

Резултатът е следния : на 4-ти канал - (-1,5' KW ) естествено. smile091 Иначе в клиповете на radoslv се казва , че се препоръчва от 0' до +0,5'. Така , че има надежда . Само дето незнам кой ще го направи, не че не мога , но нещЪ.

Сервизният инженер показа съмнения , че от там ще ми утихне звука. Каза, че неговвта лична Джета '2008 със същия мотор била дори по-шумна от мойта, но вървяла повече.

За да не мисля за това нещо реши да ми покаже друго нещо , което не му харесвало ...та да съм имал за какво друго да си мисля ... smile091

Мисля че беше КАНАЛ 23 където се появява времето за реакциите на дюзите една под друга .

2,3- 4-та стигаха до около -50 при яко настъпване , а 1-та стоеше все около +1 до +10 . Заключението беше, че най-вероятно на нея и има нещо , ама щом нямало проблеми някви да съм давал газ !!! Ся тряя да мисля за 2 неща вече !!! Голям кеф! =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това му се вика - човек без работа ... сам си търси главоболията.

 

Що не ги накара да ти оправят синхронизацията там в тоя сервиз, че да мирясаш поне за това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на -1,7 и не мисля да я пипам. По-важното е какво показват дюзите на 13-ти канал (mg), когато колата е загряла. Моите дюзи са в норма и затова няма да пипам синхронизацията. Колата е нервничка и турбото развърта по-бързо в ниските обороти, което е добре за мен, защото шофирам повече градско. Това, разбира се, е за сметка на малко по-висок разход на гориво в града.

Според мен синхронизацията не ти е проблем - не я мисли. smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам , че е в нормата ...от -3 до +3 , ама не там е работата.Трябва да се пробва на 0 и 0,5 за да видя дали няма да стане малко по-тиха .

Това на 13 канал какво показва , я разкажи с две думиза добиване на представа !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Количество впръскано в цилиндрите гориво на празен ход. Гледа се на загрял двигател. Използва се за проверка на състоянието на дюзите, евентуални проблеми в компресията, газоразпределение. Измерва се като отклонение в интервала -2,8 до +2,8. Влияе се при промяна на синхронизацията на валовете.

Дано не съм написал някоя глупост. Повече и аз не знам. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Количество впръскано в цилиндрите гориво на празен ход. Гледа се на загрял двигател. Използва се за проверка на състоянието на дюзите, евентуални проблеми в компресията, газоразпределение. Измерва се като отклонение в интервала -2,8 до +2,8. Влияе се при промяна на синхронизацията на валовете.

Дано не съм написал някоя глупост. Повече и аз не знам. smile049

 

Aaaa, това го не гледахме . Човекът гледа мисля 23-ти канал - реакцията на дюзите , демек от импулса на соленоидите им се прави извод за самите дюзи . Не трябвало да пада под -100 , мойте три падаха до към -55 , а първата все даваше +1...+10 .

Сигурно е "тръгнала"... smile091 smile091 smile091

 

..Между другото ми дадоха да направя едно кръгче с А4 - 2,0 ТДИ ....Ммммммммммммм няма такава кола в този клас ....51 000 лв. Ще тряяя да се събират , мамка му !!!

...Още по между другото - седалките и са досущ като на О2 - тесни ...ама са по-удобни малко !!!

Шумовете и звуците са съвсем приемливи за моето УХО !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..Между другото ми дадоха да направя едно кръгче с А4 - 2,0 ТДИ ....Ммммммммммммм няма такава кола в този клас ....51 000 лв. Ще тряяя да се събират , мамка му !!!

Що ходиш по такива сервизи, бе човек? Видя ли сега ко стана ......? smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tъй и никой не каза дали зависят предварения и разни там тънки настройки...Да не съм настроен по друг начин.

Чаках Сами да постне нещо по въпроса , ама уви....с тая фотография !!! :)

Три дни бях на едни изследвания в болницата и неможех да пиша.Много гадни работи преживях.Слава богу няма да умирам,нищо сериозно smile126 smile152 .По темата внушавате си :!: Единствено може да има по-мека работа ако гарнитурите им са с различни дупки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.