Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Твърда и мека работа на двигателя при 1,9 ПД-105.


димон

Recommended Posts

Възможно ли от центровка на газо-разпределителния механизъм на ДВГ или от друг софтуер на компа звукът на двигателя да е различен при коли с едни и същи мотори ?

Пробвано е на 2 таксита 2008 г. - звукът е приятно приглушен както вън така и вътре в купето.

На мойта - 2007г. тракането е бая по-отчетливо както вън така и вътре в купето , макар че е поне с 200 000 км по-млада от другите две. :-k

На какво може да се дължи това нещо ? Предварения, аванси, дюзи, софтуер или пък още нещо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли от центровка на газо-разпределителния механизъм на ДВГ или от друг софтуер на компа звукът на двигателя да е различен при коли с едни и същи мотори ?

Пробвано е на 2 таксита 2008 г. - звукът е приятно приглушен както вън така и вътре в купето.

На мойта - 2007г. тракането е бая по-отчетливо както вън така и вътре в купето , макар че е поне с 200 000 км по-млада от другите две. :-k

На какво може да се дължи това нещо ? Предварения, аванси, дюзи, софтуер или пък още нещо ?

 

от софта е ,защото аткакто тонито ми прави софта , мотора ми работи много меко и приглушено

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. отговора е - вързаните коне тропат с копита по кошарата, трябва си да ги отвържеш и да им дадеш да тичат на воля smile001 Аре да те пускаме по пързалката, никакви тракания няма да чуваш, само свистенето на турбината :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо,карай повече и двигателя ще омекне и ще стане по-тих. При мен Октито стана доста по-тихо като наближи 100хил.

Друг е въпроса за твойте чувствителни сетива! smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо,карай повече и двигателя ще омекне и ще стане по-тих. При мен Октито стана доста по-тихо като наближи 100хил.

Друг е въпроса за твойте чувствителни сетива! smile021

 

Да де ... и това го има ...за сетивата ... smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. отговора е - вързаните коне тропат с копита по кошарата, трябва си да ги отвържеш и да им дадеш да тичат на воля smile001 Аре да те пускаме по пързалката, никакви тракания няма да чуваш, само свистенето на турбината :)

 

Цецо, не схаванах много ...по принцип те схващам, но сега ми убягна !!! :D Да не си вкарал някоя добавчица към "нафтата" ? smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. отговора е - вързаните коне тропат с копита по кошарата, трябва си да ги отвържеш и да им дадеш да тичат на воля smile001 Аре да те пускаме по пързалката, никакви тракания няма да чуваш, само свистенето на турбината :)

 

Цецо, не схаванах много ...по принцип те схващам, но сега ми убягна !!! :D Да не си вкарал някоя добавчица към "нафтата" ? smile091

 

По-скоро е "вкарал" едно такова, дето ти се врътка в подписа, което е made by bega4kata. smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017

 

Тъй де, що си го взел това ТДИ и си го турнал тоя подпис?

 

Тракало било... над 2000 оборота не трака :) Аз поне не го чувам. Само праи виуууу....

 

Иначе сериозно по темата - точно тоя мотор в точна тая ламарина е много "резонансен"... или незнам как да го нарека. При едни определени обороти наистина трака като консерва с лагерни топчета в нея :) И ако на празен ход си на тия обороти, може да те побърка наистина. Имам чуството, че зависи и от температурата. С времето ще улегне и ще се намести. Можеш да пробваш да мръднеш една идея оборотите. Помага понякога.

 

До тогава, нали ти казвам - като се развърти турбината, не се чува тракане :) На място пускай музиката по - силно и готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tъй и никой не каза дали зависят предварения и разни там тънки настройки...Да не съм настроен по друг начин.

Чаках Сами да постне нещо по въпроса , ама уви....с тая фотография !!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мен също ме дразнеше твърдата работа на моя двигател. И аз търсех причината в ремъка защото е зацепен на -1 градус. Но се оказа в регулиращите болтове на ПД елементите. Откакто смених гумички и рег. болтове на ПД работата на двигателя утихна, нама го тропащия металически звук на помпите. Но моята е на 180 000 км. и е 2.0 ТДИ БКД. По принцип наблюденията са ми че 2.0 литровите са малко по тихи от 1.9, или най малкото звука им е доста различен. Твоята е с един рапределителен вал и не е проблем ако имаш ВАГ КОМ да развъртиш ботовете на вала и с малко в едната посока или с малко в другата да пробваш как ще е. Ако имаш желание ще ти пратя материали да видиш. На мои приятел неговата 1.9-ка я нагласихме така, че му беше с -3 градуса зацепена, и доколкото си спомням пробвахме на 0 , -1 и на 1 заспа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво разбирате под "заспа"? В смисъл как решихте, че това е точната позиция?

 

Аз мойта като си сменях ремъка я бях изпуснал на -2 ама въобще не се усещаше. После го видях, върнах я на 0... никаква разлика. Според мен за да се усети разлика трябва да е доста мръднала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми закачи Vag-Com да го видим на колко градуса си, ама тя твойта е нова, няма кой да ги е барал.

 

А, то в завода сякаш не може да се обърка нещо....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мен също ме дразнеше твърдата работа на моя двигател. И аз търсех причината в ремъка защото е зацепен на -1 градус. Но се оказа в регулиращите болтове на ПД елементите. Откакто смених гумички и рег. болтове на ПД работата на двигателя утихна, нама го тропащия металически звук на помпите. Но моята е на 180 000 км. и е 2.0 ТДИ БКД. По принцип наблюденията са ми че 2.0 литровите са малко по тихи от 1.9, или най малкото звука им е доста различен. Твоята е с един рапределителен вал и не е проблем ако имаш ВАГ КОМ да развъртиш ботовете на вала и с малко в едната посока или с малко в другата да пробваш как ще е. Ако имаш желание ще ти пратя материали да видиш. На мои приятел неговата 1.9-ка я нагласихме така, че му беше с -3 градуса зацепена, и доколкото си спомням пробвахме на 0 , -1 и на 1 заспа.

 

Да, 2.0-то е на порядък по-тиха. Шляпа по-меко от 1,9-то.

...Точно тва е моя проблем - тропащ металически звук , особено зимата - все едно е някой стар дизел с разбити бутални болтове. Като е загряла изчезва тропането , но остават тънките чукчета, които в много като мойта не чувам както в купето така и отвън...

Я прати да видя Матриала, че имам голямо желание . Само дето нямам желание сам да го правя !!! :D

 

п.п. Че как тъй тези болтове могат да се развиват насам-натам ? Това не съм го чувал ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то е най-горната зъбчатка на ремъка. Хваната е на 3 болта, като ги разхлабиш има мегдан да я завъртиш леко спрямо всичко останало. От там се прави синхронизация на вала демек ъгъла на предварение на дюзите. Разхлабваш, мърдаш леко, стягаш, палиш и гледаш на VAG-COM-a. И така докато стане колкото искаш... ако знаеш колко искаш да е :)

 

http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=3242

 

Ама не е за пред блока работа, да знаеш. Не че е кой знае каква философия, ама си трябват читави и здрави инструменти най-малкото. Трябва да свалиш капака на ремъка и маркуча на турбото дето минава от там.

 

Ти по добре първо виж колко е, пък тогава настройвай. Щото според мен не е това проблема. Ако въобще има проблем де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, я кажи на кой канал или както там се нарича се гледа аванса и как се казва на английски, също така колко трябва да е и тутакси отивам нейде да го меря :D ...Не знам дали има връзка , обаче на студено мноооо ми чука аванса като рязко ускорявам ...все едно загрял москвич 412. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Synchro, angle от -3 до +3 градуса на 4-та колона. Добре би било да е около 0-та. Преди да правиш промени запомни първоначалните показания, че ако не си доволен от промяната да можеш да ги възстановиш. smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Synchro, angle от -3 до +3 градуса на 4-та колона. Добре би било да е около 0-та. Преди да правиш промени запомни първоначалните показания, че ако не си доволен от промяната да можеш да ги възстановиш. smile056

 

Ми те тия показания аз доколкото разбрах са хардуерни. Не се помнят от някого, ами се правят с гаечен ключ и мускули ...Показанията за синхро ъгъла само се индицират от ваг-ком-а . Не е ли тъй ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо,най-добре вземи я смени и си вземи бензинка! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо,най-добре вземи я смени и си вземи бензинка! smile049

 

Що бе , виж кво пишат хората . С ъгъла на синхронизация се оправял грубия празен ход . С 1 градус само дори работата ставала тиха . Готов съм да се обзаложа , че и моя ъгъл тряяя да се барне .

Таман и бях свикнал и случайно влезнах в едно такси ...И ... :o Изнанада - по-тиха от моята !!

После извиках няколко таксита - О2 с тоя мотор . ...Ми всичките по-тихи , доставящи кеф на моето УХО . От там тръгна и темата . Ще я направя безшумна, мамка му и шкода ! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвал съм ти го,това е като чуждата булка,винаги ти се струва по-хубава! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.