Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Старт от Скрапта или Скраб на Старта Rapid 136


Frantsov

Recommended Posts

  • Отговори 80
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Frantsov

    30

  • skodko

    7

  • rsk

    5

  • maxrpm

    5

Най-много писали в темата

Колеги, някой ако е сменял целия кош /цялата предница ,страници, греди и тн./

на шкода 105/120 моля да сподели някои тънкости.

Другата седмица започва рязане на изгнилата предница на рапида и заменяне с доста

запазената от бежовата 120-ка , сега събирам всякаква информация за начинанието.

Не мога да намеря каталог с панелите на купето на шкода 105/120

,а ще ми е доста по-лесно да видя как са го измислили да се ремонтира в завода

примерно след челен удар. Това което виждам е ,че страниците са един панел с предните колонки / което нещо не ме кефи smile012 / не мисля да режа колонките на рапида.

Та ако някои има каталог с панелите на предницата ще съм му много задължен ако го сподели с мен. smile027 Същото важи и за адекватни идеи за решаване на проблема.

s_flag

 

 

ПП / минах вече 250 км с 120-ката и продължавам да се убеждавам ,че шкодата е най-добрия

соц. автомобил от този клас

 

Та къв е проблема? Режеш с плазмата или шлайфа/трудно е/ и почваш да градиш. Майтап, Къде имаш проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно тенеке ново от предницата. Гредичката под дъното на багажника с ушите за закрепване на моста.

Ще го снимам в неделя и ако ти върши работа ,мога да го трампя за читава рейка от донорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой ако е сменял целия кош /цялата предница ,страници, греди и тн./

на шкода 105/120 моля да сподели някои тънкости.

Тънкости бол, питай по-конкретно...

 

Това което виждам е ,че страниците са един панел с предните колонки / което нещо не ме кефи smile012 / не мисля да режа колонките на рапида.

 

На 105/120 не са една част с предните колонки, предполагам, че и на рапида са отделно. Просто страниците, или вътрешните калници, както ние им викаме, са монтирани под колонките в завода. И сега, ако ги сменяш трябва да ги подпъхнеш под колонките...Като преди това си махнал старите от всички точкови заварки...Което си е доста работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за каталога smile027

тук ясно се вижда , че колонката е отделна част от страницата / по принцип/

http://skoda-katalog.eu/ekatalog-105-12 ... -karoserie

вече започвам да имам ясна представа за действие

 

 

driver: ще съм ти много благодарен ако направиш няколко по подробни снимки на детайла

,а колкото до реиката няма проблеми стига да е в добро състояние /не съм я гледал конкретно

но предницата си тропа на бежовата 120 ка/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еха, колко търсех този панел ,но намерих цяла шкода smile049

В събота започвам да режа предницата на рапида.

Утре имам още малко работа по затварянето на десния праг за да мога да хоризонтирам купето максимално добре.

s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е модела за подражание към които сме се ориентирали.

А колкото до едрогабаритните части се надявам да изпадне нещо в някои магазин или

поне един преден капак запазен от някоя кола.И разпитването на Байчовците от квартала

бивши собственици на марката все още не е започнало,а точно този начин е доста ефикасен ако разполагаш с време. ако и това не помогне ще поръчваме.

Освен магазина на сточна гара,някои друг да кажете къде да си търся чарколяци?

Лично аз бих заложил на синия цвят, но всичко е въпрос на личен избор.

За части можеш да се консултираш и със Симо (зад Зоопарка).

Успех - с нетърпение ще чакам да я видя готова :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес вкарахме шкодата-донор в гаража и сагата се почна :lol:

Рапида си седеше кротко завит ,но и него го подготвихме за трансплантацията

или поне започнахме да подготвяме нещата.

 

Снимки: http://moho.snimka.bg/automobiles/skoda ... 0.27755308

утре мисля да започна разкопчаване на панелите /пък кога ще свърша никои не знае/

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес:

http://moho.snimka.bg/automobiles/skoda ... 0.27765460

снимките са малко, но бяхме твърде заети и никой не се сети да снима повече

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Леко раздвижване по темата

предницата е заварена и Рапида заприлича отново на Шкода :lol:

Снимки ще пусна утре /все забравям апарата /

Има и малко раздвижване по двигателя на шкодичката

просто орг. двигател ще се демонтира и ще се постави

фиатовия двигател от шкодата на колегата /Odin/

след ревизиране разбира се

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях останал с впечатлението, че колата ще е пълен оригинал. Какви са плановете сега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си разбрал колега s_flag

Двигателя ще е единственото отклонение от оригинала /с цел малко по-голяма атракция/

Колата я сглобявам с моите разбирания /на мен да ми харесва /

и без това ще я карам рядко поне да е малко по-голяма тръпката

,а за това определено ще спомогне Фиатовия двигател с малко преработки по него.

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toя мотор, делкото и карба са му ок. Насочи се към центровка на разпр.валове. И внимавай как натискаш педала с този мотор, защото лют ще да е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам ще се прави с двойка хоризонтални карбове, само колектор да се намери или направи... и аз му се чудех доста на тоя мотор, но поне засега не искам да надъхвам много рапидчето, щото си имам друга талига за резачка и трошене.

Ако срещнеш трудности с настройките ще те пратя при приятел, който е бог по италианските мотори и двойките карбове. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toя мотор, делкото и карба са му ок. Насочи се към центровка на разпр.валове. И внимавай как натискаш педала с този мотор, защото лют ще да е!

 

 

Не съм обърнал много внимание на двигателя / и без това ще се разглобява основно /

,но определено един от проблемите е бил в делкото /някой е махнал вакумния регулатор

без да блокира авансовата плочка/ резултата е хаотично разместване на аванса

–+ 30-40 градуса. При това положение няма как да заработи като хората този двигател.

 

Колкото до карбураторите http://moho.snimka.bg/automobiles/karbowe.76963.1543933

от години ги пазя за подобно нещо :lol:

единственото проблемче ще е намиране на орг. колектор за тях

ако не се намери ще си направя един / но ми се иска да е орг./

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом мислиш ,че постоянното местене на аванса с +-30-40 градуса не оказва влияние

не мога да ти помогна :lol: / не можеш да сравняваш 2 прекъсвач-токоразпределителя

с напълно различна конструкция и да очакваш симптомите да са идентични/

Впрочем този двигател не съм го чул даже да стартер да върти,но по разказите за проблемите

от старя собственик съм 101% ,че делкото е правело големи мизерии

Съвсем бегло забелязах и не правилното зацепване на всмукателния вал /с един зъб /

но това не е било болка за умиране, също не зная защо свещите са затворени на 0,3-0,4мм

Това са бели кахъри по ме притеснява какво ще излезе след измерването на хлабината

бутало/цилиндър.

За сега имам доста работа по купето и двигателя седи завит и чака да му дойде ред

,а когато го разглобя то ще си покаже дефектите

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя върти злобно, а звука му е песен. Запалихме го за малко, само мога да си представям звука от пилежа на гумите от 105 коня :) Може и проблема да е в делкото, помня, че имаше някакви проблеми със сместването му. После със собственика се скарахме за глупости и съм забравил.

 

Само успехи ви пожелавам, момчета!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя мотор върви точно толкова колкото наточен 136-так , тва го прави добър ! За него има и пълна инжекция и мисля че е по добър варянт от карбове марбове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя мотор върви точно толкова колкото наточен 136-так , тва го прави добър ! За него има и пълна инжекция и мисля че е по добър варянт от карбове марбове

 

Точно тоя отива на 150-170 магаренца :D с карбове и почти никакъв колектор, ама иска лев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За него има и пълна инжекция и мисля че е по добър варянт от карбове марбове

Мани не казвай това в присъствието на Сашко , че на бързо ша те анатемоса smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.