Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Старт от Скрапта или Скраб на Старта Rapid 136


Frantsov

Recommended Posts

Колеги,пускам темата за един Рапид за които се надявам да върне излъчването си

на единствената По-различна соц. кола /и когато всички бяха равни някой бяха по-равни от други/

Историята на колата е не известна освен ,че последните 3-4-5 години не е мръднала от мястото си. Но противно на нещата който се изписаха в форума за тази кола интериора и е подщи перфектно запазен /единствено е доста за мръсен/ няма скъсано счупено или липси.

единствено има следи от отваряне на километража !

Все пак колата или мазето което купих е било нещо като склад на собственика имаше крупно количество вестници,туби,шишета,календари,парцали и други тотално безполезни боклуци на борда.По каросерията нещата пак не са точно както бяха представени в форума

бих казал че купето е доста здраво за шкода която е била на улицата и е карана всекидневно/без полагане на спец.грижи/

гнилото е в нормални граници ;калник ,вежди и прагове /макар че праговете имат дупки вдигах колата с крик от VW директно на ръбовете на праговете без никакви проблеми пукания и пропадания.Като заключение мога да кажа че съм доволен колата има много добра база за възтрановяване.

Автомобила беше натоварен на буквално Най-бързата пътна помощ в София

така се движеше из трафика ,че не съм сигурен дали шкодата на собствен ход може така 

Сега колата пак е на улицата докато разчистя гараж и за нея!

Един съфорумец каза да изготвя списък с необходими части:

на първо време мисля ,че ще търся части за предницата

тоест трябват ми абсолютно всички шарнири, втулки, маншони и тн. За предницата

предполагам , че са идентични с тези на последните 120-ки с кормилна рейка.

Тоест ако някой има залежали нови части да казва ще ги спазариме /по-добре парите да се въртят между нас/ smile027

Направил съм много малко снимки за сега Но ще ги приложа.

Някой ще започне да злобее след като няма развитие по тази тема до дълъг пероид от време

но знайте Аз не съм много по-темите но това предполагам не е проблем smile027

 

http://moho.snimka.bg/automobiles/skoda-rapid.647877

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 80
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • rsk

    5

  • maxrpm

    5

  • Frantsov

    30

  • skodko

    7

Най-много писали в темата

Честито!

Колата има потенциал. Ако е на оригинална боя, още по- добре! Не са замаскирани удари. Желая ти успех!

Един съвет, търси нови ламарини. Задължително смени, предни калници, маска, прагове, преден капак, вежди на задните калници. Дано случиш на добър тенекиджия и бояджия. Визията как ще е? Оригинал и същия цвят?

п.п. Предницата става от 120ка/с рейката/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че и преди си се занимавал с дърти бараки, така че тази няма да се уплаши. Как ще я правиш? Оригинална реставрация или...? Успех! s_flag

 

П.С. Ще може ли да ми пратиш номера на колата на л.с., проверя от Чехия каква информация ще ми дадат за нея. Номера се намира в багажника, като го отвориш срещу теб в ляво, набит е в ламарината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е автомобила да се докара във вид близък до оригинала/винаги съм ценил оригинала/

Тенекетата ще са нови няма как; Преден капак,калници маски прагове и вежди но но-натам

ще правим външен вид. Първо мисля да сваля предния мост и калниците за да мога да работя

спокойно по предния кош да закърпия и обработя.Цвета на колата ще се смени 100% с друг

от цветовата гама на шкода /този няма да пояснявам на какво го оприличавам/

А тези тенекий за старите шкоди много кът станали :lol:

преди калници капаци имаше колкото искаш, цял преден мост оборудван имаше за някакви не много драматични пари за 8-10 години са се променили нещата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичаго,или четеш мисли или ходи бързо да пуснеш едно ТОТО :lol:

Нашия скромен екип се спря на цвят RAL 6138

или така казано Шкода 130 рапид 1985 Жълт Есен

но реално погледнато до боята има толкова време и труд,че само можем да си представяме

цветове :lol:

Да вметна че ако на някои му се търкалят калници и капаци от дядо му по тавана на къщата

за японка нови да пише Л.С

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е автомобила да се докара във вид близък до оригинала/винаги съм ценил оригинала/ ......................

:smt017 =D>

 

Избрал ли си нов цвят?

Тези двата много ще му ходят.

Тошко, цвета ще го оправим. Но първо трябва да се стигне до там ;)

Какво предлагаш за едрогабаритните части /ламарините/? Аз се сещам, че евентуално може да се намерят от тук:

viewtopic.php?f=15&t=8928

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Нашия скромен екип се спря на цвят RAL 6138

или така казано Шкода 130 рапид 1985 Жълт Есен ....

Това ли е?

/допускат се и едни джанти Аполо/post-4842-138453358608_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е модела за подражание към които сме се ориентирали.

А колкото до едрогабаритните части се надявам да изпадне нещо в някои магазин или

поне един преден капак запазен от някоя кола.И разпитването на Байчовците от квартала

бивши собственици на марката все още не е започнало,а точно този начин е доста ефикасен ако разполагаш с време. ако и това не помогне ще поръчваме.

Освен магазина на сточна гара,някои друг да кажете къде да си търся чарколяци?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди маски има все още при колегата rgc. Моята последно я купих за 50 лв. Аз смених две де, че първата я сгънах в една канавка. Инетесното е, че втората беше с доста по-лошо качество на изработка, ама явно старите качествени части вече не се намират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tази колица съм я виждал много често, защото живея в района от където я взехте. Радвам се, че няма да отиде за претопяване и се надявам, че ще стане много добър проект =D>

 

За части може да провериш и в магазина на Симеоновско. Виждал съм, че имат много неща за старите модели.

 

успех s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито !

Стягай го , да ставаме повече ... \:D/

Аз лично ,не бих ти препоръчал да сменяш старите калници, ако нямат удари и пробити места.

Новите искат доста обработка и подготовка преди да се поставят и пак няма гаранция какво ще цъфне след 2-3 години...

Успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За някакви малки и неспешни неща мога и аз да помогна - ако си харесаш нешо от някой чешки магазин.

Т.е. поръчвам ти го на моя адрес в Прага и ти го карам някъде лятото до БГ.

 

Успех с начинанието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес намерих тенекета за колата още са в магазина де но тези дни ще мина

да ги купя само проблемния преден капак ще ни мъчи до край Но и той ще се намери все от някъде.

И аз не искам да ги сменям колега защото зная разликата между заводско вграждане

и резервни части но просто е наложително има си кривини и гнилоч по старите.

Не ме притеснява ,че може да изгние после бързо поради факта че колата ще се кара

рядко и само лятото ,а в гаража не вярвам да изгние.

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и на теб!!!

Добри новини, изведнъж два спасени Rapida!

Успех с реставрацията, надявам се, че ще се сборите с мерак и размах!

Спорна работа!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес деня бе добър, след кратко ровене в единия гараж намерих малко рекламни

материали и няколко супер подробни сервизни книги на чешки.

http://moho.snimka.bg/automobiles/skoda-knigi.648352

това си е изнесено от сервиз шкода преди 20-таина години

и са си официални сервизни документи+ каталог с специални приспособления за ремонт

, някъде има и още s_flag

По автомобила напредък няма освен ,че купих вежди и прагове които трябва да преработя малко от 105/120 за рапид Но и за това имам план как ще стане възможно най- културно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка и успех с реставрацията! Хубаво е, че в рамките на седмица се появиха 2 нови Рапида във форума. s_flag

 

А книжките, които си изровил, гледам че не всички ги има в нашия раздел "Литература", така че ако ти се занимава, може да ги сканираш и да ги пратиш на модератора на раздела. Със сигурност ще има хора, които ще ги оценят. Дори такива като мен, които вече не са "задномоторни". smile001 Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефчо, да ти е честита новата придобивка! Докъде я докара с 403-ката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, тези дни ще пусна снимки да видите как върви кърпенето.

Днес голям зор видях докато разкопчая средните прагове на тоя рапид ,точковали през 4мм. егати хората все едно няма да се сменя никога s_flag

Днес ходих до магазина на Виурт за ръждопреубразувател 1 кг се надявам да стигне за "баба шкода"

 

Момчиле 403-ката седи в гаража но май няма да го бъде така виждам нещата но за сега го пазия

защото ми е жал да го дам за скраб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ето малко снимки от изминалите дни ;

http://moho.snimka.bg/auto-racing/skoda ... ene.649840

доста зор видях с оригиналния „пунктшваиц „ на средния праг

но и с това се справих. Сега се търси един среден праг защото в магазина има само 1

Борбата с ръждата се води и чрез Виурт ръждопреобразувател по-хубав не зная поне

s_flag

Мъчението продължава smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, както си почнал дай да се спазарим да смениш и моите прагове ;) В кой магазин си търсил вътрешни, на Симеоновско шосе ли? Имаха там доста бройки, но явно са ги свършили... виж в ТАЗИ тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.