Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с температурен датчик на Фелиция


petkov23

Recommended Posts

Е,няма как да се съглася с твърдението,че на бензин харчи повече отколкото на газ.Обикновено е точно обратното.Моля те да потвърдиш още веднъж казаното,а то бе "26 на 100 бенз и 15 на 100 газ".Те тоя фокус искам и аз да мога да го правя smile049

Извинявам се предварително,ако е особенност при мпи-тата и аз не съм запознат с нея :oops: ...но едва ли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

потвърждавам 26 бензин и 15 газ смятам че не е нужно да ме питаш 3 пъти колата е в пазарджик винаги може да се обедиш ако имаш път насам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

след 2 седмици яко ровене по колата и отстраняване на грешки ми остана само това което изчезва само като махна буксата на ламбда сондата която е нова.

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

 

28-10 - Short to Plus - Intermittent

ако може да кажете какво точно значи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пробвай да извадиш рейката заедно с дюзите и като си на газ виж дали пуска бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някакви емулатори газовата уредба ?

Като прегледах жиците намерих едно реле което е завързано със свинска опашка за единия кабел на компютъра, доколкото си спомням с 4 жици беше свързано и 2 отиваха към дюзите предполагам на 2 и 3ти цилиндър понеже като превключа на газ изкарва грешка в 2 и 3ти цилиндър, а другите 2 кабела не си спомням точно накъде бяха. Още в началото намерих на кабелите на температурния датчик едни резистори които изрязах и вързах кабела както си трябва да е. Ако това са някакъв вид емулатори не разбирам много от газта но това е което съм видял и не ми изглежда заводско по колата.Купих колата с газта тъй че нямам идея как е слагана.

колега krsgogo идеята е доста добра, но за това начинание ще ми трябва повечко време и ще стане към края на седмицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро бях при газаджия и той обесняваше на едно момче,че ако колата е кара само на газ,в самите дюзи гумичките се опичат и иглата неможе да затвори добре.Нищо че имолатора или по друг начин се изкючват самите дюзи помпата прави налягане и от там пропуска бензин постояно.Решението е да се сложи едно реле и когато колата е на газ да се изключва електрически самата помпа.Успех с разгадаването на проблема :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след сваляне на на изолир бланта от жиците от компютъра до релето,дюзите, бобината и датчиците по двигателя, на доста места има рязани жици и след това пак вързани има някакви резистори ли са какво са не мога да разбера че са намушени в едни шлаувки те са на червения кабел които е към дюзите, релето има 4 кабела 1 бял и 1 жълт влизат в купето предлогам отиват към копчето за превключване от газ на бензин и обратно, има бяла която идва от компютъра и червената отиваща към дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако правилно съм разбрал говориш за червения кабел който отива към дюзите ако неме лъже памета там има разделяне на кабела и то е в шлауфка.Доколкото за релето и начина на свързване намери някой читав газаджия да я погледне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре ще направя снимки на инсталацията как е направена да ми кажете дали е по същия начин оригтинално s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газаджията каза че всичко си е така с газта, релето прекъсва тока на дюзите когато превключваш на газ и така трябва да си е всичко при положение че колата е инжекцион а газовата обикновена, питах го за плочки нещо понеже е дупчен дросела и каза че ако се сложи плочка пластмасата над дросела ще опира в капака на колата и за това е пробит дросела. Смени ми изпарителя и го настрой, колата стана пушка на газ няма никакви проблеми, пали в студа, държи си обороти, само газаджията каза че са ми ниски оборотите на празния ход и сега като е топло времето ще ми е икономична но зимата може да пали трудно и ще трябва да се увеличат.

Ако може някой да се изкаже за грешката в ламбда сондата какво значи, и като е на газ дава грешка само в 1 и 2 цилиндър не трябва ли да бъде в всички 4 цилиндъра ако спира и 4те дюзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички проблеми по колата решени, темата е за ключ и колата отива за продан че ми скъса джоба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.