Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем с температурен датчик на Фелиция


petkov23

Recommended Posts

Паля фелата студена и през задното гърне духа топло от няколко дни е така, разхода на бензин е над 20 на 100 като преди си гореше 13, и ауспуха е черен а беше ръждив и кат и дам повече газ хвърля нещо между бензин и масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паля фелата студена и през задното гърне духа топло от няколко дни е така,

Сигурно не си забелязал, че и преди е било така. Все пак изгорелите газове са горещи, без значение дали двигателя е загрял или не.

разхода на бензин е над 20 на 100 като преди си гореше 13, и ауспуха е черен а беше ръждив и кат и дам повече газ хвърля нещо между бензин и масло.

Това вече звучи като проблем. 13/100 също не е нормален разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паля фелата студена и през задното гърне духа топло от няколко дни е така,

Сигурно не си забелязал, че и преди е било така. Все пак изгорелите газове са горещи, без значение дали двигателя е загрял или не.

Възможно е да си е било топло, но черното и маслото с бензин дет хвърля определено го нямаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сместа е много богата и в пазаджик едни майстори които наскоро намерих и се занимавали с шкоди казаха да сменя датчика за температурата и свещи сложихме на бриск еднополюсни и ся ми казаха да карам щяла да се оправи ам с тва лапане на бензин сега чакам заплата преди да карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С стария датчик като махнех буксата и нямаше промяна в работата на двг, следователно не работи. Като го свалих се оказа, че самия датчик е за VW 1.6. Сега с тоя който си е точно за моята фела студена държи по високи обороти докато загрее и много лесно пали сутрин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв номер датчик сложи, можеш ли да погледнеш, че и моя се оказа от 1,6 MPI, четири пинов, жълта гривна със зелена точка? Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв номер датчик сложи, можеш ли да погледнеш, че и моя се оказа от 1,6 MPI, четири пинов, жълта гривна със зелена точка? Благодаря!

Със синя гривна е за 1,3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с гривните май не е много определящо понеже тоя който имам за 1.6 е с синя гривна, а 1.3 жълта след няколко дни ще видя и точно номерата на датчиците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От литературата във форума /19-10/ пише "Simos 2P"-без климатик жълта маркировка; "Simos 2P"-с климатик синя

По номера:

- 357 919 501 А - жълт

- 6U0 919 501 В -син

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номерата са точно като в литературата. Само че разхода при мен си остава голям.

С 8 литра минах 35 км сметките ги оставам на вас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам климатик, но датчика си е син. Ако си сложил жълт, може да си в грешка, но не съм сигурен. Ако въпреки всичко не се оправи, разковничето може и да е тук -

...и ауспуха е черен а беше ръждив и кат и дам повече газ хвърля нещо между бензин и масло.
Стискам палци да я излекуваш. Иначе с този разход може спокойно да я махнеш и да си купиш Субару Легаси 3,0 Н6 и "ти да си човека" smile035
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да я продам но първо ще я оправя да гори под 10, иначе няма смисъл от парите които хвърлих досега по нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

колеги помагайте проблема изобщо не е в температурния датчик, понеже е нов и разхода си остава около 26 на 100 бензин и 15 на 100 газ. Пробвах с компютър и дюзи на инжекторите заедно с цялата рейка и кабеляците от друга фелиция която си има съвсем нормален разход като по каталог, но в моята промяна няма. Сменени са и свещите пробвах с друга бобина или квото там си се води дето са го сложили директно на свещите и пак същата работа. Един комшия бачка в тойота сервиз и понеже на частно се занимава със всякакви морги да ги върне от мъртвите и каза за веригата ако някой грамотен майстор я е барал и е прескочил някой зъб при качването може да погорва повечко, но след обстоен преглед на целия двигател каза, че трябва да остави само двигателя в коша и да смени всичко друго с някоя дет си работи правилно и едно по едно да ги гледа та да намери разликата. При положение че я купих за градски автомобил да ми излиза по икономично въобще не е добре.

 

п.п. Ако може да смените заглавието на темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единия вариант е ламбда сондата да дава бедна смес на компа или дроселовата клапа ... пробвай с друга ламда сонда първо (друго не се сещам)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единия вариант е ламбда сондата да дава бедна смес на компа или дроселовата клапа ... пробвай с друга ламда сонда първо (друго не се сещам)

Забравих да спомена и ламбда сондата сменена с нова, макар и универсална но я изпробвахме на другата шкодичка и на нея си работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами остава да пробваш с дроселовата клапа на другата Фелиция и ако остане същото положението пристъпваш към отваряне на мотора .

Не е зле да я качиш на комп и да погледнете живи данни и да сравниш с параметрите в Аутодатата или в някоя друга каталожна програма .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора го отваряхме перфектен няма грам отклонения, смисъл на майстор го карах не съм още стигнал до такава степен в знанията. Тая кола златна ми излезна....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... 26 на 100 бензин и 15 на 100 газ. ...

 

:roll: Хъх,е тук ме утепа ...на бензин 'арчи повече отколкото на газ smile021 smile096

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човеко,не им разбирам на тез мпи-та,ама то двигател си е все на един принцип ....ти за кви литри говориш бре,свят ми се зави .....то дори и единият цилиндър да няма клапани и да се лее бензин без възпламеняване пак трудно ще харчи толкова :roll: .Тая кола работи ли като хората,тяга има ли,трябва да се усеща някаква разлика .....имам усещането,че нещо е прецакано тотално.Казваш че мотора е отварян ....колко му се доверяваш на тоя майстор,че си е свършил работата кат 'ората?А и тоя разход на бенз и газ,цитиран в предния ми пост ме изумява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да споделя какво се оказа, като колата не е оправена казах че проблема не е решен но някой реши така да напише в заглавието. Който не вярва в разхода може да дойде и да се убеди на място да има разлика до 1 литър спрямо стила на каране. И определено имам доверие на майстора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.