Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Какво сте сменили, какво е дефектирало през първите 50000км


felicialx

Recommended Posts

При мен са: ел. запалване /комутатор/, маншони на каретата, термостат, палец на делкото, ауспуси /от старост/ и последно водна помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две крушки на късите фарове, три на осветлението на номера и две на стоповете - не бяха дефектирали, а изгорели. И оригиналните чистачки са сменяни - с Валео отпред, отзад с каквато имаше при бат Мишо.

 

Колата е перфектна, в момента е на 53000км. и въпреки, че е с кажи-речи никакво заводско опционално оборудване, не я сменям за нищо, изключително здрава, стабилна и надеждна машина е. smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пукна се главата на 25 000км-беше от дефектната серия с номер V125

спених я с модела,който не се пука

в момента е 37 000 и съм изключително доволен от колата,не я сменям за нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм на около 15, ама колата е на 200 хиляди. И като гледам предишния собственик не е сменял нищо, включително ангренажен ремък и ролки smile001

 

Иначе аз като гледам ще сменям компресор на климатик и маховик. Ама то е стандартен консуматив това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спукан кулер на 2х50 000 км. smile049

Сменям я за Superb. smile001

 

Предлагам лампички, чистачки и др.под. да не се броят за дефектирали части. :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз смених само третия стоп, че се беше разлепил и се пълнеше с вода

 

на около 90 000 почти всички тампони по окачването и мотора + амортисьори

на 140 000 ангренаж и ролки включително и на генератора + задни накладки

на 150 000 предни накладки

 

в общи линии е това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

70к - тампони на двигателя

100к - предни дискове

100к - съединител (само диск, без маховик)

 

Останалото са консумативи (масла, филтри) и сменен картер (от удар smile049 )

 

Ако я сменя, то ще е само за 4х4 smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предно стъкло, защото го счупиха специалистите от ЕТ и преден десен лагер на главина. Скокнах в една дупка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте малко. Темата е "какво е дефектирало". Не знам защо включвате консумативи като накладки и т.н. Има ли кола, която не сменя накладки? По тая логика Пепи да извади бележките от бензиностанциите. Ако някое дете ви счупи стъклото или катастрофирате това дефект на колата ли е? Под дефектирало аз разбирам на Бат Сами проблема или прословутите проблеми с DSG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената дефектирала част при мен беше: маркуч с вакуум за спирачките. Но това беше заради нескопосано сложен въздушен филтър.

 

На 52х.км- смених преден десен маншон на полуоска.

П.С: На 99х.км. смених и ляв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

водна помпа - на около 3 хиляди май беше.

и честото "изгаряне" на крушки, ама там май се касае за особеност на модела :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октито - актуатора... "Оправих го" с помощта на WD40.

Ляв маншон на външно каре.

Маншони на водачите на дясна задна спирачка - тропа си от нова, блъсках грес, раздух маншоните и от "Порше" си взех комплект маншони съдържащ и едно малко пакетче с оригинална грес. Родих се - тишина! Преди това смених и накладките - само и само водачите да влизат по навътре в дупките smile049

По Супърба нищо не е пипано щот е на 20к :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз купих моята на 208к а вече е на 271к км. До тогава нищо не беше сменяно. И се наложи на 3 транша да вкарам возилото в правия път:

- ангренаж комплект (верига, зъбни колела, семеринг)

- гумички на клапани

- кормилни накрайници

- ляв шарнир

- предни амортесьори + тампони на макферсоните

- предни накладки + дискове

- задни накладки + цилиндърчета

- генерация от..до

- лагери на 4-те колела

- прагове, вежди и задна врата

- радиаторче на парното, вентилатор на парното

Сменям я само за О1, не за друго, ами щот ми е мечта да имам моя си О1. Ама тва кат порасна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18000 - съединител - заводски дефект, уж.

30000 - задни тампони на носачи и на стаб.щанга.

44000 - дискове+накладки, заради криви дискове.

 

И в общи линии това + едно уплътнение на врата по гаранция, почти веднага след като взех колата, ако се брои. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каренце, крушка за фара и бензин (оригиналния не стигна до никъде smile049 )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Не знам защо включвате консумативи като накладки и т.н.

...

 

Писал съм съединител защото го смених по-рано (очаквано към 150к, а не на 100к), а освен това имаше счупена ламелка.

За дисковете - както вече писах старите все още си седят в гаража. Смяната беше най-вече заради изкривяване и лесно прегряване.

 

Иначе има и други смени (задна броня, дясно предно стъкло, гуми, джанти и т.н.), но те не се броят, защото или са след чужда намеса (удар, взлом, и т.н.) smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабия 1 Фейслифт 1.2 64 конски сили:

Дефектирали :

-Компресор климатик 8200 км - 1007 лева с труда в Еуратек София

-Спирачни дискове изкривени+ накладки(сменил съм ги отново с такива за оригинално вграждане) 11 000 км- около 380 лева с труд в Еуартек София

-Бобина - 31 500 км - около 140 лева с труда в Еуртек София

-Подсветка на копчето с ключе намиращо се на ръкохваткта на вратата-34 000 км- диодчето ми го смени приятел за без пари .

 

Това е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук нещата са от крайност в крайност, от много здрави до такива с много неестествени дефекти за този пробег. Продължавайте да видим още примери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавия 1 Тур:

 

От 0км до 50000км - дефектирала брава на пета врата(лифтбек),1 година след това ни викнаха на акция за гаранционно подменяне на същата брава.Спукан картер(от удар,не дефект).

 

От 50000 до 70000км.,сменен актуатор (с WD не се получи защото мембраната изтече през дупката в клапана),сменен акумулатор след 5 години вярна служба(оригиналният),предни дискове с накладки(прословутият проблем с кривите дискове на ВАГ-овете от това поколение),почистване на ЕГР(клапата за комфортно гасене блокира и колата не запали).Смяна тампони носач - задни,защото се бяха поотпуснали.

 

Това са дефектите от 03.01.2006г. до сега,колата е изминала точно 71000км. за този период.

 

 

Горе-долу офтопик:

 

Октавия 1 Л&К:

 

Купих я на 149000(горубленски) smile048 .

 

До сега за 1 година и близо 18 000км.

 

Смяна компресор климатик,тампони макферсон,тампони носачи-задни,шарнири(така и така бяхме разглобили колата,а те омекнали),ремонт актуатор(с WD),обтяжна ролка(обслужващ ремък),това е за сега,очаква ме смяна съединител(незнам за маховика защото не тропа на празен ход и не тресе при тръгване,но отделя високо.).Чип тунинг,че не палим топли. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През първите 50хил.км. не съм сменил -нищо.На 96хил. смених дебитомер.Колата е О2-1.9ТДИ,2005год.Не броя един тампон и накладки-предни и задни! :)

 

п.п.забравих и предно стъкло,заради камъче и два броя врати,щото един ме удари от ляво! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

62 000 км. - 1 к-т чистачки
колега,темата е за дефекти ,не за консумативи!Ако беше прочел внимателно преди да пишеш щеше да разбереш да не си правиш труда......

п.п. и да знаеш,че имаш най-противния аватар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.