Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Водна помпа Фелиция


felicialx

Recommended Posts

....Имам чувството, че си виждал помпа само отдалече.

.

 

:D:D Къде да съм виждал пък точно аз...Със здраве.

Ами, така излиза. Те и хората на Симеоновско продават помпи, но не са наясно с принципа й на действие. И не са длъжни, разбира се.

Явно, по- добре чуваш! :D

 

Поздрави smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Или пък си вземи пак Лада и се спаси от проблемите smile001

[-X Краси, по-полека с такива съвети дори на майтап, че току виж се вързал човека... на нашата Лада '76 набор уж от доброто старо качествено СССР-ско време едно от първите неща, дето се скапа беше водната помпа на около 30 хил. км от нова - вероятно докато са я отливали някой си изпуснал вътре стаканчика с водка :lol:

..... Мисля да покарам докато се изяви по-силно и тогава вече ще съм сигурен.

Не отлагай смяната! Може да блокира насред пътя и да береш ядове.

Тука Жоро е много прав - точно така стана навремето с жигата - докато аз като новобранец шофьор си карах, чудейки се какво ли пръска отвътре по капака, та чак ръждясва и дори набедих акумулатора в съседство, че кипи... тя помпата в един момент взе че се разпадна на парчета и накрая дойде да ме спасява въжената линия на свакото с 1000МБ-то smile117

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко е спешна подмяната при положение , че владовата Фелиция от няколко години се обажда зимата и той дезодорира оста около лагера и тя млъква :mrgreen: , а тоз двоен лагер трудно ще се разпадне по подобие на старите технологии .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко е спешна подмяната при положение , че владовата Фелиция от няколко години се обажда зимата и той дезодорира оста около лагера и тя млъква :mrgreen: , а тоз двоен лагер трудно ще се разпадне по подобие на старите технологии .
Това го правя по три причини:

1. Финансови

2. Много дълбоко съм убеден, че с всяка смяна на каквото и да е било с "оригинални части", нещото изкарва все по-малко и по-малко време. С "неоригинални части" изкарва дори по-кратко.

3. Накупил съм си повечко WD-та, що да не си ги ползвам :lol:

Иначе по темата: това с менте-лагерите и пренатегнатия ремък го играх преди няколко години, когато пренебрегнах услугите на д-р Иванов, а ползвах тези на един "майстор" от Сточна гара. Ремъкът беше толкова силно натегнат, че колкото и да го натискаш, не поддаваше (а в Цедрих пише, че трябва да слиза надолу с 10-15 мм). Респективно и лагерите почнаха да стенат...с две думи: не-компетентност

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да звучи за такава непретенциозна кола като Фелиция смяната на водна помпа излиза относително скъпо или в моя случай:

 

Водна помпа HEPU която със сигурност ще изкара повече от оригиналната - 82лв.

Смяна - труд 60лв.

Антифриз 1.5л HEPU 9.50лв

 

Или общо 151.50лв. при положение, че за помпата и антифриза ползвам съответно 25 и 20% отстъпка и че, цената на смяната варира, цялата операция спокойно може да надхвърли 200 и да стигне до 250лв.

 

Ако добавя и това, че човека при когато съм си поддържал колите от 8г. насам и нямам оплакване вчера ми поиска 100лв за смяна на въпросната помпа и то при положение, че за тези 8г. съм му довел още 20 клиенти мой приятели, просто не искам да коментирам така си е преценил.

 

Сега ще се доверя на Михаил от Симеоново пък ще видим.

 

Още нещо интересно е, че специално за Фелиция наблюдението ми до момента е, че сменените части изкарват повече от оригинално поставените, което от една страна не е лошо, но говори много лошо за качеството на марката. Веднага ще дам примери с това което аз съм сменил - комутатор, палец на делко, термостат, маншони на карета. Сега съм сигурен, че и новата водна помпа ще изкара повече от оригиналната...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не чуе оня рогатия , ама на Формана помпата е само на 190 000 :oops:

 

Прати я в Млада Болеслав да я изследват като помпа-чудо пък дано се поучат от нея. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Забравих да пиша, колата е готова отдавна, Мишо е много коректен и всичко е ок. Оригиналната помпа въпреки, че не течеше и не се клати чак много, се върти доста трудно на ръка което значи, че е била недалеч от блокиране, като "бонус" и тампона е на 2 части. Пълен боклук с щампа Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да пиша, колата е готова отдавна, Мишо е много коректен и всичко е ок. Оригиналната помпа въпреки, че не течеше и не се клати чак много, се върти доста трудно на ръка което значи, че е била недалеч от блокиране, като "бонус" и тампона е на 2 части. Пълен боклук с щампа Шкода.

Колега на снимката корпуса на термостата от твоята кола ли е? Любопитно ми е това че предвид километрите на колата ориг. помпа би трябвало да те изкара още, но ме притеснява кафеникавото отлагане по корпуса на снимката което говори за лошото качество на антифриза. Ако въпросната част не е била от твоята кола ме извини за въпроса :?

post-5477-138453366001_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Честата" смяна на антифриза води до такива отлагания ... гледам , че капачката розовее , значи се кара с G12 , ама и той иска на 3 години да иде в канала smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на снимката корпуса на термостата от твоята кола ли е? Любопитно ми е това че предвид километрите на колата ориг. помпа би трябвало да те изкара още, но ме притеснява кафеникавото отлагане по корпуса на снимката което говори за лошото качество на антифриза. Ако въпросната част не е била от твоята кола ме извини за въпроса :?

Какво общо има антифриза с лагерите на помпата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата е от моята кола да. Антифриза първите 7 години не е сменяван изобщо, беше си с оригиналния и колата до седмата си година беше на 14000км. След това като се скапа термостата към осмата година 8) смених и антифриза и сега е с НЕРU G12.

post-5513-138453366018_thumb.jpg

 

Както колегата по-горе е написал при лагерите не влиза антифриз или каквото и да е друго, те или са направени както трябва или са боклуци вградени в корпус с емблема на Шкода както е в случая.

 

Ако ви е интересно като обмяна на опит ще снимам старата помпа и скъсания тампон.

Пак ще кажа, че докато тази Шкода седеше на едно място карах Лада 2104 с обикновен син евтин антифриз от незнайна марка. Тази кола я продадох като стана на 195хил. и не знаех що е водна помпа, що са тампони на двигател, що е термостат. Дори и ролката на ангренажа не съм сменял защото нямаше нужда, късал съм ангренаж в движение и колата просто спира без да чупи нищо след което се слага нов ремък и тръгва. Не казвам, че Лада е супер кола, но такива са фактите. :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Божа работа. Той тампона и да е скъсан и да не е общо взето голяма разлика няма. Важното е помпата да е изправна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.