Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

избор на масло Фабия 1,9ТДИ


georgi_fabia_I

Recommended Posts

някой може ли да предложи няколко хубави масла с точна спецификация за Фабия I 1.9 тди 101кс...благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми всяко масло със 505.01 спецификация за помпа дюза. Цените им почват от 75 лева нагоре. Аз ползвам сега Unil 505.01, ама му качиха цената и сега съм си взел Pentosin Pentosynth HC 5W-40 и чакам да го сменя след зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре карай с маслото,което препоръчва производителя. [-X Мисля,че е Castrol и/или Shell. :-k Иначе това за спецификацията е точно така 505.01 =D> .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре карай с маслото,което препоръчва производителя. [-X Мисля,че е Castrol и/или Shell. :-k Иначе това за спецификацията е точно така 505.01 =D> .

И каква е разликата от другите масла с 505.01? Щом е одобрено от VW става. Тук има много хора които не са били доволни от Шел или Кастрол. Ето един лист със одобрените масла, може да не е най-последна версия ама е много близо.

http://www.my-gti.com/2532

Задължително е 505.01 да го пише на тубата. Щото имаше разни Кастроли (Магнатек или EDGE) ако не се лъжа, които са уж 505.01 ама не го пише на тубата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре! Само иказах мнение.Не ангажирам никой с него, колегата с каквото масло иска с такова да кара. :mrgreen:

 

п.п. А като си купуваш наливен Кастрол, щото да е по-еФтино как да го пише! Вземи си от официален дистрибутор или фирмен сервиз и тогава гледай пише ли или не!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента съм с лик & моли и е добро маслото, предишният собственик е слагал някво моторекс, нищо не ми говореше, но все пак някво масло там... Ще гледам да избера най-доброто от това, което се предлага на пазара в Дания, тъй като живея тук поне засега.... Доколкото разбирам най важното е да е 505. 01.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.landberg.dk/shop/castrol-mag ... -372p.html

как ви се вижда това, струва около 90 лв., но не мога да видя дали е 505.01

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

видях отговаря на стандарта 505 00 значи няма да е тва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://motorolieshoppen.dk/product.asp?product=16 ето това трябва да е добро около 100 лв. Моля модереторите да ме извинят за размишленията ми. На колегите едно голямо благодаря
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти по интернет ли ще го купуваш това масло? Ако е от магазина , гледаш за 505.01 и вземаш. Дал съм ти и списък с одобрените масла. Защо не продължиш с лики моли?

А за наливно 505.01 не съм чувал и виждал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това казавам,че няма наливно.С това приключвам, че оспамих темата на колегата! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може би в дания има друг избор на масла, иначе този последният линк, който бях пратил - е на масло, което отговаря на списъка, който ти прати. А иначе защо по интернет причината за мен е ясна - заради разликата в цената в интернет то е 370 крони, а в магазина е 500. Както и да е мисля, че кастрол едге не е зле и е 505 01.

... от къде идва разликата в цената- Дания това е държавата с едни от най-високите данъци, съответно само заради това, че е в магазин цената става с 30 % нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През последните 10 и повече години , с изключение на една смена в ЕТ с Кастрол 5W40 съм карал коли само със съответното масло Шел подходящо(е не винаги) за двигателя. Проблеми никакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://motorolieshoppen.dk/product.asp?product=16 ето това трябва да е добро около 100 лв. Моля модереторите да ме извинят за размишленията ми. На колегите едно голямо благодаря

 

Аз налях точно такова, само че тубата е с кръглата капачка (не знам дали има някаква разлика с това, което си показал ти в датския линк):

 

http://ngt.bg/avtochasti/component/virt ... ?sef=hcfpm

 

Според описанието му е VW 505.01, даже май си пише на етикета, че е подходящо за VW с помпа-дюза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://motorolieshoppen.dk/product.asp?product=16 ето това трябва да е добро около 100 лв. Моля модереторите да ме извинят за размишленията ми. На колегите едно голямо благодаря

 

Аз налях точно такова, само че тубата е с кръглата капачка (не знам дали има някаква разлика с това, което си показал ти в датския линк):

 

http://ngt.bg/avtochasti/component/virt ... ?sef=hcfpm

 

Според описанието му е VW 505.01, даже май си пише на етикета, че е подходящо за VW с помпа-дюза.

еми начи е супер , даже и цената си е като в бг :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал най-вече с CASTROL, с AGIP, сега съм с ШЕЛ-а 5w40 и трите, смянял съм маслото винаги на 8-9 хиляди, и трите масла ми харесват :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко отклонение от темата- сутрин(особено в студено време) когато палите колата, чукат ли ви хидроповдигачите за 3-4сек? Става въпрос за колегите с 1,9 ПД моторите(ATD, AXR).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко отклонение от темата- сутрин(особено в студено време) когато палите колата, чукат ли ви хидроповдигачите за 3-4сек? Става въпрос за колегите с 1,9 ПД моторите(ATD, AXR).

при мен няма разлика преди да загряла или след това, може би не е чак толкова студено още тук около 0 градуса е тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко отклонение от темата- сутрин(особено в студено време) когато палите колата, чукат ли ви хидроповдигачите за 3-4сек? Става въпрос за колегите с 1,9 ПД моторите(ATD, AXR).

[-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се заслушах сутринта и може би има 1, 2 секунди, докато разбърка маслото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам с 5W30, но не мисля че това е от значение, като постои повече от 24часа след палене си почуква. Питам се дали това е свързано с падане на налягането в маслената система, маслен клапан или нещо друго.Навремето имахме чисто ново БМВ 320Д Е46 и то сутрин си чукаше за 2-3сек. Може ли някой да обесни, защо е така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.