Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Заключване на фелата.


petkov23

Recommended Posts

Никой ли няма идеии

И моята задна дясна правеше така от време на време и все поглеждах като заключвам дали е щракнала, но се оправи от самосебеси не знам защо smile049 най вероятно е от машинката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли няма идеии

И моята задна дясна правеше така от време на време и все поглеждах като заключвам дали е щракнала, но се оправи от самосебеси не знам защо smile049 най вероятно е от машинката.

Тя и моята веднъж вече се оправи и нямах никакви ядове дълго време, но миналата седмица като каза край никакъв потенциал да проработи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 години по-късно...

Ремонта е супер лесен. На ключалката има едно като шапчица с едни издатинки и те се трошат, много са меки. Аз си взех само шапчицата от сашо на брегалница за 5 кинта. Вкарай си колата в гаража на някой приятел и действаи без никакъв страх. Трябват ти и зегер клещи нормално затворени, може и с нормално отворени ама по - трудно. Като свалиш зегерката гледай да не изпадне патрона, ако изпадне внимавай да не изпаднат пластинките, ако изпаднат внимавай да не изпаднат пружинките които ги бутат нагоре, ако изпаднат вече ще ти трябва ключалка за части.

 

Ако изпуснеш пластинките и се наложи да се пренареждат, да знаеш имат номерца, но май май нямат функция, пробвай си с ключа, трябва да ги наредиш така, че да се приберат всички и да се завърти в корпуса.

 

Тая пружинка която връща ключа в положение 0 не можах да я разбера как може да стане да връща и от положение ляво и от положение дясно, но тествано е че дори и да я сложиш да връща само от едното положение пак си е ок, просто си изграждаш навик сам да връщаш ключа до положение 0.

 

Здравейте, 

Да питам в тази стара тема,

От къде да си закупя тази "шапчица" че вече и двата патрона са счупени и .... пада едно отключване през багажника, което не е работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зарежи тази шапчица, вчера я счупих и на съседа на фелицията. Точно както му казвах че това се чупи, той пита - "Как така се чупи?" И само чувам пук! Викам ето така :D Отиди в магазина и си вземи 2 патрона с ключове за преди фейслифта и ще забравиш всякакви ядове. Там шапчиците са стоманени, но не са заменими с тези на твойте ключалки.

 

Боже ти вярно си извадил мнение от младините ми ... Вече разбрах как се слага пружинката :D

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Да се върнем отново в младините :)

От ключалките преди фейслифта може да ли да се размени секретната част. Да не се налага да нося една шепа ключове за тази прекрасна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключаря срещу 20тина лв прави чудеса, а иначе лично на мен ми се виждат трудни за пренареждане, или поне по - трудни от тези на феислифта. Ти коя част искаш да смениш?

Lock-Cylinder-Sets-Lock-Cylinder-Seal-Ma

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.