Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем с халдекс-Октавия 1


shjkkjhs

Recommended Posts

Здравейте колеги. Да попитам на някого дали му се е случвало. При пребоксуване на предните колела халдекса си сработва нормално и зацепва и задните колела,но след това не изключва и остава зацепен постоянно което не е приятно защото има и блокаж и при завиване задните колела приплъзват е бутат колата напред и в сняг си е плашещо,няма завиване. Като оставя колата за 10-на мин. в покой и сам се изключва,ама като я подкарам пак зацепва. Ако имате инфо ще се радвам да помогнете...

 

PRR: Писането с главни букви означава крещене и не се толерира в този форум. Дори е изрично забранено в правилата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти лада или москвич не си ли карал . Като има сняг / а тази зима къде го намери не знам/ се кара леко и внимателно . Това го пише и в закона за движ. по пътищата.Да ви имам проблема аматьори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега shjkkjhs, обслужвал ли си го - сменял ли си филтър, проверявал ли си нивото на хидравличната течност. Ето линк към една тема на колегите от Audi клуб http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=70686. Дано да ти помогне. Единия колега се оплаква точно от блокиране на задните колела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти лада или москвич не си ли карал . Като има сняг / а тази зима къде го намери не знам/ се кара леко и внимателно . Това го пише и в закона за движ. по пътищата.Да ви имам проблема аматьори.

 

Ти май нещо се обърка, а ? Нито (явно) си запознат какво е халдекс, нито тона ти е подходящ за този форум. А и не смятам че сравнението м/у Октавия 1 и Лада или Москвич е адекватно... smile175

 

А това "аматьори" - за теб ли се отнасяше ?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е най-интересното,че са сменени и маслото и филтъра преди 20-на дни, на диагностиката всичко е перфектно, майсторите в еуратек вдигат рамене и дотолкова, препоръчаха ми да си направя бутон и да си го включвам когато ми е нужно през другото време да си е само с предно предаване,зачудвам се....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 години по-късно...

Привет,наскоро придобих една О1 2003,AGR 4x4,и съответно 4x4 не работи!Поогледах нещата и видях,че 8-пиновата букса е счупена и привързана с изолирбанд.И сега въпроса е има ли схема кой кабел с от букса на инсталацията на колата,с кои кабел на буксата на халдекса се свързва по цветове?Кабелите и на двата снопа са с по 7 броя кабели всичките различно на цвят.

Благодаря на решилите и знаещите да помогнат!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава схема няма. Схемата е от къде идват кабелите на буксата, но вътре в самия халдекс какви са кабелите няма, както и детайлни схеми на самия халдекс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че единствения ремонтирал успешно халдекс е колегата mtz! Може би ще ти обясни схемата - и той е с о1 4х4. Успех

 

Пс. За да е направил това "търгаша" може да има друг проблем със системата...

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък единствения :tongue_1: .Обърни се към този колега от братския форум http://forum.vwclub.bg/memberlist.php?mode=viewprofile&u=58

Мисля,че може да ти помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имах проблеми с на баща ми халдекса и мисля, че бях открил схема на пиновете. Ще се поразровя и ако съм я намеря ще я кача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък единствения :tongue_1: .Обърни се към този колега от братския форум http://forum.vwclub.bg/memberlist.php?mode=viewprofile&u=58

Мисля,че може да ти помогне.

 

 

:fiu:  в нашия форум друг има ли... Иначе, да, ще има и в ауди и в фв форумите, но дали е точно същата схема и модел като на о1 AGR, понеже mtz e точно с такава ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mtz е с помпа дюза, но това няма значение. Халдекс на първото а3, голф 4, сеат толедо леон и октавия 1 е един и същ при всички.

Пацо е спец по халдексите, а и прави контролери за тях, така че няма нищо лошо в препоръката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mtz е с помпа дюза, но това няма значение. Халдекс на първото а3, голф 4, сеат толедо леон и октавия 1 е един и същ при всички.

Пацо е спец по халдексите, а и прави контролери за тях, така че няма нищо лошо в препоръката.

Слагат и 2ра версия и 3та на изброените. Виж с това за контролерите ме грабна мен. Кой е Пацо, линка към братския форум? 

Бях останал с впечатление, че е 90к.с на mtz, но това няма значение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се замислям, този човек с това се занимава или му е просто хоби? Той ли ги прави контролерите или само ги монтира(има оранжев и син като информация в нета с 2 различни програми), и най-вече, някой от форума ползвал ли му е услугите и колко струва един такъв контролер? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се замислям, този човек с това се занимава или му е просто хоби? Той ли ги прави контролерите или само ги монтира(има оранжев и син като информация в нета с 2 различни програми), и най-вече, някой от форума ползвал ли му е услугите и колко струва един такъв контролер? 

Говорил съм с Paco по други въпроси свързани с халдекса, но доколкото ми е известно, направата на контролери му е хоби. Даваш му твоя контролер и ти го връща преправен. Цената, която беше споменал някъде е около 500 лв. Той е човека, който се занимава и с ремонт на моторчето на халдекса. Мойто се скапа, намерих си друго, което работи, а сега съм се заел с ремонт на старото, като му сложих ротор от винтоверт. Тестовете на сухо дават добри резултати, но още не съм го качил на халдекса да го пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави ги доколкото знам и прави диагностика и ремонти на халдекси. Потърси го по телефон за цени. Във фв има добро реноме.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата svjokera. И сега въпроса е има ли схема кой кабел с от букса на инсталацията на колата,с кои кабел на буксата на халдекса се свързва по цветове?Кабелите и на двата снопа са с по 7 броя кабели всичките различно на цвят.

Ако си решил сам да си го възтановявяш ще ти пратя инфо по схемата.

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз търсих схема, но намерих само това. Попаднах на какви ли не други неща от интересни, до супер интересни. Но тук ще постна също и това

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.