Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем с теч на масло 1.9 тди октавия 1 90 к. с.


martin_j

Recommended Posts

В най ниската точка към интеркулера получих лек теч. Колата я закупих на скоро и е обслужена напълно /без основен ремонт :D /Километри неизвестни, години 12.Разбрах, че причините за теча са или от масленият кръг/ общ

за двигателя/ или от постъпващият въздух в турбината.При единият случай извеждаме въздуха от картера извън автомобила и затапваме газовете за доизгаряне от изх. колектор.А в другия ремонт на турбина.Въпросът ми е: Диагностиката е на принципа - грешка, проба или има и други начини за определяне на проблема? Благодаря предварително.Досега съм карал автомобил с двигател пълен дизел /нещо просто и надеждно/.Ремонт достъпен за всеки технически грамотен. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напиши от кой град си,и не затапвай никакви газове,ами си оправи теча-има пропуск в турбопътя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми да те насочат към някого евентуално? Има едно нещо дето се казва VAG COM, и то казва разни работи за двигателя. Някои хора от форума го имат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото с хвърляне на боб трудно се поправя кола. Ако си близо до Варна, има кой да ти помогне, затова те пита от кой град си.

 

Иначе относно твоя проблем. Имай предвид, че е нормално във въздушния тракт да имаш омасляване! Точно от картерните газове. Но това не е дефект! Виж ако маслото тече в големи количества, може и оста на турбината да изпуска (което вече е лошо). Но може и всичко да си е наред. Ако е турбината, ще го усетиш, маслото бързо заминава, пушека е сив. А и турбото ще роди в най-скоро време. Но едва ли е това.

 

А защо тече при кулера - вероятно защото там изпуска. Или е спукан щуцера или маркуча се е сцепил. Или скобата не държи. Ако иде реч за 90/110 TDI може и кулера да е ударен (той е ниско), често се случва и се пука. От там може да сълзи. Изчисти го добре (на пароструйка най-добре) и после ще видиш къде и защо тече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа спукано радиаторче на интеркулера = 300 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, най вероятно някой от пластмасовите капаци на cooler-a е сцепен, или тече от сглобката между питата и пластмасовите капаци (поправимо е). Но не е нормално теч на масло. Според мен това се дължи или на повишено картерно налягане или турбината се нуждае от рециклиране (смяна на флингери, лагери,сегменти и т.н.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колеги за информацията.Относно VAG -COM, не съм малоумник. Но само с комп. не става трябва и да се пооцапат и ръцете с масло. :) И да спрем теча , какво следва? Чакаме да се напълни охладителя/интеркуллера/?А може да направим пробка за източване. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АБЕ КОЛЕГА,за какво ти е ваг-ком???Ние не можем да разберем колко е теча.Също неможем да разберем от къде точно е.Ако е от място където се събира масло от картерните газове,-то то се е събирало по-малко с години и сега ще тече доста от малката пробойна,неуплътняване или уплътнение.Елементарно нещо направете.Изкарайте отдушника в 1 шише и покарай.И ВСИЧКО ЩЕ ТИ СЕ ИЗЯСНИ.Като ва малоумни да ви обясня-Измийте системата на интейка и-Ако след изкарването на картерните пак има масло значи турбото пуска.Ако няма и се пълни шишето /от масло с направени дупки отгоре да излиза картерния въздух/ с масло ,значи ти е издухана печката/може да има и спукано бутало и т.н./-това е малко вероятно.А ако нито щището се пълни,нито турбопътищата се омасляват,значи се е пукнало от място където изтичало маслото събирало се с годините.КАК ДА ТИ КАЖЕМ ОТ РАСТОЯНИЕ

п.п.Ако не осигурите свободно излизане на картерните газове при експеримента с шишето -ще се заблудите ащото ще започне да пуска от турбото тъй като ще се умеличи картерното налягане,а то ще възпрепятства отичането на маслото от турбото в картера

п.п.п.по принцип се ходи при майстор да погледне при подобни проблеми,не се пита в нета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Имам обилен теч на масло, точно под масления филтър има нещо като ''кутия'' от там тече. Чудя се утре как да я закарам на сервиз, че в момента съм на работа на един кораб smile027 ако някой от русе знае къде има сервиз в близост до центъра, халите, болницата? Защото мисля да се заредя с 10 литра корабно масло и по най - бързия начин да я закарам в някой близък сервиз... :? :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес нямах такова каране!!! 10 километра - 10 литра масло.... оставях стабилна диря зад мен, на всеки километър - два ми светваше лампата за маслото - аварийни, гася, доливам, паля и заминавам..... до следващото светване на лампата. :D Завлякох я до сервиза, оказа се, че тази ''кутия'' била маслен радиатор - беше спукан. Иначе корабното масло няма грешка! Доста е гъстичко и вървеше мудно, но пък ми хареса как тихичко работи с него. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.