Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Детонационен датчик Фелиция 1.3 МПИ


miro_vtu

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Имам проблем с на баща ми Фелицията (една страхотна кола)!

 

Та към проблема: на Ваг Ком-а, дава грешка: Knock Sensor(Детонационен датчик), че не работи.

Проблема е, че като натрупа грешката, колата спира да върви и забива, щом я изчистя и всичко се оправя. Трябва да го сменям този датчик и въпроса ми е къде се намира на двигателя. Имам предположение, че е този отзад долу вдясно на блока, но има един на скоростната кутия и не съм на 100% сигурен. Някой може ли да ми каже къде се намира със сигурност. Ще съм ви много благодарен! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика за детонации се намира точно там,където си описал - като застанеш срещу колата се пада в задната дясна част на блока на двигателя.Датчика е защитен зад една ламарина,която пък се закрепва с2 болтчета за блока.Този датчик,за който спомена и който се намира над маховика е датчика за обороти наколяновия вал и това е единствения датчик в колата,при повредата на който колата остава на място.Искренно ти полежавам да не ти се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря, колега, жив и здрав. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Здравейте, колеги, относно проблема с фелицията и грешката (Knock Sensor) и забиването й.

Смених въпросния детонационен датчик, ламбда сонда, но проблема остава. Установихме, че колата забива, след като оборотите станат 3500 и нагоре, под 3500 няма проблем, но щом ги достигне, дори на место на празен ход, като ги достигне тези обороти и набива грешката. Някой имал ли е този проблем и ако някой може да посъветва нещо, ще съм много благодарен. s_flag smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало напиши 1:1 какво изкарва диагностиката като резултат и ще мислим...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало напиши 1:1 какво изкарва диагностиката като резултат и ще мислим...

Напълно съгласен!

Най - тежко обаче е ако сензора улавя трептения / детонации над тези обороти в резултат на проблем / повреда в двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво имаш впредвид под "спира да върви и забива"? При мен (1.6 МПИ) проблем ми прави дросела - при по-високи обороти (около 3200) на 2-3 предавка се опитва да гасне - оборотите рязко падат и яко придърпва - налага се да натисна съединителя и да форсирам, за да излезна от "дупката". Същото се случва и при ускоряване от ниски обороти на висока предавка.

Чух за "адаптация" на дросела - идея нямам какво ще рече това, но запознати твърдят, че ще ми спести смяната на дроселовата клапа (поне засега де)

Успех :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо си мислите първо ,че диагностичните кабели за по 40-100лв. от интернет четат правилно грешките?И второ,не си мислете ,че като е записала грешка за еди какво си е от това.На 50% е следствие.Примерно ако ти изгори бушон може да запише грешка в дебитомера...но да сменяйте го за 200лв напразно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за закъснението:

 

Основната грешка е тази:

 

00524 - Knock Sensor 1 (G61)

37-00 - Faulty

 

Вчера като направих отново диагностика беше излязла и още една грешка, която и друг път е излизала, но рядко, докато първата винаги когато колата види зор. Попринцип излиза и грешка на ламбда сондата, но това мисля, че е заради газта.

(00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 19-10 - Lower Limit - Intermittent)

 

Ето я и рядко набиваната грешка:

 

00513 - Engine Speed Sensor (G28)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

Забелязах също вчера, че вакумите са изгорели и като ги пипнеш почват да се разпадат, може ли нещо от тях да прави, а и двигателя не работи много равномерно на празен ход,има леко и плавно изменение на оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли от какво може да е.Другото,което е, че това което написах по горе, че грешката се набива и при вдигане на тези обороти на празен ход не е вярно, проверих оборотите на празен ход колкото и много да са не набиват грешката. Благодаря предварително! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...
  • 2 месеци по-късно...
Здравейте, колеги! Имам проблем с на баща ми Фелицията (една страхотна кола)!

 

 

Проблема е, че като натрупа грешката, колата спира да върви и забива, щом я изчистя и всичко се оправя. Трябва да го сменям този датчик и въпроса ми е къде се намира на двигателя. Имам предположение, че е този отзад долу вдясно на блока, но има един на скоростната кутия и не съм на 100% сигурен. Някой може ли да ми каже къде се намира със сигурност. Ще съм ви много благодарен! smile159

 

Абе какви са тия малоумни компютри , дето карат колите да спират да върят ,немога да разбера. ](*,) ](*,) ](*,)

Голем праз че детонационния датчик примерно неработи,или дебитомер или квото и да е. Ми да минава у авариен режим тоя смотан комп. :smt0344 : На мойта каляска ,който и от датчиците да разкача с изключение на хол датчика си върви.Може да е малко по-спъната и повечко да харчи,но това е от аварийния режим в който е минал компа.А грешките се трият като разкача акомулатора или задържа един бутон 7сек.

 

По темата: Колега,тези грешки е възможно да са също така от затиснат катализатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колата е с верига, не е с ремък. Преди две седмици баща ми ходи за смяна на гарнитура на главата, (не по тази причина за забиването, просто губеше много антифриз), главата е пилена и т.н. по процедурите. Регулирани са клапаните, но веригата незнам дали е гледана, но предполагам-да, щом са регулирали клапаните. След тези операции, колата отново си забива след 3500 оборота.

 

Ето грешката:

00524 - Knock Sensor 1 (G61)

37-00 - Faulty

 

Ще съм много благодарен, ако някой помогне!!! smile159 s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени ангренажната верига комплект със зъбните колела. Регулирай отново клапаните с луфтомер 0.20 всички. Изтрий грешките и вичко ще бъде наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих и сложил карбуратор, ел. бензинова помпа с витло и делко и чао. Да се чудим над грешки в фелиция, породени от комп, тикнат допълнително, ми е странно.

 

Все пак опитай първо със смяна на верига, щом ангел така те съветва, но е смешно верига да събори колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с верига, не е с ремък. Преди две седмици баща ми ходи за смяна на гарнитура на главата, (не по тази причина за забиването, просто губеше много антифриз), главата е пилена и т.н. по процедурите. Регулирани са клапаните, но веригата незнам дали е гледана, но предполагам-да, щом са регулирали клапаните. След тези операции, колата отново си забива след 3500 оборота.

 

Ето грешката:

00524 - Knock Sensor 1 (G61)

37-00 - Faulty

 

Ще съм много благодарен, ако някой помогне!!! smile159 s_flag

Ами помислил съм че е 1.6.Извинявам се.

Сложете манометър на магистралата на бензина към рейката и вижте налягането от помпата какво е в момента на забиване на скорост под товар след 3500.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, ще пробвам и ще пиша какво е станало. s_flag smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.